Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har zento i søstra mi sin bil og liker det veldig godt, tulla sitter mer komfortabelt i det enn i multitechen vi har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nå datt Goffel ut av senga! :( Vi hørte et brak, og skrik. Ser ut som det gikk bra, han roet seg fort, og snakket ordentlig med oss. Sa han ikke hadde vondt noen steder. Sengen er jo høy, så han datt over en meter.

Skrevet

Huff da!! Hvordan klarte han det?? Mener å huske det er sengehest på sengen? Falt han rett på gulvet, eller lå det ting der som han falt på?

Skrevet

Ja, det er sengehest, men han datt nok ned der stigen er :( det lå ingen leker på gulvet, heldigvis.

Skrevet

Uff, det er ekkelt.. Har det gått bra i natt? Jeg ville kanskje lagt en liten madrass under feks, i tilfelle det skjer igjen :klemmer:

Gjest Marmot
Skrevet

Det gikk helt sikkert bra, men skjønner at det er ekkelt. :hug:

Skrevet

Ja, det gikk helt fint. Han var ikke helt hysterisk da det skjedde heller, så tror ikke han fikk så veldig vondt, ble nok mest redd.

Trass! Slitsomt! :sur:

Skrevet

Takk for tips :) Det skal jeg sjekke ut! Vi er jo veldig fornøyde med besafe-setet vi har fra før :) Vi har opel zafira. Hyggelig å se deg her igjen, Michelin :klem:

Skrevet

I dag har jeg fri :sol: Har sovet lenge, og tenker snart å hente i bhg. Skal ta med meg Goffel til babyshop, og prøve bilstoler i bilen. Valget står vel egentlig mellom Brio Zento og Britax Two Way.

På kvelden hører jeg stadig dunkelyder, av at Goffel sparker borti veggen, og hjertet mitt hopper, fordi jeg er redd han faller ut igjen. Vi har madrass under senga nå. Han virker heldigvis ikke preget av det! Var redd han kom til å bli skeptisk til sengen sin.

Nå skal jeg ha tre kveldsvakter og en dagvakt. Jeg og Goffel drar til mamma i morgen på dagen, og så sover han der til fredag. Mannen har tenkt til å jobbe selv om det er helligdag i morgen, sånn er det med ny jobb ;) Syns det er fint at Goffel kan være hos mamma, for det er innmari slitsomt for meg å være sammen med han fra 06 til jeg drar på jobb, og deretter jobbe til 22.30. Nå er det både en helligdag, og en planleggingsdag i bhg.

Æsj, føler meg i litt dårlig humør i dag :( Vet ikke helt hvorfor. Mange småting tror jeg...

Skrevet

Så bra han ikke er preget av det. Forhåpentligvis var han såpass trøtt at han kanskje ikke helt husker det? :klo:

I går var jeg i skikkelig dårlig humør, så skjønner godt hva du mener.. Ikke alle dager som er like lette ;) Godt dere får barnevakt så Goffel kan kose seg litt med besteforeldrene sine :) Vi var forresten i området du er fra (tror jeg da) for et par uker siden og det var hyggelig det :) Men tror nok ikke vi kommer til å kjøpe rekkehus der (besøkte et vennepar som bor der). Var ikke så langt som jeg trodde faktisk!

Skrevet

Det virker faktisk som om han ikke husker det helt.

Ble plutselig i ganske dårlig humør, bare småting som plager meg. prøver å minne meg selv på alt jeg faktisk har! For meg hjelper det veldig å sette ting i perspektiv, når jeg henger meg opp i småting og lar det ødelegge dagen min. Hjelper vel å komme seg ut litt. :)

Skrevet

Takk :klem:

har kjøpt britax two way nå. prøvde både den og max way i bilen. max way så finere ut, men jeg tviler på at han får plass oppi den til han er noe særlig mer enn fire år. og jeg vil gjerne ha han bakovervendt til over fire år, hvis det går. two way har kjempegod plass, og skulderfestet til selene var mye høyere oppe enn på max way. på max way var de egentlig for langt nede allerede nå! det var også mye bedre benplass med two way. brio zento hadde de ikke.

goffel trasser og skriker, og sutrer og maser i dag. hele verdenen hans går under bare jeg legger fra meg noe på feil sted :roll: jeg tror han må bæsje. han har en vanskelig periode der han helst ikke vil bæsje hverken i do eller bleia. og da blir han sånn som nå.

Skrevet

Trassing er ikke kjempe kult, så kjenner godt til det du beskriver. Heldigvis går det seg til føler jeg og det er lettere nå enn før synes jeg. Heldigvis går det bedre noen dager og mer trass andre dager.. Vi kan trøste oss med at det er heeeeelt vanlig ;)

Skrevet

Trass er slitsomt, men et godt tegn og helt normalt. Det trøster jeg meg med når det stormer som verst her :fnise:

Skrevet

Vi har og et trassetroll som dukker opp med jevne mellomrom ;) Nå om dagen setter hun seg i trappa og furter hver gang vi snakker til henne :fnise: Hun kan være på den måten du sier Goffern kan være, at alt er feil. Utrolig slitsomt. Sikkert slitsomt for henne og.

Hun har for øvrig akkurat sovnet og klokken nærmer seg 22. Ikke alltid hun får sove om kveldene nå. Noen ganger sover hun kort på dagen. Andre ganger ikke. Sover Goffel da dagen fortsatt?

Skrevet

Goffel sover innimellom 30 minutter i bhg. Hjemme sover han aldri lur. Men sovner noen ganger i bilen. :)

I går puttet han et flagg inn i låsen på kjøkkendøra, og sa at an hadde låst døra. Vi skulle dra til bhg da, så jeg hørte egentlig ikke etter, og fikk han med ut. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at døra faktisk var låst :roll: og nøkkelen til badet passet ikke. Så jeg måtte finne en skrutrekker, og fikk opp døra igjen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...