Neytiri Skrevet 1. mars 2013 #5981 Skrevet 1. mars 2013 hahaha Bumba har snakket om det men ender med å si at pappa får ikke lov å bli med
Dine Skrevet 1. mars 2013 #5982 Skrevet 1. mars 2013 Kjempe flotte stoler! Og digg å få de på salg - ingenting bedre enn det Ah, heldig du er såpass lenge uten bleier Neytiri. Her blir det nok dobbelt opp til sommeren tenker jeg
Neytiri Skrevet 1. mars 2013 #5983 Skrevet 1. mars 2013 Det kommer alt i sin tid kanskje tassen overrasker deg, never know! Min og mannens familie var alle avennte mellom 1 1/2-2år, så ligger ofte der har jeg hørt ikke at jeg er ekspert på området. Sålenge hun får velling på natta tar jeg ikke bort nattbleia da, men sjeldent noe i henne om hun ikke drikker opp vellingen........så en bleie i døgnet da
Dine Skrevet 1. mars 2013 #5984 Skrevet 1. mars 2013 En bleie er jo superbra da! Jeg stresser absolutt ikke med bleieslutt, det ser vi sikkert når han er klar han fylte jo akkurat 2 år, så alt til sin tid
Neytiri Skrevet 1. mars 2013 #5985 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Bumba kom dagen hun fylte 2 og sa hun ikke ville ha bleie lengre, men vi hadde jo litt morgen og kveld rutiner siden hun var 1 på potta. Hun så sin store kusin som er ett år eldre nemlig trene uten bleie, og da ville hun også Så det kom sånn helt plutselig. Har også hørt det du sa over her at gutter ofte bruker å være senere en jenter, av erfaring i bhg så virker det kanskje sånn, kanskje det har noe med biologien å gjøre. Vet at voksne menn klarer ikke holde seg like mye som kvinner, derfor de sikkert ble skapte for å tisse stående.......så er det lett å tisse hvor som helst liksom Endret 1. mars 2013 av Neytiri
Pupsilure Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #5986 Skrevet 1. mars 2013 passer på mannen min hvertfall! Jeg kan holde meg i mange timer jeg....
Neytiri Skrevet 1. mars 2013 #5987 Skrevet 1. mars 2013 Ja jeg gjør vel det når min er hjemme ihvertfall haha ja det kan jeg forsåvidt også, jeg har litt problemer å bruke offentlig do, Germ freak! Camping kan du tro er ikke helt min grei
Mokkon83 Skrevet 3. mars 2013 #5988 Skrevet 3. mars 2013 Oioi!! spennende med jobbtilbud send gjerne link på hus :) Har blitt helt utrolig sløv her inne på kg... men tenker jeg blir mer aktiv etterhvert
Pupsilure Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #5989 Skrevet 4. mars 2013 Hei Mokkon Lenge siden du har vært her nå ja Sender deg link. Ser ikke ut til at vi får kjøpt det, for mannen fikk ikke den jobben han var på intervju på. Men har noen nye intervjuer denne uken. Noen kjøper sikkert huset før oss....
Mokkon83 Skrevet 4. mars 2013 #5990 Skrevet 4. mars 2013 uffda.... jeg svarte på pm før jeg leste her... skal se det ordner seg! kanskje en av de andre jobbene passer enda bedre for han! virker iallefall som en attraktiv arbeidstaker da,ettersom han får så mange jobbtilbud
pusla Skrevet 4. mars 2013 #5991 Skrevet 4. mars 2013 Håper det snart ordner seg med jobb snart for mannen din, det er iallefall er godt tegn med interesse
Dine Skrevet 5. mars 2013 #5992 Skrevet 5. mars 2013 Kjempe bra at folk viser interesse for han ja! Det er et veldig godt tegn
Pupsilure Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #5993 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Kalenderen hans er helt sinnsyk! Ca tre intervjuer/forsamtaler hver dag! Sånn var det hele forrige uke, og hele denne. De fleste er møter med rekrutteringsfolk, før han får komme på ordentlig intervju. Men nå har han vært på så mange samtaler, så i morgen har han tre ordentlige intervjuer, og han var på et i går. Gårsdagens intervju er som konsulent, noe han egentlig ikke ville, men firmaet virker utrolig bra, og han får masse kurs, som vil se bra ut på cven, så han håper han får den jobben. Han skal på et intervju til i neste uke, da må han ha et foredrag som han gruer seg til. Goffel har vært på legekontroll i dag, på helsestasjonen. Gikk veldig fint. Han ble veid og målt (16,6 kg, 97,3 cm) og legen tittet på ørene, øynene og lyttet på hjertet. Jeg hadde ikke noe lyst til å levere han fra meg i bhg, ville bare være sammen med han. Men skal på personalmøte i dag. Han er så utrolig snill og grei nå. Vi har nesten ikke trass, og han er så selvstendig, og klarer så mye selv. Skjønner alt jeg sier til han, og vi kan snakke så fint sammen. Dette er en ordentlig fin periode I går hadde vi en skikkelig hyggelig ettermiddag. Hentet han i bhg 14.30, så dro vi å vasket bilen, og snakket masse om den store børsten (som var litt skummel først, men så var den jo ikke farlig i det hele tatt etter at vi var ferdige ). Og så dro vi i matbutikken, og noen andre butikker. Han skravlet så mye, og kom med masse gullkorn Og oppførte seg helt eksemplarisk. Deretter dro vi hjem, og laget middag, og spiste og koset oss, før han så litt på tv, og hjalp meg med en bleiekake. Ble sen legging, for vi hadde det så hyggelig. Jeg skjønner at denne gode perioden sikkert ikke varer så altfor lenge, så jeg prøver å nyte det mens det varer Endret 6. mars 2013 av Pupsilure
Gjest Marmot Skrevet 6. mars 2013 #5994 Skrevet 6. mars 2013 Ja, man må nyte de gode periodene. Vi har det også sånn, jeg er fremdeles overlykkelig over hvor enkelt og fint det er å ha barn med et godt språk.
Neytiri Skrevet 6. mars 2013 #5995 Skrevet 6. mars 2013 Kalenderen hans er helt sinnsyk! Ca tre intervjuer/forsamtaler hver dag! Sånn var det hele forrige uke, og hele denne. De fleste er møter med rekrutteringsfolk, før han får komme på ordentlig intervju. Men nå har han vært på så mange samtaler, så i morgen har han tre ordentlige intervjuer, og han var på et i går. Gårsdagens intervju er som konsulent, noe han egentlig ikke ville, men firmaet virker utrolig bra, og han får masse kurs, som vil se bra ut på cven, så han håper han får den jobben. Han skal på et intervju til i neste uke, da må han ha et foredrag som han gruer seg til. Goffel har vært på legekontroll i dag, på helsestasjonen. Gikk veldig fint. Han ble veid og målt (16,6 kg, 97,3 cm) og legen tittet på ørene, øynene og lyttet på hjertet. Jeg hadde ikke noe lyst til å levere han fra meg i bhg, ville bare være sammen med han. Men skal på personalmøte i dag. Han er så utrolig snill og grei nå. Vi har nesten ikke trass, og han er så selvstendig, og klarer så mye selv. Skjønner alt jeg sier til han, og vi kan snakke så fint sammen. Dette er en ordentlig fin periode I går hadde vi en skikkelig hyggelig ettermiddag. Hentet han i bhg 14.30, så dro vi å vasket bilen, og snakket masse om den store børsten (som var litt skummel først, men så var den jo ikke farlig i det hele tatt etter at vi var ferdige ). Og så dro vi i matbutikken, og noen andre butikker. Han skravlet så mye, og kom med masse gullkorn Og oppførte seg helt eksemplarisk. Deretter dro vi hjem, og laget middag, og spiste og koset oss, før han så litt på tv, og hjalp meg med en bleiekake. Ble sen legging, for vi hadde det så hyggelig. Jeg skjønner at denne gode perioden sikkert ikke varer så altfor lenge, så jeg prøver å nyte det mens det varer Du, hele ansiktet mitt lyste opp og jeg fikk en sånn varm følelse av disse ordene! Dette må du huske å notere du har skrevet noe sted, for som du sier det kommer i perioder. Tenker tilbake på første året vi fikk barn, hvilken forskjell det er i forhold til nå altså.....og i grunn er det ikke så lenge siden! Så flott at mannen har så mye på gang, håper virkelig han får noe han vil trives med, må uansett være godt for han å kjenne seg ettertraktet av arbeidsmiljøet da..........sier litt om han også når de vil ha han til intervju etter en runde med førsamtaler eller hva det nå heter
Pupsilure Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #5996 Skrevet 8. mars 2013 Det er så rart å tenke på at det bare er 2,5 år siden livet mitt ble snudd på hodet. Så på nyfødtbilder en dag, og vi hadde samme sengetøy på som nå. Selvfølgelig vasket mange ganger i mellom da Rart å se at Goffel har utviklet seg så voldsomt, samtidig som andre ting er akkurat som før. Ja, koser meg nå. Det første året var slitsomt altså! Tror det kanskje blir bedre neste gang, for mye av problemet var sjokket over hvor forandret livet ble. Den verste dagen med tre ordentlige intervjuer er over. Han fikk et annengangs intervju, mens de to andre skulle diskutere det mer først, men mannen mener de røpet seg, og at han får annengangsintervju der også. Startlønnen til det minste av disse firmaene er 150 000 mer enn det han har hatt! Jeg tror kanskje det var greit at han mistet jobben. Kan se ut som han får bedre betalt, og mulighet for kursing, og en mer variert jobb. I dag skal han på to samtaler med rekrutteringsbyråer. Dette er veldig spennende!
Gjest Marmot Skrevet 8. mars 2013 #5997 Skrevet 8. mars 2013 Så spennende for mannen din! Og ja, det er rart hvordan livet har forandret seg. Jeg fikk også et voldsomt sjokk da jeg fikk barn, men nå synes jeg det er så utrolig fint. Det er liksom som om alt har falt på plass, det er så deilig å ha barn som snakker.
pusla Skrevet 8. mars 2013 #5998 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har igrunnstorkost meg fra dag 1 med tulla jeg; tror jeg er en av de som ikke synes det ble så stort sjokk. Men man er jo så ulike på dette. Og ja, det er skikkelig deilig tid nå og det er kjekt å kunne snakke sammen og forklare. Spennende med mannen din nå
cypress Skrevet 10. mars 2013 #5999 Skrevet 10. mars 2013 Oi, så spennende med mannen din!! Og mye mer lønn gjør vel ikke noen ting, nå som dere tenker på å kjøpe større bolig og få et barn til!
Neytiri Skrevet 10. mars 2013 #6000 Skrevet 10. mars 2013 Takk for treffet snuppa, alltid koselig! Du det høres jo sykt spennende ut med mannens jobbmuligheter! Håper han får noe nå så dere kan føle dere trygge å kunne kjøpe og legge fremtidige planer Nærmer seg stadig sommeren nå da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå