pusla Skrevet 18. oktober 2012 #5521 Skrevet 18. oktober 2012 Tror der blir Playmo prinsesse kalender til tulla, men får tenke på det til i morra.
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #5522 Skrevet 19. oktober 2012 Har heldigvis ikke like vondt i dag! Har fått gjort litt i leiligheten. Og jeg og Goffel har vært på IKEA. Nå er det sofaen og tv resten av kvelden. Mannen er ute med jobben, og vi har koset oss med pizza. Goffel fikk legge seg en halvtime senere enn vanlig. Han har vært vanskelig med leggingen de siste dagene, og prøvde seg i dag også, men gav seg raskt.
Pupsilure Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #5523 Skrevet 20. oktober 2012 Var litt for tøff i dag, og får svi for det nå Vondt! Sov ca 4 timer i natt, stod opp med Goffel før 6, og dro på loppemarked, og på besøk til venninne med toåring. Kjente det veldig godt i ryggen etterhvert. Kjøpte en settekasse på loppis, og den skal males og dekoreres! Prøver å ta det med ro nå, men har eeegentlig lyst til å male settekassen, og rydde inn ting og tang i de nye kurvhyllene Ellers lite nytt å melde.
siebaeo Skrevet 20. oktober 2012 #5524 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Så kjipt at du sliter med ryggen Jeg fikk to ribbein ut av ledd en gang. Skikkelig vondt å puste og ENDA vondere å få den pressa på plass igjen Kanskje hun "forstua" noen ribbein Det er viktig å ta det forsiktig når du har vondt! Håper det blir bra snart! Jeg har planer om å lage bildekalender til Bolla! Med bilder av familie og venner som han er glad i. Og noen i bhg. Hvis jeg får gjort det da... Har du bursdagskaketips eller? Tror det må bli sånn halvavansert... Lynet eller Timmy kanskje. Evt spiselig bilde og gjøre der litt enkelt Endret 20. oktober 2012 av siebaeo
Dine Skrevet 21. oktober 2012 #5525 Skrevet 21. oktober 2012 Bildekalender var lurt.. Men det tror jeg ikke at jeg får tid til eller orker.. Puh, *begynne å tenke på julen også nå...*
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #5526 Skrevet 21. oktober 2012 Forstua ribbein ja, gudene vet Men jeg skal til legen i morgen Har like vondt, eller mer, så måtte ringe meg syk fra tidligvakten min i morgen. Ang kake så kunne du jo lage et Timmyansikt, og pyntet med masse marshmellows Eller kakebilde ja! Kan jo bli kjempefint det da! Går sikkert an å gjøre litt mer ut av det, uten at det trenger å ta helt av.
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #5528 Skrevet 22. oktober 2012 Takk, pusla Jeg har legetime kl 14.15. Er spent på hva legen sier. Håper hun finner ut noe, så jeg kan bli bedre. Eventuelt om det bare er hvile som skal til. Goffel fikk et glass julebrus på lørdag, og har snakket så mye om julenissebrusen etter det Gleder meg til alt som har med julen å gjøre, nå som jeg har en unge som faktisk skjønner litt av det! Han kan hjelpe meg med å pakke inn gaver, pynte leiligheten, bake pepperkaker! I går bråkte han med en stor tom eske vi har stående i stua (bestilte noen leker, og har ikke kastet esken enda), og jeg sa at han måtte slutte å bråke sånn. Etterhvert endte det med at jeg satt esken oppi en lenestol, fordi han ikke fikk lov å leke mer med den, for han hørte ikke på meg. Da pappan hans stod opp sa Goffel: mamma sa at esken måtte stå oppi stolen! Det er så innmari gøy at han kommer med lange, ordentlige setninger. Og jeg syntes det er gøy at han sier "mamma sa". Og så sier han måtte til veldig mye. Og han snakker om Abigail fra bhg hele tiden, jeg tror han liker henne veldig godt! Det var Rebecca veldig lenge, men så begynte hun på stor avdeling. Livet med toåring er fantastisk! Herregud, så gøy og givende! (selv om han har våknet 5.30 hver morgen den siste uken, og nekter å legge seg om kvelden)
Gjest Marmot Skrevet 22. oktober 2012 #5529 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, 2-åring er er de beste. Plutselig er ungen min kjempemorsom. Murmel snakker ikke så mye som Goffel (han er jo et halvt år yngre), men han gjør seg forstått og det er så deilig. Bare det å kunne spørre ham om noe, og få et ja eller nei, er jo helt fantastisk.
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #5530 Skrevet 22. oktober 2012 Tilbake fra legen. Sykemelding i ti dager, med beskjed om å trene forsiktig. Gå turer, svømme, løfte vekter. Og resept på Voltaren. Håper det hjelper!
pusla Skrevet 22. oktober 2012 #5531 Skrevet 22. oktober 2012 Håper du blir bedre da! Sikkert lurt med sykmelding Ja, det er skikkelig stas med jul i år, jeg gleder meg masse! Herlige Goffel, han er skikkelig god på å prate! Tulla er ikke i nærheten, men det kommer seg nå her også. God avslapping og opptrening
siebaeo Skrevet 22. oktober 2012 #5532 Skrevet 22. oktober 2012 Godt du fikk sykemelding! Håper det ordner seg fort. Litt pinlig for terapeuten din dette her.... God bedring og ta vare på deg selv!
cypress Skrevet 22. oktober 2012 #5533 Skrevet 22. oktober 2012 Pinlig for terapeuten ja! Håper du blir fort bra igjen!!
Neytiri Skrevet 22. oktober 2012 #5534 Skrevet 22. oktober 2012 Bra med sykemelding når du har så vondt! Ville ringt terapauten og sagt ifra jeg, om hun er under opplæring hadde hun ikke noen til stede? viktig at hun får vite om hun har gjort noe feil. god bedring snuppa
Pupsilure Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #5535 Skrevet 23. oktober 2012 Takk, dere Flaut for manuellterapeuten ja! Gleder meg til å snakke med henne igjen. Prøvde å ringe i dag, men hun tok ikke telefonen. Hun er under opplæring, men er utdannet fysio fra før. Og hun har Anders som du gikk til, Neytiri, som veileder. Bhg har international cafe i morgen, og jeg bidrar med fårikål. Det er så godt, og nå har jeg spist opp halve gryta Oh, nå begynner "Rik på rabatt" igjen! Spennende Hadde vi hatt kuponger i Norge hadde jeg vært minst like flinke som de damene der
Neytiri Skrevet 23. oktober 2012 #5536 Skrevet 23. oktober 2012 Men han er jo superflink, hadde ringt å spurt om ikke han kunne tittet på ryggen, evt funnet ut hva hun gjorde feil. mmmm fårikål er så godt, men får aldri lagd det da mannen haaaater kokt kjøtt Jeg og, hater virkelig at det ikke finns kuponger her!
pusla Skrevet 23. oktober 2012 #5537 Skrevet 23. oktober 2012 Du hadde herja i de derre kupong-greiene ja
Pupsilure Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #5538 Skrevet 23. oktober 2012 Neytiri: Tror Anders skal se på meg neste gang, skal hvertfall be om det Hun henter han innimellom når hun føler hun trenger det. Pusla:
Pupsilure Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #5539 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg kjøpte jo en settekasse på loppis for 30 kr, og nå er den malt og fiksa. Ble kjempefin! Hvit med lysegrønne hyller, og papir som har dette mønsteret i bakgrunnen, bak hyllene liksom. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00228673/
cypress Skrevet 24. oktober 2012 #5540 Skrevet 24. oktober 2012 Det ble sikkert kjempefint! Flinka!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå