pusla Skrevet 16. juni 2013 #6301 Skrevet 16. juni 2013 Høye gutter, Murmel og Goffel da! Tulla er ca 93 cm - det er veldig greit i år for da går hun gratis på Tusenfryd Men vi også bruker mest 98-104 i klær nå. Endelig ferdig med kaken! Skal snart begynne å planlegge kaken til Pusla bedre. Syns jo det er gøy å planlegge, og sette på pynten. Men underveis er det vanvittig slitsomt. Man har så tidspress, tror det er det som ødelegger litt for meg. Håper ikke det bare er pes for deg da, jeg vil jo at du skal kose deg når du gjør dette si fra om jeg skal gjøre noe da, har jo fri hele uka.
Pupsilure Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #6303 Skrevet 17. juni 2013 Jeg skal nok klare det pusla, må bare planlegge bedre, og fryse kakene.så lenge, slik at jeg kan begynne å bake noen dager før. Det er selve bakingen som er det som stresser meg. Må bake to kaker pr etasje. Men hvis jeg kan fordele arbeidet utover litt, ved å fryse, så tror jeg ikke det lir like stress å lage pynt og legge på marsipan er bare gøy, og jeg liker det jo egentlig veldig godt, blir bare overveldet av rotet, kaoset og tidspresset hvilket tidspunkt må du ha kaken?
Pupsilure Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #6304 Skrevet 17. juni 2013 Var på restaurant med mannen i går kveld. Det var kjempekoselig! Vi hadde masse å snakke om, og en veldig fin dialog Kjempegod mat! Goffel er hos mormor. Nå har jeg kun to arbeidsdager igjen før det er en fridag tenker å ordne med pass til Goffel på onsdag, passet hans gikk ut i mai.
Gjest Marmot Skrevet 17. juni 2013 #6305 Skrevet 17. juni 2013 Hvilken str. bruker Goffel i shortser? Der er Murmel ennå på 92, for ellers blir de så lange og ofte så vide i livet. Han er jo ganske slank nå, så bukser blir ofte for stort i livet. Så koselig med date på restaurant!
pusla Skrevet 17. juni 2013 #6306 Skrevet 17. juni 2013 Så koselig med en kveld på restaurant da Festen starter kl 17, så i god tid før det iallefall. Det er litt opp til deg og, hva som passer. Søs skal kjøre og hente noe annet for oss på formiddagen så om du vil kan hun sikkert komme og hente den også.
Pupsilure Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #6307 Skrevet 17. juni 2013 Goffel må ha store størrelser i shortser. Har flere som ikke passer, jeg har ofte tatt feil når det gjelder shortser. Det er vel 104 som passer best. Mindre enn det blir for trangt i livet. Egentlig litt rart, for han er ikke noe spesielt kraftig. Haha, i går hadde jeg han med meg på jobben i en time, og en kollega som har en gutt som er 4 mnd eldre, og ekstremt stor, sa at Goffel er så liten Jeg sa til henne at han faktisk er større enn 75 % av guttene på samme alder Gutten hennes er ca like høy/litt høyere enn Goffel, og veldig kraftig. Hun sier han veier 22 kg... Pusla: sier fra så fort jeg vet, om hun skal hente den. Tusen takk Ellers kjører jeg den til deg ca 15-16, hvis det er greit. Må planlegge litt mer før jeg vet. Må nok bake sjokoladekakene allerede i dag eller i morgen, og fryse dem til fredag. Deretter bake sukkerbrød torsdag, og sette sammen alt fredag. Og pynte på lørdag det er planen hvertfall. Kan du si litt mer om hva du ønsker av pynt? Jeg har lagt inn et blogginnlegg nå.
Pupsilure Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #6308 Skrevet 17. juni 2013 Vi spiste her i går, utrolig godt!! http://www.groupon.no/deals/oslo/Fratellino-Ristorante/22897830
pusla Skrevet 17. juni 2013 #6309 Skrevet 17. juni 2013 Ja, hva ønsker vi av pynt, er ikke så bevandret i dette. Du har ganske frie tøyler. Synes det du gjorde med din egen kake var fint. De hvite duene på siden av kaka - kunne du fått til hjerter i stedet? Ellers må jeg innrømme at vi ikke har så klare ønsker
Pupsilure Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #6310 Skrevet 17. juni 2013 Kan alltids klare hjerter Hva med roser? Navnene deres? Rosa og hvitt? Mønsterkjevle? Roseblader?
pusla Skrevet 17. juni 2013 #6311 Skrevet 17. juni 2013 Slå deg løs du Pupsi! Er sikker på at det er det beste
Pupsilure Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #6312 Skrevet 17. juni 2013 Hehe Det er gøy da! Skal lage en superfin kake til dere
pusla Skrevet 18. juni 2013 #6315 Skrevet 18. juni 2013 Jeg får ikke til å lese blogginnlegget Det fikk ikke jeg heller!
Pupsilure Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #6316 Skrevet 18. juni 2013 Så rart! Skal fikse det. Er på jobb, så må kanskje vente til jeg kommer hjem.
Spatula Skrevet 18. juni 2013 #6317 Skrevet 18. juni 2013 Det virker som om KG har endret noe på bloggene, men hvis man trykker på selve innlegget får man til og se det.
Gjest Marmot Skrevet 18. juni 2013 #6318 Skrevet 18. juni 2013 Jeg fikk se det, man må bare trykke på innlegget, som Spatula sier.
Neytiri Skrevet 18. juni 2013 #6319 Skrevet 18. juni 2013 Jeg trykkte på innlegget men gikk ikke, fikk bare se kommentarer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå