Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

:( utrolig trist å høre vennen :( vet ikke hva jeg kan si men har full forståelse om du ikke kan reise i sommer....

Si fra om det er noe jeg kan gjøre :troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :klem: ja, han måtte gå på dagen.... Turen blir ikke avlyst, neytiri :) ingen grunn til det. Han får sluttpakke, og har allerede blitt oppringt av noen som er interessert i å ansette han. Blir muligens intervju i morgen! Utrolig lettet over det. Kanskje det ordner seg fort. Tør nesten ikke å håpe.

Skrevet

Ok da vet jeg det, men ville absolut forstått det altså :)

For noen gode nyheter oppi det hele da! Krysser alt for at noe positivt kommer ut av det :)

forresten skulle ho dama sende mail med kontrakt og kontonummer, men vet ikke om hun skulle sende til meg eller deg nå så titt i inboxen etter det tilfellet det sendes til deg :)

Skrevet (endret)

Var på jobb i går, men i dag er det fri. Skal i bursdag i dag og Goffel gleder seg veldig. Han er inni i en periode der han snakker om bursdager hele tiden. Pakker inn alt mulig og gir til meg. Synger bursdagssang, sier gratulerer med dagen :ler:

I morgen skal jeg på trening igjen! :nigo: To måneder siden sist..... Har fryst abonnementet, og det blir åpnet igjen i dag. Jeg har gått ned litt i vekt, og ble litt ekstra motivert til å trene nå. Pluss at fysioen sa at ryggen min aldri har vært bedre. Jeg blir visst mest motivert når ting går bra, da vil jeg holde det der, eller gjøre det enda bedre.

Goffel sier ja takk, og nei takk til alt! Er du trøtt? Nei takk :ler:

Nytt innlegg i bloggen......

Endret av Pupsilure
Skrevet

Ble ikke trening på meg den dagen :sjenert: Er ikke helt meg selv for tiden, er så sliten og har så mye å tenke på.

Goffel har begynt å lage kaffe til mannen. Mannen setter han opp på kjøkkenøya og lar Goffel velge en kapsel. Goffel putter den inn i maskinen, og trykker på riktig knapp, og så løsner han kapselen når den er ferdig. Det var veldig gøy å se på dem i stad ;) Goffel gikk inn på kontoret til mannen og sa "skal jeg lage kaffe til deg pappa?" :ler:

I dag var 2/3 av avdelingen hans syke :overrasket: Og det er to med vannkopper på naboavdelingen, så jeg er ganske forberedt på sykdom nå. Hadde passet fint å få vannkopper nå mens mannen er hjemme, så slipper det å gå utover jobb. Det er mye sykdom på min jobb for tiden.

Skrevet

Ja, det er forferdelig mye sykdom om dagen! På As avdeling var 5 av 13 borte i går, pluss at en kastet opp i løpet av dagen, så i dag er de sikkert enda færre. På den andre småbarnsavdelingen var de INGEN i går!

Skrevet

Hvem blir med på hoppeloppeland på lørdag? Møtes ca kl 10.

Jeg tror det er lov å ta med mat og drikke, for det var veldig mange som gjorde det siste jeg var der, og stod ikke noe om at det ikke var lov. Ellers så selger de overprisa usunn mat der da :) Voksne er gratis, og barn koster ca 120. Tror jeg skal ta på han antisklisokker eller skinntøfler. Det er litt kaldt der inne (for oss som sitter mest i ro), så skal kle på meg godt ;)

Skrevet

Kos dere masse på Hoppeloppland! :nigo:

Neste gang håper jeg vi får blitt med :)

Skrevet

Jeg skal på jobbtur allikevel så jeg får ikke blitt med.. :( Neste gang håper jeg vi får det til! :) Dere må kose dere masse! :klem:

Skrevet

Jeg er innstilt på Hoppeloppeland jeg! Holder på å sovne stående om dagen, men jeg tror ikke tulla deler mine ønsker om å sove bort lørdags formiddag så da er det bare å finne på noe :)

Skrevet

Jeg tenkte å foreslå å vente til flere kunne være med, men om det blir i morgen blir vi med så sant vi er friske.

Skrevet

Jeg er hjemme med en febersyk unge, riktignok på bedringens vei, men tar ikke sjansen på å love oss bort på noe hoppeloppeland i morgen dessverre. :(

Skrevet (endret)

Goffel fikk feber i natt :( han er i veldig god form heldigvis. Så da vet jeg ikke helt jeg heller....

Endret av Pupsilure
Skrevet

Ja, jeg må nok utsette, han har fortsatt feber, og jeg er ikke helt i form selv heller :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...