Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdaget først fire-fem prikker på hodet og to-tre på ryggen, det var på en tirsdag kveld. Morgenen etter våknet han med feber. Kom ikke noe særlig flere prikker før 3. natten, da "eksploderte" det og han hadde masse i ansiktet og på overkroppen. Noen få på armene. Han hadde litt feber, men det gikk over innen fredag. Var i super form hele tiden, så det mest traumatiske for ham var vel at han ikke fikk gå i barnehagen eller leke med nabojenta den helga. Litt kløe om nettene, men ikke verre enn at han sovnet igjen raskt når jeg bare strøk på ham utenpå pysjen. Det var over på en uke, han var i barnehagen igjen onsdagen uka etter jeg oppdaget de første prikkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har en prikk i pannen, men er ikke sikker på om det er en ordentlig en, eller bare tilfeldig :vetikke:

Han var så søt her i stad. Han laget noe som lignet på bæsjeansikt, så jeg sa at han kunne gå på badet og bæsje der (jeg tenkte at det sikkert var for sent, så jeg ville ikke sette han på dosetet, hadde sikkert bare blitt klin), og etter et par minutter gikk jeg inn på badet til han, og hva hadde ungen gjort? :ler: Han hadde tatt frem dosetet (som jeg ikke trodde han klarte selv, da det er en stor greie med trapp), satt den på doen, klatret opp, satt seg, tatt 2 meter med dopapir, og bæsjet i bleia :lol::skratte:

Skrevet

Datteren til venner av oss fikk vannkopper som 3-åring. Sikkert hundrevis av prikker og syk og søvnløs leeenge! :daane: Bolla fikk det i sommer og hadde litt feber og åtte prikker rundt munnen, på armen og overkroppen.. Det er ofte en fordel å få det tidlig! :jepp:

Lyst på et treff snart jeg.. :sjenert: Lenge siden jeg har sett noen her inne. :)

Skrevet

Jeg har også hørt at det er greit å få vannkopper tidlig.

Søte Goffel som skulle bæsje på do :)

Skrevet

Hvis dere får vannkopper nå, kan vi gjerne ta et smittespreder-treff! ;) Vi vil også ha!! Greit å bli ferdig med da!!

Skrevet

Er med på smittetreff :ler: Blir sikkert kjedelig å være hjemme så lenge. Hun i bhg sa at barna vanligvis var hjemme 8-10 dager :daane:

Skrevet

Vi tok det i ferien liksågodt! :rolleyes:

Smittetreff.. :fnise:

Skrevet

Fant forresten ut hvorfor han har våknet de siste nettene, ny tann! Nr. 17. En av de aller bakerste jekslene, Syntes jeg kjente antydning i går, og i dag var spissen ute.

Veldig spent på om det blir vannkopper her!

Skrevet

Den lekmerdealen så jeg var der i dag og, tenkte å kjøpe den.

Hvordan er formen til Goffel i dag?

Skrevet

Den dealen tror jeg jeg også skal kjøpe! Det er jo snart jul!! :nisselue:

Skrevet (endret)

Formen er bra, og den prikken jeg så i pannen hans i går er borte, så :vetikke: Nå har jeg akkurat levert han i bhg. Godt med lange formiddager sammen :yvonne:

Jeg farget håret i morges, og han ble helt satt ut da han så meg med hårfarge i, som så helt svart ut :ler: Så snakket vi litt om hårfarger, og hvem som har hvilken farge. Jeg sa at han har lysebrunt hår, og da svarte han: jeg har ikke brunt hår, jeg har gul! :fnise: Noe av det første han sa til meg i morges var: jeg har ikke vannkopper :kose:

Han er blitt veldig opptatt av vil, skal, kan og har. Og han sier hele tiden at han skal gjøre ting selv. Han sier "jeg" nesten hele tiden nå, sjeldent at han bruker navnet sitt.

Jeg farget øyenbryna og øyenvippene i dag også, og må bare tipse dere om produktet jeg brukte. http://www.ebay.com/...=item416a3fe45e

Jeg har ikke kjøpt akkurat dette settet, men et som inneholdt dette + tre andre farger i tillegg, fra samme merke. Har ikke hørt om Julienne før, men virker som et veldig bra produkt! Det smitter ikke av på huden i det hele tatt, og det svir ikke i øynene! Og den lille maskarabørsten som følger med gjør det kjempelett å farge sine egne vipper :nigo: Farget vippene og bryna mine sist for ca 4 uker siden, og fargen satt fortsatt ganske godt. Bruker blåsvart på vippene og mørk brunt på bryna. Utrolig fint! :)

Endret av Pupsilure
Skrevet

Har fortsatt farge til vipper som jeg kjøpte i forrige svangerskap, men har ikke fått brukt det enda.. :sjenert:

Skrevet

Jeg er tydeligvis inne i en jålete fase, for jeg vurderer veldig vippeextentions om dagen. Har du prøvd det Pupsilure?

Skrevet

Det har jeg aldri prøvd, men har litt lyst å prøve jeg også.. Synes det er så dyrt bare..

Skrevet

Ja, det er dyrt, men jeg ser stadig groupondealer på det! Da ligger det typisk på 7-800 kr. Fortsatt mye penger, men...

Skrevet

Har ikke gjort det, for syns det varer altfor kort... Men har egentlig veldig lyst :jepp:

Skrevet

Jeg har hatt vippeekstensions! Det var litt ok egentlig. Men de blir fort litt for laaange.. Så jeg hadde gått for de korteste. Og om du slutter med det føles det nesten som man har helt butte og rare vipper.. Bare fordi man har blitt vant til så lange. Så det går jo over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...