Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Goffel er så søt :rodmer: I går blåste jeg på magen hans, og han sa at det var hans mage. Jeg sa at den var min, og han sa: det er ikke din mage, det er min mage. Jeg spurte om hvordan han visste at den var hans, og da sa han: fordi den sitter fast på meg :ler:

Nå er stua nesten tom. Den digre sofaen er borte. Jeg er litt lei meg for det, for jeg likte den. Men det er deilig også. Ny start, på en måte. Mannen henter den nye sofaen i morgen, men han skal male ferdig før vi setter den opp. Kommoden min har også kommet :hoppe: Håper han skrur den sammen i morgen.

Jeg og mannen har det veldig fint nå, etter en dårlig periode. Vi er blitt flinkere til å snakke sammen, og se hverandre :yvonne: Savner han nå faktisk. Ikke ofte jeg gjør. Han er på et slags jobb-søke-kurs. Jobben hans leide inn et firma som skulle hjelpe de som ble oppsagt. Det er visst veldig bra.

Etterpå skal jeg på kveldsvakt. Litt blandede følelser for det pga mye styr og stress på jobben i det siste. Men krysser fingrene for at ting er mer under kontroll nå som vi har leder igjen. Vet at mesteparten av stresset kun har foregått inne i mitt hode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy med "ny" stue :hoppe: Sofaen så skikkelig god ut! :jepp:

Håper det går fint på jobb ikveld :klemmer:

Skrevet

Så fint å høre at det går så bra med deg og mannen :) Det er godt å savne hverandre! Høres veldig bra ut at jobben hans arrangerer jobbsøkerkurs :tommelopp: Bra tiltak!

Skrevet

For noen dager! Er utslitt jeg.... Hatt fri i dag, men gjort masse. Goffel våknet hundre ganger, sånn ca, fra kl 02 i natt. Kl 5 fikk han feber. Det ødela egentlig alle planene våre, med levering av bil til service osv, men min snille tante kom på kort varsel og passet han. Kjørte langt, fikk levert bilen, dro på jobbmøte, måtte bli over litt, måtte kjøres hjem av kollega, supergrinete Goffel, osv osv.

Mannen fikk med seg tantes kjæreste og hentet sofaen, og dro senere og hentet bilen igjen, og hentet kommoden fra skeidar. Nå pakker han ut en sofa til meg :rodmer: vi maler jo, så vil vente med å pakke ut alt. Men er ikke veldig morsomt å sitte på kjøkkenstol eller gulvet, slik som jeg måtte i morges og i kveld.

Skrevet

Verdens snilleste tante, som hjalp oss i går, gav meg 5000 kr fordi hun hadde fått arv :nigo: det kom utrolig godt med etter alle de pengene vi har brukt i det siste!

Lurer på hvordan jeg skal få denne dagen til å gå.... Måtte opp halv seks, og mannen blir borte hele dagen på diverse ting. Jobbintervju blant annet. Gruer meg til å være inne med grinete unge, skulle ønske vi kunne dra ut å gjøre noe... Hjelper ikke så veldig at det er kaos i stuen pga maling og nye møbler. Men men, hyggelig å få vært sammen med Goffel da :yvonne:

Skrevet

Det var veldig hyggelig å møte dere igjen, pusla og dine :klem:

jeg er blitt skikkelig dårlig nå. Hadde feber lørdag og søndag, og har vondt i halsen, ørene, hodet, og muskelsmerter. Hoster så jeg brekker meg. Er tett og har vondt i brystet :sur: lurer nesten på om jeg har fått lungebetennelse.... Er ikke på jobb i dag, og usikker på om jeg er i form til det i morgen.

Mannen var snill og stelte godt med meg i går :yvonne: han stod opp med goffel, tok han med på aketur, plukket fastelavnskvister, bakte boller med goffel, og tok alt annet stell, leking og legging. Goffel tegnet tegning til meg i morsdagsgave, og uten at mannen så det pakket han inn to duploklosser i den, og gav den til meg :ler: den ble litt krøllete, men veldig sjarmerende :rodmer:

Jeg har ikke hatt feber siden jeg var barn, bortsett fra forrige gang jeg var syk. Jeg føler meg så vanvittig dårlig når jeg har feber.

Skrevet

Takk :klem: Har tatt paracet og ibux nå, og føler meg litt bedre :) Har tilogmed fått dusjet.

Skrevet

Takk, dere :klem:

Fortsatt syk. Men har ikke hatt feber på et par dager. Mannen er supersnill og gjør alt med Goffel, og steller for meg :yvonne:

I dag må vi levere bilen på reparasjon, så jeg blir nødt til å dra ut. Gruer meg! Men på vei dit skal vi innom en hobbybutikk og kjøpe en maskin jeg ønsker meg :rodmer: En maskin som skjærer ut bokstaver og forskjellige motiver. Den kan jeg bruke til mye rart! :nigo: Kommer sikkert noen bilder på facebook etterhvert ;) Den kan lage wallstickers, og skjære i stoff blant annet.

Jeg har sovet ganske godt i natt! Og våknet 8.30. veldig fornøyd med det. Goffel startet dagen kl 05 :daane: Så i kveld blir han lagt senere, han har virket så våken på kveldene i det siste.

Skrevet

Så bra du blir godt tatt vare på :Nikke:

Du, husker du tilfeldigvis selgeren på Ebay som solgte Ergobabysele? Sitter og titter på det nå, vurderer å kjøpe en sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...