Pupsilure Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5682 Skrevet 22. november 2012 Mannen kom nettopp med en god nyhet til meg! Siden vi er en av de øverste etasjene i blokka bruker de bare 4 uker på badet vårt! De midterste etasjene bruker 5 uker, og de nederste 6 uker.
Dine Skrevet 23. november 2012 #5683 Skrevet 23. november 2012 Whow så bra! Hvorfor er det sånn egentlig..?
Pupsilure Skrevet 23. november 2012 Forfatter #5684 Skrevet 23. november 2012 Jeg vet faktisk ikke helt. mannen forklarte litt, men jeg hørte ikke så godt etter Akkurat kommet hjem fra sverigetur, og nå er det julebord som venter Må bare få ordnet meg litt først Kan dessverre ikke si at formen er bedre Måtte ta ibux og paracet i bilen for jeg fikk så vondt i hodet, og stemmen er hes og rar. Men blir nok julebord allikevel
pusla Skrevet 23. november 2012 #5685 Skrevet 23. november 2012 Jeg vet faktisk ikke helt. mannen forklarte litt, men jeg hørte ikke så godt etter Kos deg på julebord 1
Pupsilure Skrevet 24. november 2012 Forfatter #5686 Skrevet 24. november 2012 Hadde det veldig gøy i går! Var hjemme kl 2, ble kjørt hjem av mannen til sjefen min. Maten var god, og det var god stemning. Ei kollega var nesten utro med en annen kollega, men vi fikk dratt hjem akkurat i tide Hun var veldig glad for det. Jeg har nesten mistet stemmen. Tror jeg bør la være å bruke det lille jeg har igjen, for det er så slitsomt, og stemmebåndene trenger kanskje litt hvile? Men det er søren ikke lett å ikke snakke med en to åring i hus
Pupsilure Skrevet 24. november 2012 Forfatter #5687 Skrevet 24. november 2012 Har ikke fått gjort så veldig mye fornuftig i dag akkurat Slappet mest av, og dytta inn 1000 kalorier med godteri Fikk litt sjokk da jeg sjekket hvor mye det var i det jeg hadde spist I morgen har jeg kveldsvakt. Håper jeg føler meg bra da! Måtte ta en paracet i stad pga hodepine, og at jeg følte meg generelt dårlig. Tok 1 gram c-vitamin, og noen andre vitaminer i samme slengen. Og så har jeg sendt ønskeliste til svigermor Ønskelister er noe som har blitt glemt de siste årene, men det er jammen ikke så dumt! Tror jeg skal sende den til mamma, og kusinen min også. Trodde ikke jeg hadde noe å skrive opp, men etter å ha tittet litt i nettbutikker kom jeg på endel. Vi trenger både nytt sengetøy og stavmikser, blant annet.
Pupsilure Skrevet 25. november 2012 Forfatter #5688 Skrevet 25. november 2012 I dag våknet gullet 7.30. Deilig! Han har badet i balja, og lekt litt, og nå er det pappan som har overtatt, så jeg får hvilt litt før jeg skal på jobb. Er småsyk, men håper det går greit å være på jobb allikevel. Jeg kjøpt meg nye Pumasko på fredag. Veldig fornøyd! Gode å gå med, og så fine ut. Kostet bare 400 kr på salg Av mannen får jeg 3000 i julegave. Lurer på hva jeg skal kjøpe Har litt lyst på et eget nettbrett. Men litt bortkastet også da, jeg har jo laptop og vi har en ipad. Men har så lyst til å ha en egen som jeg kan ta med meg på jobb innimellom. Har litt lyst til å bare sløse bort alle pengene også, spise ute med venninner, kjøpe noen neglelakker, et par sko, litt sminke.
Mokkon83 Skrevet 25. november 2012 #5689 Skrevet 25. november 2012 Hei hei!!! Innom og hilser på Hvis det er noen trøst så hangler vi her i huset også... Utrolig kjedelig å være så uggen i formen når frilørdag og søndag er eneste kvalitetstid med H.. Her er det ømhet i alle muskler,verker i huden,kvalme og vekslende temperatur i kroppen.... Hørtes koselig ut med julebord!! Kan tenke meg den kollegaen din har lettere angst.... huffameg... må være flaut å sees på jobben igjen... Så kjekt å få en pengesum da!! I år er jeg utrolig treig med gavene... Fant julegave og bursdagsgave til Mannen på netthandelen (de har utrolig mye fint fra Brandsdal) Kjøpte meg kjempefine hvite støveletter også Ønskeliste var jammen meg ikke dumt... Nå er ikke vi så mange, får penger fra pappa for å kjøpe gaver og mamma har allerede bestemt at H skal få gyngehest
Pupsilure Skrevet 26. november 2012 Forfatter #5690 Skrevet 26. november 2012 Skrev et langt innlegg i stad som ble borte Handlet om lus og litt sånt, men gidder ikke skrive det på nytt. Har vært utsatt for lusesmitte. Jeg hoster så fælt nå Har en resept på cosylan liggende, men det er rød trekant på, og det er utrolig upraktisk da. har også en hostesaft i kjøleskapet som jeg kjøpte i Danmark i sommer. Har litt lyst til å ta den, men husker at jeg ble rusa og rar av den i sommer nesen har begynt å bli ganske tett også, men jeg har fått igjen stemmen da. Er litt hes, men man skjønner hva jeg sier Har vært hos fysioen i dag, og ryggen min er veldig bra for tiden. Eneste er at jeg bør trene, men orker ikke/gidder ikke/finner på all slags unnskyldninger....
Pupsilure Skrevet 26. november 2012 Forfatter #5691 Skrevet 26. november 2012 Netthandelen har jeg ikke noe erfaring med, Mokkon! Kan du fortelle meg litt?
Pupsilure Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5692 Skrevet 27. november 2012 Måtte dra hjem fra jobb i dag. Tett i hodet, hoster masse, får noen skikkelige hostekuler Har tatt en paracet og hostesaft nå, så får håpe det hjelper. Så da blir det sofaen i dag Skal sove litt, må bare få spist litt først. Blir så innmari sløv av hostesaften.
Dine Skrevet 27. november 2012 #5693 Skrevet 27. november 2012 Masse god bedring!! Er ikke noe morsomt å være syk, så kos deg på sofaen og prøv å sov litt
Pupsilure Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5694 Skrevet 27. november 2012 Takk, Dine Har sovet godt i 2-3 timer på sofaen nå. Måtte ha på vekkerklokke for å rekke legetimen som er 13.45. Irriterer meg litt at jeg må til legen, trodde jeg hadde mer egenmelding igjen.
Dine Skrevet 27. november 2012 #5695 Skrevet 27. november 2012 Så bra Hjelper ofte å sove litt Hvordan gikk det hos legen?
Pupsilure Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5696 Skrevet 27. november 2012 Fikk sykemelding ut uken. Han lyttet på meg, vi snakket om hostesaft og ble enige om at jeg skulle hente resepten jeg hadde liggende på Cosylan. Og så tok han en mycoplasma og kikhosteprøve fra nesen min. det var ubehagelig! Ble litt venting, så har nettopp kommet hjem, og fått satt meg ned. Hentet Goffel i bhg. Og nå sitter han å ser på opptak av Raa Raa. Æsj, liker ikke å være borte fra jobben!!
Pupsilure Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5698 Skrevet 27. november 2012 Takk (Prøver å undertrykke den dårlige samvittigheten ovenfor jobben.... Minner meg selv på at de så at jeg var syk i dag, og at jeg har vært småsyk i en uke, OG at en lege faktisk har gitt meg sykemeldingen) Må forresten si en ting til, i går hadde jeg fri, men ringte jobben rundt vaktskifte for å spørre om noe, og da hørte jeg kaklehønene i bakgrunnen, og ble misunnelig på de som var på jobb
Mokkon83 Skrevet 27. november 2012 #5699 Skrevet 27. november 2012 Hvis det er noen trøst så er jeg også sykemeldt... igår og idag, fri imorgen... men her er jeg så svimmel, kvalm og uvel at jeg klarer ikke se for meg at det går over med det første... Ikke noe særlig når en omtrent har angst for å bli syk pga manglende forståelse fra jobben,også blir man syk... :/ Netthandelen er genial den! Hmm, forklaring ja.... Kanskje som ebay, bare at det kun er en selger og det er netthandelen? man byr på varer, og den som har høyeste bud vinner når tida er omme verdt en titt!
Pupsilure Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5700 Skrevet 27. november 2012 Huff, kjedelig, Mokkon Har du kjøpt mye fra netthandelen? mener jeg har tittet litt på det før, men syntes at det var mye ekstrakostnader?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå