Dine Skrevet 21. august 2012 #5321 Skrevet 21. august 2012 Veldig koselig på søndag Eddik skal testes ut dersom noen av oss blir stukket.. Lurt tips! Kanskje greit å ha med eddik i baklomma neste sommer?
Pupsilure Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5322 Skrevet 24. august 2012 Jeg klippet håret til Goffel i går. Prøvde å få han med til frisøren, men han KLIKKET! Prøvde to dager, men måtte gi opp og heller gjøre det selv. Og de ble faktisk fint Angret på at jeg ikke hadde gjort det før, for han hadde virkelig fått langt hår Da mannen kom hjem spurte han Goffel om hvem som hadde klippet han, og da svarte han at frisørmannen hadde gjort det. Jeg sa at det ikke stemte, og ba Goffel fortelle pappaen sin hvem det var. Men han insisterte på at det var frisørmannen Jeg har fri i helgen, og det blir godt I morgen skal jeg på badeland med ei venninne med en sønn, og på kvelden skal jeg til en kollega. Søndag skal vi i toårsdag alle tre. Kjøpte en fin bok i gave, 40 små fortellinger som tar 5 minutter hver å lese. En tykk bok. Lette lenge etter gave, for jeg kjenner ikke foreldrene, og fikk litt prestasjonsangst.... Mannen sin kollega. Jeg har kjøpt så mye de siste dagene Masse Vossatassar klær på 70 % salg, Torbjørn Egner lydbøker (kardemommeby ++), leker osv. Goffel har veldig mye ting nå, han fikk jo så mye til bursdagen også. Tror jeg skal gi bort litt gammelt til venninnen min sin lille jente på 9 mnd. veldig greit å ha noen å gi/låne bort gamle leker til. Hvis det noen gang blir flere barn på meg, så skal jeg få det tilbake. Har lånt bort babygymmen + masse leker til den ekstrempremature babyen også. Så tingene går på rundgang
Dine Skrevet 25. august 2012 #5323 Skrevet 25. august 2012 Synes det høres ut som en super gave Bra å kunne låne bort, det har vi gjort også. Så håper jeg vi får låne litt når baby nr.2 forhåpentligvis kommer. Kos dere i dag
Gjest Marmot Skrevet 25. august 2012 #5324 Skrevet 25. august 2012 Hva heter den boka du har kjøpt i gave? Jeg leter etter en sånn type bok for å lese om kvelden, for vi har bare enten bildebøker med omtrent ingen tekst, eller bøker med lange eventyr.
Pupsilure Skrevet 25. august 2012 Forfatter #5325 Skrevet 25. august 2012 Her er boka: http://www.akademika.no/fem-minutters-historier/payne-jan/payne-tony/goldsack-gaby/9788278226285
Pupsilure Skrevet 25. august 2012 Forfatter #5327 Skrevet 25. august 2012 Skal sjekke Mener det var det ja
Dine Skrevet 25. august 2012 #5328 Skrevet 25. august 2012 Den så fin ut. Kjøpte du den på nett eller i butikk?
Gjest Marmot Skrevet 26. august 2012 #5330 Skrevet 26. august 2012 Det synes jeg også. Virker som om du er veldig, veldig flink til å finne gaver!
Pupsilure Skrevet 26. august 2012 Forfatter #5331 Skrevet 26. august 2012 Kjøpte boka i bokhandel Den hadde tegninger, og stor tekst, ikke for mye tekst på hver side. Tusen takk, Marmot, hyggelig å høre det Jeg legger ofte veldig mye innsats i å kjøpe gaver.
Pupsilure Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5332 Skrevet 28. august 2012 Bestefaren min døde i natt 85 år gammel, på sykehjem. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har besøkt han, jeg visste ikke at han var så syk...
Dine Skrevet 28. august 2012 #5339 Skrevet 28. august 2012 (endret) Så trist Pupsilure! Endret 28. august 2012 av Dine
pusla Skrevet 28. august 2012 #5340 Skrevet 28. august 2012 Så trist samme hvor gamle eller syke de er, er det veldig trist å miste besteforeldre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå