Gjest Marmot Skrevet 18. juni 2013 #6321 Skrevet 18. juni 2013 Ser dere ikke den teksten der det står "Klikk her for å vise blogginnlegget" eller noe slikt, rett under der det står at den er privat?
Pupsilure Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6324 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Ugly har posesalg akkurat nå! Ville bare si fra. http://uglycc.com/salg/ Jeg har kjøpt to pakker, en til sommer og en til vinter Ble veldig fornøyd sist gang! Salget tok helt av sist, og gikk fort over, blir nok det samme nå. Kjøpte en sommerpakke til jeg En 3-4 år og en 4-5 år Endret 19. juni 2013 av Pupsilure
Småkjekset Skrevet 20. juni 2013 #6325 Skrevet 20. juni 2013 Lurer på om jeg skal kjøpe meg noe derfra jeg også da Hvordan er størrelsene?
Pupsilure Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6326 Skrevet 20. juni 2013 Størrelsene er vel ganske normale, tror jeg.
Småkjekset Skrevet 20. juni 2013 #6327 Skrevet 20. juni 2013 Da har jeg bestilt også Har ikke kjøpt klær fra det merket tidligere, så er spent
Pupsilure Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6328 Skrevet 20. juni 2013 Jeg trenger råd ang vogn/trille i syden. Goffel sitter i vogn til og fra bhg, og hvis vi er på lang tur i byen. F.eks i går var vi mange timer i byen, for å skaffe pass, og shoppe litt, og jeg var veldig glad for at jeg hadde med vogna! Jeg har en stor og god vogn, som jeg gjerne vil ha med, og jeg har prampack. Jeg har lånt en trille fra en kollega. Prøvde den i byen en dag, og det var helt håpløst!! Ungen er altfor tung til en sånn trille. Den ble veldig vanskelig å trille, og kom ikke over bittesmå kanter engang... Så jeg tror enten det må bli vogna eller ingenting. Den største ulempen med å ta vogna er at det blir veldig vanskelig for meg å få med meg en stor trillekoffert, prampacken med vogna, trunkien til Goffel, veska mi, og Goffel, på flyplassen. Da må jeg i så fall pakke opp og ned vogna på flyplassene. Jeg er også litt skeptisk til om det blir plass til alt sammen i taxien... Har jo med oss Neytiri og Bumba + deres bagasje også. Vi blir hentet av de som eier feriehuset. Kan jeg få litt hjelp? Hva ville dere gjort?
Pupsilure Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6329 Skrevet 20. juni 2013 Så spennende, Småkjekset! Jeg er veldig fornøyd med de klærne han har fra Ugly
pusla Skrevet 20. juni 2013 #6330 Skrevet 20. juni 2013 Usikker side du har en så stor vogn, for den prampacken er jo ganske stor. Men du bør tenke på mengde bagasje, for vi hadde masse når vi var i Køben nå og der var ganske slitsomt. Mye å holde orden på! Og vi var to voksne.
Gjest Marmot Skrevet 20. juni 2013 #6331 Skrevet 20. juni 2013 Skal Neytiri også ha med vogn? Kanskje dere kunne kjøpt et ståbrett og hatt med bare én vogn, så kunne ungene byttet på å sitte og stå?
Dine Skrevet 20. juni 2013 #6332 Skrevet 20. juni 2013 Jeg ville kanskje tatt med reisetrille pga mengden bagasje, for de funker ofte bedre i sydenstrøk enn de gjør her hjemme. Og kanskje skal dere ikke gå så altfor mye heller, sånn at du trenger den store vognen? I tillegg kan du få plass til endel i prampacken som du kan pakke litt rundt overalt Eller så har jo Marmot et godt poeng også forsåvidt.. Men kanskje litt ugunstig dersom begge skal hvile seg litt på dagtid?
Neytiri Skrevet 20. juni 2013 #6333 Skrevet 20. juni 2013 Jeg tror ikke ståbrett funker for min. Hun er mye i vogna på sydenstrøk, hun sover ALLTID på dagen da stortsett for man blir trøtt i varmen. Jeg tar med chicko trilla, den har vært med til syden 4 ganger+tur til danmark, denne trilla er super og holder enda......eneste er ikke morsomt å kjøre på sand så da bruker jeg la henne gå eller dra den bakover.....men kjører aldri akkurat lange strekk med sand JEG tror ikke du trenger store vogna, men det er meg.......vanskelig å vite hva du vil være fornøyd med.....er redd for plass bare. Du må vite også at det er stor forskjell på triller, de som selger chicco trilla her i byen har mange, men jeg vet at de KUN anbefaler chicco trillen først.........nettopp for alle gode egenskapene og liten plass den tar.
