Gå til innhold

Pupsilures verden

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot
Skrevet

110 :daane: Goffel bruker 98-104. Men han har faktisk fortsatt noen i 86 :ler: Spesielt ullbodyer.

Ja, det er helt utrolig. De ullbodyene han har brukt denne vinteren er str. 100, og de går bare så vidt igjen nå. Han har Reima-dress i str. 104, og Reima er jo kjent for å være stort i størrelsen. Den han har i 98 passer, men han får ikke ulldress under lenger, da blir den for kort i ryggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går var jeg så sliten! Jobbet 7-14, hentet i bhg. Mamma kom og passet gullet. Skulle på kurs med jobben, dro 16 og var hjemme igjen litt over 20. Frøs hele tiden på kurset, og ble skikkelig sliten i hodet. Men det var et utrolig spennende kurs, som handlet om vår atferd, som personell. Fikk veldig mange gode tanker og ideer.

I dag har jeg fri. Mannen har levert i bhg, og jeg har sovet lenge :nigo: skal snart på IKEA med mamma, for å tegne kjøkken. Vi har bestemt at vi skal bruke inntil 50 000 på å fikse kjøkkenet :hoppe: tror vi kommer et stykke med det. IKEA gir deg gavekort på 1000 for hver 5000 du kjøper kjøkken for, så vi vil gjøre det nå, mens de har kampanje.

Skrevet

Hva med 5. mai da, dere?

Jeg tror jeg kan da!

• Liker 1
Skrevet

Den 5.mai skal mannen ha bilen, så da tror jeg ikke vi får vært med.. Men dere må kose dere masse :Nikke: Og så blir jeg med en annen gang ;)

Skrevet

Har du noen linker til nettbutikker som selger ullklær?

Skrevet

Hender jeg kommer over noen, og titter litt, men så glemmer jeg dem igjen... Du finner sikkert hvis du googler :jepp: Familiebutikken.no har merkeklær, ganske billig. Ellers kan du jo se hos lekmer.no. Og petterogpia.com :) Var mye tilbud på petterogpia nå :nigo: Har handlet derfra en gang før, mener å huske at jeg var fornøyd :)

I går var jeg på bruktmarked for barn, sammen med Neytiri :) Kjøpte: Prampack (500 kr), to t-skjorter, en skjorte, to gensere og Nøstebarn ullsett (totalt 120 kr for alle klærne) :tommelopp: Alle klærne så helt nye og fine ut. Tror egentlig ikke det var brukt. Bortsett fra Nøstebarnsettet da, det var godt brukt. Jeg farget det i kjele med konditorfarge i dag, og det ble ganske fint! Noen flekker syns fortsatt, men det ble mye finere med blått enn skitten-hvit ;) Var innom to loppemarked i går også, kjøpte en bærepose med barneklær for 30 kr. :nigo:

I dag har jeg stått opp tidlig med Goffel. Han har vært trassig i dag, og det har vært mange kamper :sukk: Han har testet grensene veldig, og forsøkt mange ganger for å se om han fortsatt får nei. Har prøvd å ha han på do en stund også, for han har begynt å nekte å bæsje i bleie, men vil heller ikke på do :roll: han løper rundt her og skriker og ber om å gå på do, men så fort bleien er av, hyler han, og nekter å sette seg på do. Det har vært verst de dagene der bæsjing og legging har kollidert... Mannen løp inn og ut heeeele tiden i to timer før Goffel endelig bæsjet i bleia. Etter to slike kvelder sa han at han ikke kunne hjelpe han, og lot han skrike til han gav opp og bæsjet. da bæsjet han etter 5 minutter.

Ellers tok jeg solarium i går. Begynner å få god farge nå. Kjøpte Groupon, og får sole meg i inntil 30 minutter annenhver dag i hele april. Har absolutt fått valuta for pengene ;) Ulempen er at matbutikken på senteret der jeg tar sol, selger Ben & Jerry is, og jeg har allerede kjøpt tre bøtter ( til 70 kr stykket!! :daane: ) :ler:

Nå har mann og barn dratt til svigermor. Jeg sitter igjen med alt kaoset etter morgenen :rolleyes: Ikke mannen sin feil altså, kun min egen :sjenert: Skal ta det etterhvert, må bare nyte fred og ro først :)

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg har handlet en del hos Petter & Pia, (nettadressen er forøvrig http://www.petterpia.com/ ikke det du skrev), og har vært fornøyd med dem. Reima-dressen til Murmel kjøpte jeg der for halv pris i fjor sommer, hadde den hengende til vinteren.

Skrevet

Så deilig å få litt farge på kroppen. :)

Kjenner meg igjen i det med trass.. :sukk: Her testes det grenser for harde livet om dagen. Passer sååå godt sammen med gravidhormoner :ler:

Jeg kan kanskje 5 mai jeg også! :hoppe:

Skrevet

Vi har endel testing av grenser for tida vi og. Vet at det ikke er ille det vi har, men jaggu får jeg testa tålmodigheten min :roll:

5. mai kan vi antakelig, men usikker på om vi kommer oss dit.

Skrevet

Hva skal dere 5. mai?

Snakk om å dra på lekeland - kommer i farten ikke på hva det heter!!! Bli med!!

Jeg vet forøvrig heller ikke hvordan jeg skal komme meg dit - jeg har antagelig vis ikke bil, men jeg mener det ikke er så langt å gå fra banen. A eeelsker å kjøre trikk, så bane er sikkert ikke noe problem heller.

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg orker ikke dra ham inn til Oslo, så med mindre dere snakker om det som er i Lillestrøm, tror jeg ikke det blir noe. :sjenert:

Skrevet

Vi tenkte det som er på Oppsal. Leos lekeland. Det er så vanvittig mye finere og nyere der. Jeg kunne eventuelt hentet deg i Lillestrøm da. Tanta mi skal kjøpe ny bilstol til Goffel, og hvis det skjer før 5. mai, så har jeg to bilstoler i bilen :tommelopp:

Skrevet (endret)

Er den i Lillestrøm langt fra togstasjonen? Vi snakket om den som er i Tveita-traktene ca, for Pupsilure mente den var finest. Jeg har aldri vært på noen av dem, så jeg har ikke peiling.

Edit: Pupsilure har allerede svart...

Endret av cypress
Gjest Marmot
Skrevet

Vi tenkte det som er på Oppsal. Leos lekeland. Det er så vanvittig mye finere og nyere der. Jeg kunne eventuelt hentet deg i Lillestrøm da. Tanta mi skal kjøpe ny bilstol til Goffel, og hvis det skjer før 5. mai, så har jeg to bilstoler i bilen :tommelopp:

Meg? Det hadde jo vært fint i så fall! Jeg kunne sikkert kommet meg nærmere Oslo også altså, men det å rote rundt alene i helt ukjent by orker jeg ikke. :fnise:

Skrevet

Ja, henter deg gjerne, Marmot :klem:

Skrevet (endret)

Hoppeloppeland i Lillestrøm hadde vært mye greiere for meg iallefall, for dit kommer jeg greit med bussen. Men er jeg heldig kan vi få privatsjåfør den dagen, for jeg skjønner veldig godt at dere heller vil på Leos. Jeg har også vært på begge to, og Leos lekeland er mye finere.

Endret av pusla
Gjest Marmot
Skrevet

Ja, henter deg gjerne, Marmot :klem:

Så snill du er! Kjæresten har bursdag den helga, så jeg må se om det blir noe der først, men det hadde vært kjempekoselig å være med!

Skrevet

Nøstebarn har en helt super flekkfjerningsspray som fjerne gamle flekker også ;)

Tusen takk for tips til nettbutikker.

Skrevet

Takk for tipset, Spatula!

Goffel har begynt å stille så mange spørsmål. Han begynte med " Hva gjør du for noe, mamma?" og "går det bra med deg?" Nå har han også begynt å spørre hva ting er. "Hva er det hullet for noe?" I går spurte han meg plutselig: "Liker du sterk saus?". Det er pappaen hans veldig glad i, men ikke jeg og Goffel :ler: Og i dag sa han: "Du glemmer ikke å kjøre bilen vel?", i det vi skulle til å kjøre :fnise:

En dag han skulle sove drev han å fiklet med noe ved kanten av sengen, så strakk han frem to fingre som så ut som de holdt i noe, og sa: "hva er det for noe, mamma?" jeg vet ikke, svarte jeg, for det var mørkt i rommet. Så sa han: det er jo fingrene mine! :ler: Rett etterpå sier jeg at vi skal til tante X i morgen. "Kan jeg se på?" spør han da. Se på hva da, sier jeg. Se på tante X :klaske:

Han har noen dager nå der han trasser mye. Og jeg er litt lei. Men glemmer det fort når han sier noe morsomt :rodmer: Dette MÅ være den beste alderen! :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...