pusla Skrevet 5. desember 2012 #5741 Skrevet 5. desember 2012 Hvorfor streiker de? Jeg bor på landet og her er det ikke streik!
Pupsilure Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5742 Skrevet 5. desember 2012 Vet ikke helt hvorfor jeg Pusla.... Hun førskolelæreren i går sa at det hadde noe med antall barn pr voksen å gjøre.
pusla Skrevet 5. desember 2012 #5744 Skrevet 5. desember 2012 Jeg fant litt om det på NRK nyheter, er visst mot varslet budsjettkutt i Oslo og fjerning av en regel mot minimumsbemanning.
Pupsilure Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5745 Skrevet 5. desember 2012 I kveld har jeg dekorert flere kubbelys med decoupage. Det er veldig gøy, og superlett!Blir så fint. Men nå kan jeg ikke lage flere, for jeg må tross alt få gitt dem bort også Hvis vi får til å ha noe juleverksted, kan jeg ta med utstyr, så kan dere lage også Hadde vært hyggelig å samles, og lage litt forskjellig. Men vet at det gjerne ikke blir tid sånn rett før jul. Jeg jobber begge de neste helgene
pusla Skrevet 5. desember 2012 #5746 Skrevet 5. desember 2012 Det hadde vært superkoselig med et lite juleverksted før jul! Men helgene utgår jo når du jobber, så da blir det vel litt vanskeligere. Ikke umulig for min del kanskje, for jeg jobber jo ikke fullt nå.
Pupsilure Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #5747 Skrevet 6. desember 2012 Mandag 17. har jeg fri, og vil gjerne lage litt julegaver og pynt, hvis det passer for noen. Hadde vært morsomt å gjøre det med barna, men vet av erfaring at jeg får gjort svært lite med Goffel tilstede. Gleder meg utrolig mye til han kan være med litt mer, og klarer å sitte stille og lage ting. Nå har jeg akkurat levert i bhg. Han var den eneste ungen! Rart. I går var det bare han og ei jente. Hun var så søt og gav han en skikkelig klem da han skulle gå Det tok nesten et år før jeg så foreldrene til denne jenta for første gang! Utrolig rart. På IKEA i går var det plutselig en mann som sa hei til meg, og smilte stort. Jeg skjønte at jeg burde kjenne han igjen, men klarte virkelig ikke å plassere han. Tittet på han i det som virket som mange minutter, og så så jeg på ungen som han hadde i handlevogna, og da skjønte jeg at det var pappan til Abigail fra bhg. Følte meg så teit som brukte så lang tid på å kjenne han igjen. Vi skulle til å dra fra IKEA alle sammen. Og ti minutter senere møter jeg han igjen på kiwi Han er så utrolig koselig! Mammaen hennes også. Skulle ønske jeg ble litt bedre kjent med de andre foreldrene.
Pupsilure Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #5748 Skrevet 6. desember 2012 Om ca en uke reiser vi til Kiel med mange fra min familie! Blir så koselig. Det er julemarked der som vi skal besøke, og så blir det julemat og hygge på båten. Fordi jeg jobber neste helg har jeg fri onsdag og torsdagen før. Og fredagen, når vi kommer hjem, har jeg kveldsvakt, så jeg får dratt uten at det går utover jobbingen.
Pupsilure Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #5750 Skrevet 6. desember 2012 Tirsdag 18. eller onsdag 19. på dagtid da? Jeg har kveldsvakt de to dagene. 22 eller 23 er vel kanskje litt for tett innpå jul?
pusla Skrevet 6. desember 2012 #5751 Skrevet 6. desember 2012 Jeg kan ikke 18., men 19. tror jeg er en stor sjanse for at jeg blir hjemme.
Pupsilure Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #5752 Skrevet 6. desember 2012 Skal vi prøve på 19. desember hjemme hos deg da? Så kan de andre jentene som vil, også være med Jeg kan ta med litt forskjellige hobbystæsj, decoupagelakk, silkebånd, glansbilder, og sukkertøyutstyr. (Regner med at det er best for deg at vi er hos deg pga beinet og bil, men kan godt være her istedenfor altså ) Begynner på jobb 15, men skal se om jeg kan jobbe mandagen istedenfor, og ha fri onsdagen. Håper vi får det til! hadde vært veldig hyggelig
pusla Skrevet 6. desember 2012 #5753 Skrevet 6. desember 2012 Det hadde vært superkoselig Vet ikke om noen flere får til på dagtid, men lov å håpe Jeg skal se hva jeg kan stille med, kanskje vi kan få få laget de chilitrøflene mine, de er fantastisk gode.
Dine Skrevet 6. desember 2012 #5755 Skrevet 6. desember 2012 Den 19. har jeg jobb til kl.13 og så jordmortime som jeg håper å få flyttet fra kl.9 til utpå dagen.. Æsj.. Har vært på et juleverksted i år hos kusinen min og jeg merker at jeg ikke er kreativt anlagt dessverre... Skulle så gjerne vært flinkere! Både for min egen del og Lilletassens del.. Huff. Godt han har kreative tanter sier jeg Vi er også mye opptatt i helgene fremover og jeg kan jo ikke treffes før nærmere kl.14 på hverdagen pga jobben.. Men kos dere hvis dere får det til
Neytiri Skrevet 6. desember 2012 #5756 Skrevet 6. desember 2012 Koselig med verksted, her har vi hatt to ganger jeg og Bumba, hun sitter sååå lenge og koser seg! 19 er Iste dag jeg jobber før jul, så bor jeg jo langt unna kunne tenkt meg invitere til julkaffe, men spørs om noen gidder kjøre til meg da mannen reiser 16des
Dine Skrevet 6. desember 2012 #5757 Skrevet 6. desember 2012 Å, julekaffe høres jo kjempe koselig ut, men det tror jeg ikke at jeg rekker...
pusla Skrevet 6. desember 2012 #5758 Skrevet 6. desember 2012 Hvis vi skal ha det hos meg, så blir det buss fra togstasjonen i såfall, Marmot. Tar ca tyve min, men om den passer med toget ditt, vet jeg ikke helt.
Pupsilure Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #5759 Skrevet 12. desember 2012 Kl 14 går båten til Tyskland med Pupsilurefamilien ombord Gleder meg! Fikk pakkene fra Zalando, og er usikker på hva jeg skal beholde. Akkurat nå lurer jeg mest på disse: http://www.zalando.n...11c07n-802.html Jeg har så lyst til å bruke dem nå på båten Alternativet er liksom vinterstøvlene mine eller joggesko Sko er ikke helt min greie, jeg tar som regel på det som er komfortabelt, og orker ikke å gå med vonde sko. Men disse var helt greie å ha på. Sender tilbake det meste jeg har bestilt. Var veldig i tvil ang jakken, og måtte faktisk ta den med på en luftetur, og fant ut at den ikke var så varm som den virket. Jeg var veldig i tvil om hva slags jakke jeg skulle ha. Men fant ut at jeg ikke er ute så veldig mye, annet enn til og fra bilen ( ), og at det er viktigst å se fin ut Hvis jeg skal ut å leke med Goffel kan jeg jo ta på en gammel jakke som er varmere. Så da endte jeg opp med en trang svart jakke, med hette med pelskant, og endel detaljer foran. Fra Byoung. Den satt veldig fint på meg. Stoffet er litt rynkete, og gav liksom en løft av rumpa Og fordi den var så trang, så jeg slankere ut Ulempen med den er at stoffet trekker til seg litt hår, og at den ikke er varm nok. Men den er passe varm da, ikke helt tynn. Noen dager siden jeg har skrevet. Men ikke noe nytt som har skjedd. jeg har jobbet alle dagene, og har det supert på jobb for tiden Fikk gjort masse nyttig i går, og føler meg viktig for jobben (Huff, har en kollega som meldte seg syk i helgen og ble tatt i å være på en annen jobb!! ) Ellers er vi småsyke, både jeg og Goffel. Hoster mye og litt vondt i halsen. Har holdt på i tre uker! Flere på jobben som har det samme også. Er visst ganske langvarig. legen tok mycoplasma og kikhosteprøve av meg for to uker siden, ellers hadde jeg nok dratt til legen igjen, fordi jeg hoster så fælt. Sliter med nattesøvnen pga det, både jeg og mannen. Har begynt med Cosylan hostesaft igjen, men syns egentlig ikke den hjelper noe særlig. Så lenge formen er bra bortsett fra hosting og litt sår i halsen, så skal jeg ikke klage
Dine Skrevet 12. desember 2012 #5760 Skrevet 12. desember 2012 Cosylan hjalp veldig for meg, nesten det eneste som virker når jeg hoster skikkelig.. Er ikke noe gøy å være dårlig over lenger tid, men er det ikke noe legen kan skrive ut eller råde om..? Det er jo vanlig med forkjølelse nå, men man kan jo ikke holde på sånn over lenger tid.. Håper dere koser dere masse på båten i dag og får slappet litt av og nytt fritiden Om ikke vi får til juletreff, så kan vi jo få til januartreff kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå