Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Innom og hilser på etter en KG pause.

Leit å lese om mannen,håper det ordner seg snart :klemmer:

Riktig god bedring til Goffel! Moro å lese om alt han sier og gjør!! En herlig alder :)

:klemmer:

Skrevet

Hei Mokkon :vinke:

I morgen formiddag tror jeg at jeg og Goffel tar oss en tur på hoppeloppeland, så hvis noen vil møte oss der er det bare å bli med :nigo: Superkort varsel da :ler:

Skrevet

Vært stille fra meg i det siste. Mye å gjøre, men nå ser det ut til at ting ordner seg. Veldig ustabilt på jobb, og vi har mistet den superflinke leder-vikaren vår som vi har hatt i noen måneder, men kommer heldigvis en ny på mandag, og har en mistanke om hvem det er. Og det tror jeg blir bra :) Håper jeg har rett!!

Alt er bra med Goffel, han hadde bare feber i en dag. Og vi fikk endelig toårskontrollen denne uken. Han ble veid og vi prøvde å måle han, men han nektet. Så skulle han skulle leke med noen leker mens hs observerte, og ba han om ting. (Kan du putte skjeen i koppen, kan du ta på bamse buksa, hvor er tallerkenen osv). Hun sa at det var sjeldent hun møtte 2,5 åringer med så godt språk som han, og som snakket så lange setninger. Så det var hyggelig å høre :)

Mannen holder på å male stuen her, så det er litt kaos her hjemme. Jeg valgte fargen "kaffe latte", men ser ingen forskjell fra den forferdelige hudfargen vi hadde på veggene fra før.... :( Mannen sier at han ser forskjell. Han så det jo i dagslys i dag også. Håper det blir bedre med strøk nr to, og når listene blir hvite. Vi har kaffe latte på kjøkkenet, og der syns jeg det er kjempefint... Men er skikkelig skuffet over stuen nå.

Vi skal også kjøpe ny skinnsofa, og gardiner. Og så har vi akkurat kjøpt en ny, stor kommode til alt hobbyutstyret mitt :nigo: har ikke fått den enda. Det er godt med litt forandring. Jeg trenger det. Mannen har også shoppet klær for mange tusen, og ser veldig fin ut :)

I dag har vært en veldig rar dag på jobb. Har snakket med så mange mennesker, som jeg vanligvis ikke snakker med, øverste ledelsen blant annet, vi har jo ikke leder akkurat nå, og det jobbes på spreng for å løse problemet. Og jeg er skikkelig sliten. I går tilbragte jeg hele vakta mi + to timer overtid på a-hus, så det var en ganske spesiell vakt det også. Det har skjedd så sinnsykt mye både privat og på jobb, at jeg er helt utmattet. Nå skal det bli skikkelig deilig med helg :nigo:

Skrevet

Hei snuppa, ikke vær skuffet før du ser fargen ferdig målet og tørket og i dagslys.......det kan endres ;)

Høres ut som du snart trenger en liten pause.....håper dere får orden på jobb og privat snart :hug:

Skrevet

Goffel har lært å hoppe! :hoppe: Var jammen på tide ;)

Skrevet

Det er fullt forståelig at du ikke har vært deg selv den siste tiden og at du er utslitt. Har mannen fått sett noe på jobb enda?

Håper dere får en rolig helg og at du får slappet av litt og hentet deg inn litt før uken starter igjen.

:klem:

Skrevet

Ja, nå nyter jeg helgen! :nigo: Har vært på mcdonalds og møbelbutikk med mannen og Goffel i dag. Var veldig hyggelig! Men Goffel har vært utrolig trassig da. Stort sett er han ikke slik, så jeg er nok blitt litt bortskjemt, for glemmer hvor slitsomt det kan være. Men jeg og mannen jobber bra sammen for tiden, og har det veldig fint nå, og det var en veldig hyggelig tur :yvonne: Fikk kjøpt sofa :tommelopp:

Mannen skal ha en samtale på mandag, som potensielt kan resultere i ny jobb. Ellers syns jeg at han kan nyte "ferien" litt. Men han har så lyst til å finne seg en jobb fort, for da får han jo dobbelt med lønn.

I morgen drar guttene mine på besøk til svigermor, så da får jeg tid alene. Skal sove lenge, og rydde og ordne litt, og slappe av :nigo:

Skrevet

Hva ble det for sofa da til slutt? så herlig, håper du nyter tiden alene :)

Skrevet

Det ble en 3+2+1 reclinersofa i svart skinn :nigo:

Skrevet

Nå har vi solgt den gamle sofaen :nigo: Vi gjettet at vi kunne få 1000 kr for den, og både mamma og svigermor gjettet akkurat det samme. Men jeg la den ut for 2000, og fikk solgt den lett. Ca 10-15 stk har tatt kontakt :overrasket: Annonsen lå ute i ca 24 timer, før jeg nå slettet den. helt utrolig. Trodde ikke vi skulle få solgt den. Den var jo fin, men hvem kjøper en brukt stoffsofa? Ikke meg hvertfall :sjenert:

Mannen er i full gang med å male stua. Det viste seg at det nye malingsspannet hadde annerledes farge enn det gamle som mannen brukte først, så han måtte ta alt en gang til. Men den nye fargen (fortsatt kaffe latte) var veldig mye finere!

Forresten raser både jeg og mannen ned i vekt! Han har mistet 4 kg på 3 uker, og jeg har kommet meg helt ned i 58,1. Har ikke vært der siden før graviditeten!

Vært en ganske slitsom dag på jobb. Blir så stresset av alt kaoset, og har null energi nå. Men ser ut som alt løser seg. Fått ny leder i dag.

Skrevet

Så bra den nye fargen var finere!! Håper du blir fornøyd nå da!! :)

Gjør dere noe spes for å gå ned i vekt? Du har begynt å trene igjen, har du ikke??

Skrevet

Mannen har rørt på seg mer enn vanlig, gått mye turer, men jeg har ikke begynt med treningen enda :sjenert: Men vi har passet på kostholdet begge to :nigo: Virker som om kostholdet har mer å si enn trening for meg. Har kuttet ned på godteri, og spist mindre porsjoner. Men det varer vel ikke så lenge tenker jeg. ;)

Skrevet

Så flinke dere er! Spennende med mannen da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...