Neytiri Skrevet 20. juni 2013 #6334 Skrevet 20. juni 2013 Forresten, jeg bestillte nesten en liten bagasje til for Bumba, MEN så kom jeg på at vi må dra dette med oss selv det avgjorde det for meg hehe
Pupsilure Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6335 Skrevet 20. juni 2013 Hun jeg lånte trilla av har en chicco trille også, så jeg kan låne den istedenfor. Men jeg er så skeptisk siden det var nesten umulig med den jeg låner nå... Kan egentlig ikke se for meg at Chicco er noe bedre. Problemet var at han er for tung. Vogna ble så stiv og vanskelig å trille... Det tar jo litt plass med trille også, så det er ikke sikkert det blir så altfor stor forskjell Vogna mi kan bli ganske liten når jeg slår den sammen og tar av hjulene. Tror jeg skal prøve den i prampacken, og se. Og så skal jeg spørre om å låne chiccoen, og trille Goffel i den, og se om den er noe bedre Vi var forresten på passkontoret i går, og det gikk som en drøm! hadde gruet meg litt til masse kø og stress. Men det er visst en egen luke for barn under 3 år. Vi gikk rett til fotoautomaten, og fikk tatt kjempefint bilde. Og deretter rett til luka, og snakket med en superkoselig dame Etterpå spiste vi is, og ruslet litt rundt i byen, spiste lunsj på Tika Tika Og tok t-banen hjem igjen. jeg fikk kjøpt meg en veske også Har lett etter ny veske lenge. Tror jeg er fornøyd med den, jeg er veldig kresen.... Nå er jeg lei av vesker som blir ødelagt etter 6 mnd, så jeg kjøpte en i ekte skinn til 1300 kr, håper det er litt bedre kvalitet på den. Gullet er i bhg nå, og jeg holder på å bake sjokoladekaker, husarbeid, og planlegge 30 årsdagen til mannen Skal på kveldsvakt etterpå.
Neytiri Skrevet 20. juni 2013 #6336 Skrevet 20. juni 2013 Prøv chicco trillen ihvertfall om du kan. Har du sett den sammenslåt? det blir som en parably trille......men med bedre komfort og full liggestilling. Klart du kan jo aldri sammenligne kjørekomfort med en vanlig vogn......men men det er du som bestemmer hva du vil ha med deg
Pupsilure Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6337 Skrevet 20. juni 2013 Ja, skal prøve den. Hun hadde med seg begge to på jobb en dag, og jeg valgte den andre. De er like store sammenslått, og ganske like ellers. Begge var veldig gode å trille uten barn, men med Goffel oppi var den håpløs! Jeg heller mot å ta med babyjoggeren, men må være sikker på at jeg får med meg alt sammen på flyplassen. Må lage en plan. Og så må jeg snakke med de som henter oss, si fra at vi har mye bagasje, og høre om de fikk mailen om barneseter, fikk ikke noe svar på det.
pusla Skrevet 20. juni 2013 #6338 Skrevet 20. juni 2013 Tulla er vel omtrent samme tyngde som Goffel? Vi har Chicco trilla og den er suveren. Vi hadde den med til Køben og det fungerte helt optimalt. Hun sover godt i den, den er liten å slå sammen så vi fikk ta den med til gaten og ingen problem å trille i storby. Så jeg ville prøvd den! Skulle nesten tro Neytiri og jeg er selgere av trilla sånn som vi skryter av dem
Pupsilure Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6339 Skrevet 20. juni 2013 Takk for innspill pusla! Kanskje det er håp da!
Neytiri Skrevet 20. juni 2013 #6340 Skrevet 20. juni 2013 Ja, skal prøve den. Hun hadde med seg begge to på jobb en dag, og jeg valgte den andre. De er like store sammenslått, og ganske like ellers. Begge var veldig gode å trille uten barn, men med Goffel oppi var den håpløs! Jeg heller mot å ta med babyjoggeren, men må være sikker på at jeg får med meg alt sammen på flyplassen. Må lage en plan. Og så må jeg snakke med de som henter oss, si fra at vi har mye bagasje, og høre om de fikk mailen om barneseter, fikk ikke noe svar på det. Jeg kommer nok til å bære Bumba på rygg om jeg ikke får med alt ellers....da har jeg frie hender og trenger ikke slå opp trillen, MEN det kan jo hende at jeg får til det ellers for trunkien kan jeg ha over skulderen og så blir det bare en stor koffert og den er jo helt knall å trille på alle fire hjul kan være bra å vite åssen bil de henter oss i, for uansett om din vogn er ikke så brei så vil det ta mye mer plass med prampacken......jeg tar min som den er og sender den i pose bare.....barnesete er jo viktig om det er vanlig bil ja....så håper det løser seg. svarer de ikke får du ringe de kanskje....... Tulla er vel omtrent samme tyngde som Goffel? Vi har Chicco trilla og den er suveren. Vi hadde den med til Køben og det fungerte helt optimalt. Hun sover godt i den, den er liten å slå sammen så vi fikk ta den med til gaten og ingen problem å trille i storby. Så jeg ville prøvd den! Skulle nesten tro Neytiri og jeg er selgere av trilla sånn som vi skryter av dem vettu den trilla skulle jeg faktisk aldri trodd jeg likte så godt altså hehe.....kjøpte da en sånn shade greie så kalesjen blir enda lengre når hun skal sove, det kommer seg alltid godt altså! Klar jeg synes Joggeren min nå er bedre å trille, men erfaringen sier trille på tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå