Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk, da skal jeg se på det. Finner mange fine, men de er så dyre. Men man får vel kanskje solgt det igjen? Tror nok jeg kommer til å bruke den oftere enn Baby Bjørnen.

Du som er en racer på finn :fnise: Hva ville du lagt ut denne (bare i svart) for? Nesten ikke brukt, men kjøpt i februar/mars 2011? Ny pris 1199 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dine: jeg har ergobabysele som jeg skal selge!! Vi kan godt bli enige om en pris vi hvis du vil, jeg er bare glad for å slippe å legge den ut på finn.

Skrevet

:) Hva slags pris tenker du isåfall?

Og hvordan ser den ut..? :sjenert:

Skrevet

Jeg tror du får ca 700 for den. Men du kan jo prøve på 800 :)

Skrevet

Hm, skal jeg jaggu prøve på ;) Takk for tips! :) Har forresten også et par sånne "siklesmekker" til den også. Kan jo slenge på det.. De kostet 149kr for to, helt nye, så der regner jeg ikke med så høy pris. Men antar at de som evt. kjøper babybjørnen kjøper med siklesmekkene i såfall.

Skrevet

Nå kom det nettopp en stor eske på døren her, med en blomsterbukett i :yvonne: Fra mannen :rodmer:

I morgen har han planlagt en date, men jeg aner ikke hva vi skal. Tror det er mer enn middag, for vi skal dra kl 15. Spennende!

Skrevet

Whow, så spennende! Og utrolig hyggelig med blomster da :hjerte: Syns mannen din er flink til å ta initiativ og planlegge litt ;)

Gleder meg til oppdatering i morgen!

Skrevet

Så koselig :) spennende å høre hva han har funnet på. da!

Skrevet

åå, er så morro når menn viser sånn side............tenk hvor mye blomster kan gjøre med oss kvinner egentlig, klisje ja, men så koselig!

Håper daten blir bra, hvem skal ha Goffel mens? her fikk vi ikke barnevakt, kjipt men men sånn er det....

Skrevet

Svigermor kommer for å passe Goffel :) Men hun kunne visst ikke så lenge, så vi er tilbake før leggetid. Lurer på hva vi skal! Syns det blir litt tidlig å spise middag. Kanskje massasje? Han snakket nylig om det, at han ville vi skulle dra å få massasje. Uansett hva vi skal er det hyggelig at han har funnet på noe på egenhånd, og skal overraske meg :nigo:

Jeg har ikke vært utenfor døra siden lørdag jeg! Og i dag er det torsdag. Er i mye bedre form nå. Det ble bedre utover dagen i går, jeg fikk spist og dusjet, og vært litt sammen med Goffel, og da følte jeg meg bedre :nigo: Fikk lekt litt med den nye maskinen min i går også :hoppe: Gleder meg til mannen og Goffel drar om en halvtime, da skal jeg sette meg på kjøkkenet med hobbyting og lage noe fint! :hoppe:

Her var det morgen kl 05 igjen, selv om jeg la han en halvtime senere. Fikk han til å ligge i senga i 20 minutter å høre på cd, men så fort den var ferdig ropte han. Hadde trodd han skulle sovne av cden, for han virket trøtt. Men neida ;)

Skrevet

Kjedelig med så tidligere morgener! Grr....

Godt at du er i bedre form, for det hadde vært kjipt å gå glipp av overraskelsen i dag. Spent på hva han har valgt jeg også.. Holder en knapp på massasje jeg også da, siden det er det du tror :fnise:

Kos dere i dag!!!!

Skrevet

Silhouette cameo. Digital kuttemaskin. Nå har jeg laget to kroner, og endel bokstaver og sommerfugler. Ble utrolig fint!! Og ikke vanskelig.

Skrevet

Tittet kjapt på det nå og det ser vanskelig ut syns jeg.. hehe

Skrevet

Jeg og mannen spiste på Big Horn, og det var veldig koselig :rodmer:

Ikke like koselig å komme hjem.... Goffel hadde hatt løs avføring, og plutselig kastet han opp i den nye sofaen (heldigvis skinn!! ) og hele gulvet. :( Orker ikke mer sykdom!

I tillegg var det flere andre store og små ting som var galt. En hylle på Goffels rom med masse bøker på, som stod rett under taket, hadde blitt ødelagt plutselig, og alt hadde rast ned. Det stinket røyk her, selv om svigermor hadde røyket på verandaen osv.

Merker jeg er småkvalm nå, men det er nok bare fordi jeg er sliten (kun sovet fem timer i natt, og vært oppe siden 5 :Gjesp: ), og fordi jeg spiste så mye mat og mektig kake. Og jeg syns det stinker oppkast her :(:sur:

Skrevet

Huff ikke noe koselig å komme hjem til sånt da :( håper du får sove godt :klemmer:

Skrevet

Nå sitter jeg vakt, klar til å løpe inn og bytte sengetøy, og skifte pysj. :( Mannen må dra å hente bilen vår snart, så jeg blir alene.

Skrevet

oh nei og nei, oppkast er det verste som finns! Klor får jo ut lukta, men usikker hvordan det går å bruke på skinnsofa :( ville ikke turt ihvertfall. Du får lufte ut så godt du kan....har du røykelse eller noe sånt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...