Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier fra hvis jeg har tid en formiddag jeg pusla :klem:

Den så fin ut Cypress. Fornøyd? Kan den ligge i senga?

Skrevet

I går kveld var jeg hos ei venninne. Koselig! :)

Er litt småstøl etter yogaen :ler: Skal ikke så mye til ;)

Goffel har blitt så dårlig på å spise nå. Han spise ca halvparten av hva han har gjort før! Han nekter å spise. Først var det bare middag han ikke ville ha, men nå har det blitt brød også. Jeg blir litt fortvilet av det, for ungen må jo ha mat! Jeg tror ikke han er syk, eller holder på å bli det, for det har vart i et par uker eller mer... Han spiser normalt i bhg da, så kanskje det er testing av grenser hjemme :vetikke:

I går kveld var jeg og Goffel på IKEA. Han elsker å være med dit, for da får han leke i rommene der, og får alltid is :sikle: På vei hjem var det mørkt ute, og han er så opptatt av det. I bilen sa han: "pappa sa, jeg er ikke redd for mørket, sa pappa" :ler:

I dag våknet han 6.30, var helt enkel å legge i går, og våknet ikke på natta. Bhg har vekket han etter 30 minutter de siste dagene.

Julegaven hans kom på døra for noen dager siden, og står selvfølgelig midt i stua, med store bilder utenpå esken :roll: Den er diger, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av den... Håper han glemmer hva det er oppi der til jul!

I kveld skal jeg jobbe igjen etter nesten tre uker med ferie først og så sykemelding. Gleder meg!! :)

Skrevet

Vi har en slik lampe, kjøpte en hel haug på Ebay for noen år siden til julegaver. Er svært fornøyd med vår, men vil ikke anbefale å ha de i senga, skallet er hardt, og det er egentlig et veldig bra lys i dem.. Og pga brannfare, men det er visst leddlys så jeg vet ikke hvor brannfarlig det kan være..

Skrevet

Så flink du er og trener! Jeg har pauset abonnementet mitt nå pga kvalmen, men gleder meg til jeg er i form til å trene igjen, rakk jo kun en gang før jeg ble dårlig... Da er jeg med på yoga :)

Skrevet

Nå kjøpte jeg nettopp fargestifter, kalender og diverse matvaresaker til Lilletassen... ;) Samme kalender som Goffel skal få ;)

Skrevet

God jobbhelg :klemmer:

Jeg klarte å stå i mot alle de fine kalendertingene du har lagt ut her i det siste :sjarmor: der blir sing sang kalenderkort på tulla :) tror det blir bra!

Skrevet

Takk for innspill om lampa, Spatula! Skal se nærmere på den. Har ikke noe behov for å ha den i senga uansett.

Dine: Yoga var ganske gøy, så håper du får blitt med når du er bedre :klem:

Pusla: Singsang-kalender? Har du laget den selv, eller finnes det som kalender fra før? Vi har sånne kort på jobben, og barna elsker dem!

Skrevet

Det er en boks med 24 kort med julesanger (+ seks kort med førjulsaktiviteter). De kan da enkelt gjøres til kalender ved å pakke inn et og et kort.

Skrevet

Den er veldig fin altså, fyller hele rommet med stjerner :jepp:

Skrevet

Første dag på jobb overstått. Hatt en fin kveldsvakt med to mannlige kollegaer. Vi har spist pannekaker og tomatsuppe, og tatt livet med ro. Barna er sliten etter skolen, så det hender det blir rolige kvelder.

Det var mye nytt på jobben, jeg har jo vært borte i 3 uker. Så mye å sette seg inn i. Og jeg har ganske vondt i ryggen :( Men det er mye sykdom på jobb nå, og jeg vil ikke være mer borte. Så det får bare gå. Jeg tror det er bra å få brukt kroppen, men kanskje jeg må styre unna de tyngste løftene. Får se :)

Goffel sover trygt og godt i reisesenga hos mommo og mossar. :yvonne: Mannen er på fredagspils med jobben, og jeg sitter her og spiser godis :nigo: Kan sove lenge i morgen! :hoppe: Mamma kommer med Goffel i 12 tiden.

I morges tok jeg meg en lur på sofaen mens Goffel lekte med iPaden. Plutselig klatrer han oppå meg og hvisker "hei mamma" dritlavt inn i øret mitt :ler:

Skrevet

Høres kjempespennende ut pusla! At jeg ikke har hørt om den før :sur::fnise:

Tror jeg må ha en slik lampe ja ;):jepp:

Skrevet

Høres kjempespennende ut pusla! At jeg ikke har hørt om den før :sur::fnise:

:daane:

Skrevet

Murmel fikk SingSang-boks til sin første jul, jeg har ikke pakket dem opp engang. Burde jeg det? :rodme:

Skrevet

Det kan jeg sikkert svare deg på snart Marmot, men jeg har hørt mye bra om de kortene!

Skrevet

Vi har dem som sagt på jobben, og de er kjempefine! :jepp: Løp og pakk dem opp med en gang Marmot :jepp:

Goffel har sovet hos mormor i natt, og jeg fikk bilde av en sovende liten gutt i mormors seng, og en katt som står å slikker han på hånda for å vekke ;) Kl 8.40! Fint at han har sovet så lenge, prøver jo å snu litt på rytmen hans.

Skrevet

Vi har en slik lampe, kjøpte en hel haug på Ebay for noen år siden til julegaver. Er svært fornøyd med vår, men vil ikke anbefale å ha de i senga, skallet er hardt, og det er egentlig et veldig bra lys i dem.. Og pga brannfare, men det er visst leddlys så jeg vet ikke hvor brannfarlig det kan være..

Rakk ikke å svare før Spatula skrev akkurat det samme som jeg ville sagt! ;)

Skrevet (endret)

Nytt innlegg i bloggen.

Jeg er sliten etter helgejobbing, blir liksom litt ekstra sliten av å vite at andre har fri :lol: Har gått greit disse tre dagene, så tror ikke det blir noe mer sykemelding på meg. Det er nok bra for kroppen å være på jobb, og røre på seg, når man kan det. I dag hadde jeg de tyngste oppgavene også, men det gikk faktisk veldig bra :)

Jeg har en relativt ny kollega, som jeg har begynt å like så godt! Det er så utrolig hyggelig å jobbe sammen med folk man liker! Hun er islandsk, og har en ettåring. Merker at jeg søker veldig sammen med de andre småbarnsforeldrene. Jeg syns det er mye vanskeligere å snakke med de unge helgevaktene vi har. Studier og slikt syns jeg det er vanskelig å snakke noe særlig lenge om, men med babyer og småbarn som tema, fyller jeg lett en hel vakt med skravling. :skravle:

Goffel er så søt :hjerte: Det kommer så mange gullkorn fra han hver eneste dag, og jeg og mannen har tittet på hverandre og fniset mange ganger i dag.

I morgen har jeg fri. Skal sove lenge, gi blod, og til fysio. Gruer meg til blodgivningen.....

Endret av Pupsilure
Skrevet

Ryggen er knekt opp, og en halvliter blod er gitt bort til noen som trenger det :) Nå har jeg vondt! Goffel har problemer med å godta at mamma må hvile på sofaen, og ikke kan være med på rommet, eller leke. :(

Jeg håper det går bra på jobb i morgen! Dumme rygg....

Skrevet
:( Du starter ikke for tidlig nå..? Har du fått et treningsopplegg for å styrke ryggen eller..? Behandling videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...