Neytiri Skrevet 1. januar 2013 #5801 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Godt nyttår! Ja hadde planer om å treffe dere, men lurer på om vi kan møtes noe sted, Bumba er klar å reise hjem kjenner jeg......sutrete dag her.........så her tror jeg også hun blir glad å komme seg i bhg så fort vi kan!.....spørs hvor det er lettest å møtes? helst sånn på veien for oss...........noe sted vi kan spise kanskje? Ipad, heldiggrisen! Jeg har lyst på ipad mini.......kanskje jeg får mannen å gi meg i bryllupsbursdagsgave eller hva det nå heter alltid lov å håpe haha Endret 1. januar 2013 av Neytiri
Pupsilure Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #5802 Skrevet 1. januar 2013 Kanskje vi kan møtes på IKEA? Hvilket tidspunkt tenker du? Goffel skal i bhg og jeg skal få sove litt lenge, så håper du ikke tenker så altfor tidlig Tenker å hente han og ta han med da
Neytiri Skrevet 1. januar 2013 #5803 Skrevet 1. januar 2013 Det var da perfekt sted å møtes, må kikke etter et par ting der! Når skal du hente han da, kan drøye det her så Bumba får sovet før vi drar!
Pupsilure Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #5804 Skrevet 1. januar 2013 Kan hente han når som helst, men hadde passet fint å møtes i 12 tiden eller senere.
Pupsilure Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #5806 Skrevet 1. januar 2013 Ja, det kan vi Og dere skal spise i restauranten? Bare spør fordi da kan jeg planlegge å være sulten selv Møtes utenfor restauranten i 2. etasje?
Neytiri Skrevet 1. januar 2013 #5807 Skrevet 1. januar 2013 ja tenker det er best jeg..... ja det kan vi gleder meg se dere da
Neytiri Skrevet 1. januar 2013 #5809 Skrevet 1. januar 2013 men du, jeg har ikke telefonnummeret ditt! for har ikke norske mobilen, kan du sende meg ditt på fb? kan sende deg mitt svenske nummer....
Pupsilure Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5810 Skrevet 2. januar 2013 Sovet lenge i dag Hentet Goffel i bhg kl 12, og møtt Neytiri på IKEA. Koselig Har hentet iPaden min på postkontoret. Og kvelden har blitt brukt til å laste ned apper, og lete etter sydentur Syns det er veldig vanskelig å finne tur!! Har lett masse. Ønsker et fint feriehus/bungalow med ett soverom, og et fint område med flere basseng og leker. Og helst til rundt 10-15 000 for meg og Goffel I morgen har jeg fri, og gleder meg til å slappe av, og få gjort litt hjemme. Ble ikke så mye tid til det i dag.
Pupsilure Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5811 Skrevet 2. januar 2013 Jeg skulle ta ut vogna av bilen i stad, og Goffel sa plutselig, med skikkelig veslevoksen stemme: nå er jeg så lei! Jeg spurte hva han var lei av, og da svarte han vogna Og i går funket ikke tven vår. Etter å ha prøvd lenge sa jeg at jeg var sint på tven. Da sa han med sinne i stemmen: nå er jeg så sint! Jeg spurte litt lattermildt hva han var sint på. Han satt med tåteflaske i hånda og svarte: jeg er så sint på tåtesakka! Syns han oppførte seg veldig fint på IKEA i dag, bortsett fra den siste halvtimen, da ble det litt skriking og utålmodig unge. Merker at jeg kan la han gå littegrann fra meg uten at jeg blir hysterisk. Tidligere har jeg vært så redd for hva han kan finne på, at jeg ikke har turt å være lenger unna enn en armlengde
Neytiri Skrevet 2. januar 2013 #5812 Skrevet 2. januar 2013 Takk for i dag! Må si du var så rolig, og veldig avslappet...ikke rart når Goffel er så god ung gutt! Bumba var så happy å få "leke" med Goffel Jeg tror for prisen vi vil så er det bedre med en større feriebolig som man deler kostnaden. På korfu fant jeg masse feriebolig under 500kr natta, mange med egen basseng! Og strand i nærhet
Pupsilure Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #5813 Skrevet 3. januar 2013 Jeg lar meg ikke stresse like lett som før Men det har egentlig skjedd nå den siste tiden, for han har begynt å høre så mye mer på meg. Og jeg har noen triks som roer situasjonen. F.eks spørre pent Er det ikke deilig med store unger, som sitter fint på restaurant og spiser maten sin så de voksne kan skravle?? Og til sommeren er det kanskje enda bedre! Ja, kan nok lønne seg med større hus som vi deler! Er det jeg har funnet ut også. Jeg leter så fælt, men syns det er umulig å finne noe jeg Har aldri hatt så vanskeligheter med å finne tur før. Men det er nok fordi det er i fellesferien. Liker tanken på å bestille fly og hus hver for seg. Nå har gutta mine dratt på jobb og bhg, og jeg slapper av med laptop og days og our lives. Leeeenge siden jeg har sett på det nå, flere år tror jeg. Men man kommer fort inn i serien hvis man ser en episode Det går ikke så veldig fort der. Drittserie egentlig
Neytiri Skrevet 3. januar 2013 #5814 Skrevet 3. januar 2013 Ja morro å kunne skravle litt mer fritt, synd barneavdelingen var tom! Jeg har trøbbel med internettet så får ikke titte på noe, håper jeg får det til å fungere i dag da:)
Pupsilure Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #5815 Skrevet 3. januar 2013 Ja, var rart med alle barnetingene Men får håpe det kommer noen spennende nyheter da i det minste Passet hyllen?
Pupsilure Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #5816 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hva har jeg gjort i dag? Huff, egentlig INGENTING. Bare latet meg i sofaen Og nå begynner det å bli tid for henting i bhg. Har pakket sammen jula da, men ikke orket å gå i boden for å finne esker. Fant et nytt spill til nye ipaden som jeg likte; Flow free. Gikk nettopp inn i nettbanken, og kan ikke se at ipaden er betalt Mener jeg betalte med vanlige kortet mitt, men begynner å tvile, kanskje jeg har brukt et kredittkort ved en feil? Bestilte den ca 27.12, og jeg har jo fått den allerede, så veldig rart hvis den ikke er blitt trukket. Får undersøke det nærmere. Endret 3. januar 2013 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #5817 Skrevet 4. januar 2013 Goffel og jeg sov til 8 i dag! Deilig. Har enda ikke fått kommet oss avgårde til bhg, men gidder ikke stresse. Koselig å ha litt tid sammen. Vi har spist frokost i stua og nå har han nettopp badet i balja, og ser på drømmehagen. Trodde ikke han ville se på det mer jeg, at han var blitt for stor. Men han virker veldig opptatt med å følge med nå. Satt å lagde sirkler i hånda med fingeren Tenker meg en tur til Barnas hus nå snart. Kjøpte fransk manikyr neglelakksett, og har lakket neglene mine, og det ble så sinnsykt fint! Ser ut som jeg har lange negler, selv om de når akkurat til fingertuppen. Hadde glemt hvor fint det er med lakket negler. Før hadde jeg akrylnegler rett som det var, men nytter ikke nå med tanke på jobb. Og ikke gidder jeg å bruke penger på det heller. Men lakke skal jeg gjøre oftere! I kveld er det jobb igjen. har ikke vært på jobb siden natt til tirsdag. Føles nesten som jeg har hatt ferie Jobber lørdag dag og søndag kveld også.
Dine Skrevet 4. januar 2013 #5818 Skrevet 4. januar 2013 Tassen liker også å gjøre den sirkelen i hånden når han ser Drømmehagen
Becky1 Skrevet 4. januar 2013 #5819 Skrevet 4. januar 2013 Goffern virker så kul Det har han forsovet vært siden han var født. Husker stilen hans da han var to mnd og vi møttes. Det var kul stil på han da og. Har og inntrykk av at du virker rolig og bestemt utifra hva jeg har lest her og så vidt sett M har begynt å like drømmehagen igjen etter at jeg tok det frem igjen for noen uker siden. Nå synger hun og danser makka pakka-sangen bland annet, vinker tilbake til figurene og blir helt ekstatisk hver gang hun ser plinki plonken Gøy!
Jesse Skrevet 4. januar 2013 #5820 Skrevet 4. januar 2013 Hei Pupsilure Bare innom for å si hei! Har bestemt meg for å bli litt mer aktiv både i min egen og andres dagbøker igjen gøy å lese om store flinke Goffel Har du laget cakepops før forresten? Har bakt kaker nå, og skal lage det for første gang imorgen, men kjenner jeg er litt nervøs for om jeg får det til Håper du har en fin kveld på jobb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå