Gå til innhold

Pupsilures verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vettu jeg har brukt "blåsemaleri" teknikken på jobb veldig mye, barna som skjønner det elsker det jo! Jeg lærte det faktisk når jeg gikk designlinje i usa :)

Har siste tiden vært i en bhg som har jobbet med å lage nye gardiner, alle barna har fått velge ut farge og printer handavtrykket sitt på stoffet de har sydd gardiner med(hvitt)........herrigud så fint det blir altså! Tenkte kanskje man skulle gjort det med snuppa for nye soverommet hennes i nye huset :) morsomt å gjøre ting sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt at du sier gardiner, for vi har nettopp laget fotavtrykk med maling på gardiner, på jobben. Plasser føttene i kryss, og en strek i midten, og det ble fine sommerfugler :nigo:

Det er nydelig vær ute, og vi skal straks gå bort til badevannet :nigo: Jeg tror jeg skal ha på meg kjole! Var jo på shopping en dag, og kjøpte meg mye nytt. Bla en kjole fra barneavdelingen på Kappahl :fnise: Den var ordentlig fin til meg. Husker jeg kjøpte en kjole der for to år siden også, rett før vi dro til Rhodos. Og da vi kom dit var det en av småjentene på hotellet som hadde lik :sjenert:

Skrevet

haha så morsomt da! det hadde jeg virkelig ønsket å se, høres fint ut.

Håper dere koste dere i dag i sola, det var utrolig varmt her, hva var temperaturen hos dere?

morsomt å kunne kjøpe i småjente avdeling, shit tror jeg var nok en veldig "liten" jente sist jeg handlet der gitt :fnise:

Skrevet

Jeg kan ta bilde av gardinene, og vise deg i helgen :) de ble kjempefine! Jeg har en kreativ kollega som finner på mye sånt.

De to siste dagene har jeg følt meg helt rar. Vært skikkelig sliten, surrete og ikke hatt ork til noe. Kombinert med forkjølelsessymptomer valgte jeg å bruke egenmelding i dag. Var vanskelig å bestemme, for jeg får så dårlig samvittighet, men jeg orker ikke en sånn dag igjen på jobben. Sleit meg virkelig gjennom kveldsvakten i går. Og dagens vakt er fra 13-22.30, og det er mer enn jeg kan makte nå. Satser på å samle krefter i dag, og orke kveldsvakten min i morgen :)

Jeg trodde først at jeg bare var sliten fordi jeg har jobbet så mye nå, men merket etterhvert at det var helt unormalt å bli SÅ sliten. La meg kl 18 på mandag, og sov til 06 i går, men følte meg allikevel helt fjern. Jeg lurer på om det kan være pollenallergi? Jeg har hatt gresspollenallergi i 5-6 år, men det har kommet i juli/august, og kun gitt lokale plager i øyne og nese. Nå klør jeg ikke i øynene eller nesa i det hele tatt. Jeg er tett, hatt litt vondt i halsen, hostet litt, og er veldig sliten. Kanskje jeg har fått allergi mot flere pollentyper.... Begynte på allergimedisiner på mandag, og håper jeg blir bedre snart.

Skrevet

Takk :klem:

Hentet badedrakt på postkontoret i dag, og jeg elsker den også! Denne i turkis. http://www.ebay.com/itm/380613506061?var=650087085533&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Tviler på at den blir så veldig fin når den er våt, men den er super å sole seg i, for meg som ikke vil vise så mye hud ;) Det var så mange detaljer på den som jeg likte! Nå har jeg to badedrakter jeg kan bruke i sommer :nigo: Jeg måtte ha 2XL (kinastørrelser), og den passet fint. Tror den ville passet selv om jeg hadde vært større, men trusa ville muligens vært litt trang da.

Skrevet

Kan være pollen ja, det kan jo fort være at du har fått en ny allergi som du reagerer på?

Håper du blir fort frisk og får hentet deg inn litt før jobb i morgen og kosehelg til helgen ;)

Skrevet

Føler meg ikke bra, men blir nødt til å dra på jobb i kveld. Alternativet er at de må beordre noen, og det har jeg ikke samvittighet til, da får jeg heller komme, men kun gjøre det jeg orker. Har sagt fra at jeg må ha de enkleste oppgavene, og ta det med ro.

I morgen har jeg fri og vi skal til Sverige med jobben til mannen. Gleder meg til det! Vi har fått et superfint rom med adskilt stue og soverom. Og det er masse morsomme aktiviteter på programmet. Blir spennende å treffe kollegaene hans også. Vi er nok veldig mange. Skal møte Neytiri og Bumba på søndag, før vi reiser hjem :nigo:

Skrevet

Er du sikker du ikke har bivirkning av medisinen? Man blir utrolig trøtt av det! Jeg ta min før jeg legger meg nå og det går mye bedre!

Skrevet

Ja, for det begynte før jeg startet på medisinen. Og så har jeg tatt den hver sommer i noen år, og jeg pleier ikke å ha noen bivirkninger av den. Men tidligere tok jeg en allergimedisin som jeg ble helt utslått av. Tok den kun et par ganger, for jeg gjorde ikke annet enn å sove! Var helt håpløst.

Æsj, jeg har hodepine nå også. Er så tett i bihulene og hodet.

Skrevet

Uff da, høres mer ut som du er forskjøla da. God bedring :hug:

Skrevet

Ja, høres ut som det er forkjølelse/influensa på gang kanskje? Uansett er det kjedelig å gå og føle seg sånn.. Masse god bedring :klemmer:

Skrevet

Jeg er ikke noe snørrete, bare tett, ellers hadde jeg trodd forkjølelse ja. Nå har jeg sovet i 1,5 time. Helt forferdelig å stå opp. Fortsatt litt dunking i hodet, og fryktelig sliten. Men det får nå gå. Skal sitte å slappe mest av, men gi litt medisiner, og gjøre det jeg MÅ. Jobber sammen med en ung mann, som har mer enn nok av energi, så han kan få jobbe litt i dag ;)

Kom på noe morsomt. Goffel sa en dag at han skulle på jobb, og sa hadet. Jeg spurte om han skulle på pappas eller min jobb, og da svarte han mammas jobb. Så spurte jeg hva han skulle gjøre på jobben. Han skulle leke og se på tv, svarte han. Tror du det er det mamma gjør på jobb, du da, sa jeg med et smil. Og så kom jeg på at det var akkurat det vi gjorde den dagen han var med meg på jobben :ler::klaske:

Skrevet

Gravid :lur:

Jeg må innrømme at jeg tenkte tanken jeg også...... :sjenert:

Skrevet

Huff nei, fysisk umulig ;)

Skrevet

haha tenkte ikke i det hele tatt gravid jeg nå.......men når jeg leser tilbake så kunne man tro det. men fysisk umulig så er det sannsynligvis ikke det da :fnise:

Skrevet

Nei, fy søren, da tror jeg mannen hadde blitt mistenksom ;) bruker ikke prevensjon, men er tørke her. :roll:

Skrevet

Bruker ikke prevensjon? why? er det kanskje ikke farlig om du blir gravid da?

Skrevet

Nei, er ikke krise ;) men vi prøver å unngå det da, med sikre perioder og hoppe av i svingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...