Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bakt cakepops et par ganger, Jesse! Det er en veldig suksess :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cakepopsene du lagde var supergode Pusla :) Hvordan lagde du de??

Skrevet

Jeg har bakt cakepops et par ganger, Jesse! Det er en veldig suksess :jepp:

Så gøy! Hva slags kake og glasur brukte du? Jeg lager to forskjellige, en med sitronkake og lemoncurd og en med sjokoladekake med ostekrem. Trillet ut de med sjokolade nå, og de ble gode, men litt for søte for min smak.. Men de andre blir nok friske og gode :) Hva tror du er best, pynte de idag eller imorgen? (De skal spises i tre-tide imorgen..) Tenkte i utgangspunktet og dyppe i sjokolade og pynte imorgen, men hadde vært veldig praktisk hvis jeg kunne gjøre det idag :jepp:

Skrevet

Jeg lagde en helt vanlig sjokoladekake også blanda jeg smulene med en hvit glasur. De ble veldig sjokoladete likevel :fnise: jeg gjorde de helt ferdig dagen før jeg, Jesse, det går helt fint :jepp: de holder seg greit i kjøleskap et par dager.

Skrevet

Jeg lagde en helt vanlig sjokoladekake også blanda jeg smulene med en hvit glasur. De ble veldig sjokoladete likevel :fnise: jeg gjorde de helt ferdig dagen før jeg, Jesse, det går helt fint :jepp: de holder seg greit i kjøleskap et par dager.

Topp, da gjør jeg det jeg også! Kjekt med alt som er unnagjort ;) Brukte du strøssel som pynt forresten? :)

Skrevet

Så hyggelig med skravling i boka mi mens jeg er på jobb :nigo: Hyggelig å se dere igjen, Becky og Jesse!! :nigo::klemmer:

Kan skrive under på at cakepopsen til pusla var god! :jepp: Tror jeg må prøve på sånne snart jeg også. Goffel har cakepopsapp til iPaden, så han har laget endel allerede :fnise:

I dag har jeg vært på Hoppeloppeland med jobben. Gøy!! Noen som har lyst til å møte meg der en lørdag eller søndag? Tror barna våre begynner å bli store nok til å ha ordentlig utbytte av det :hoppe:

Skrevet

Nå laget jeg nettopp en deilig tikka masalasaus :sikle: Et par spiseskjeer med tikka masala paste, litt vann, litt fløte, noen tomater og noen cashewnøtter. Lot det småkoke i en halvtimes tid, og mikset det sammen med stavmikseren (Har ny :nigo: Veldig fornøyd etter første bruken i dag).

Jobber kveld med favorittkollegaen i morgen, og vi ble enige om at jeg skulle ta med ferskt nan fra innvandrersjappa, og saus, og hun skulle ta med kylling. Kyllingen skal jeg steke på så sterk varme at den blir småsvidd utenpå, og smaker grillet. Syns jeg har blitt god på å lage indisk mat i det siste. Smaker skikkelig godt! Har lært av feilene jeg har gjort før, og lært hvilke ting jeg må kjøpe. Blir litt juks med ferdig marinader og slikt, og den pasten, men det må være lov ;) Vi feiret en bursdag på jobben nylig, og jeg laget tikka masala, og vi forspiste oss hele gjengen :ler: Nanbrødene fra innvandrerbutikken er sinnsykt gode i forhold til de tykke man kjøper i matbutikken. Og de er kjempegode til supper også. :sikle:

Gjest Marmot
Skrevet

Så hyggelig med skravling i boka mi mens jeg er på jobb :nigo: Hyggelig å se dere igjen, Becky og Jesse!! :nigo::klemmer:

Kan skrive under på at cakepopsen til pusla var god! :jepp: Tror jeg må prøve på sånne snart jeg også. Goffel har cakepopsapp til iPaden, så han har laget endel allerede :fnise:

I dag har jeg vært på Hoppeloppeland med jobben. Gøy!! Noen som har lyst til å møte meg der en lørdag eller søndag? Tror barna våre begynner å bli store nok til å ha ordentlig utbytte av det :hoppe:

Er det på Lillestrøm? I så fall har jeg lyst. Nå går toget mitt hver eneste time hele lørdagene også, så nå er det superenkelt for oss. Før gikk det bare fire tog om dagen, og på teite tider.

Skrevet

Ja, i Lillestrøm :nigo: neste helg har jeg planer, men helgen etter, på lørdag 19. Januar?

Gjest Marmot
Skrevet

Helgen etter det er Murmel hos faren sin. Den 26. er vi derimot gjerne med! :) Ser det er 3,1 km fra togstasjonen til Hoppeloppeland, det skal vi jo klare fint å gå.

Skrevet

Jeg har kveldsvakt 26, så må dra hjem i 13.30 tiden, hvis jeg ikke kan ordne så jeg kan begynne senere, men ellers passer det fint! Hvis flere blir med, og noen passer goffel litt for meg, så kan jeg hente dere på togstasjonen, så kan murmel låne bilstolen. Men bra at det ikke er lenger unna enn at det går an å gå :nigo:

Skrevet

Tror du A er for liten for hoppeloppeland? Hun blir 2 neste uke.. Hva slags ting er det å gjøre for barna der??

Skrevet

Goffel var der da han var nesten 2, og hadde det gøy. Det er et område for de minste barna. Så flere småtasser der. :nigo:

Gjest Marmot
Skrevet

Nei, ta henne med og bli med, cypress! Murmel er jo ikke så mye eldre, han er to år og halvannen mnd.

Vi kan jo møtes 10-ish. Vi kan være på Lillestrøm stasjon 9.44. Da har vi vel mer enn nok tid før du må på jobb?

Skrevet

Høres bra ut! Det åpner 10. Skriver det i kalenderen min :)

Skrevet

Vi kan kanskje også være med, må bare se an formen litt nærmere :)

Skrevet

Det blir gøy :) Vi skal dit med et vennepar denne helgen også, for første gang, så får testet det ut da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...