Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper man sånne figurer? Når man lager figurer i MMF pleier man vel ikke spise dem uansett, så da kan de jo likegjerne være i plast?

Skrevet

Kjøpte dem via biit.no :) Det er amazon. Jeg syns ikke noe særlig om å spise pynt hvertfall, men føler litt på at det er juks å bruke leker :ler: Men vi får se, har ikke all verdens av tid, om en uke i dag skal den bakes!

Skrevet

For å si det sånn; jeg tror ingen synes noe som helst er juks når du tryller fram en kake som det der ;) så om det gjør det enklere for deg, så go for it, sier nå jeg :)

Skrevet

Hmmmmm... :) Skal tenke litt på det. Godt å høre at det ikke høres så dumt ut hvertfall. Og jeg så jo Neytiris kake, den ble jo kjempeflott, med plastikkfigurer! :jepp:

Skrevet

Plastikkfigurer gjør vel ingenting ;) Skjønner forsåvidt hva du mener, men den blir nok superfin så flink som du er! :Nikke:

Skrevet

Synes plastik figurene var knall, lagde jo masse pynt fordiom og tok tid! MEN alle spør meg hvordan i all verden jeg gjorde figurene :ler:

tusjen, shit ja......må lete etter den jeg, tror jeg vet hvor den er men har bare ikke letet i skapet den skal stå i. Mulig jeg kommer fredag 17, er det for sent???? ellers om du kan få tak i ny sånn får du penger av meg om du trenger det før!!!!

Skrevet

Jeg har tenkt til å lage den fredagen, før jeg skal på jobb kl 15. Vet ikke helt hvor jeg får tak i en ny, har kjøpt den på eBay ;) Det ordner seg sikkert uansett altså, jeg kan sikkert prøve å pensle på svart konditorfarge, det er bare mer jobb. Men hvis du finner den, og du skal nedover fredagen, så vil jeg gjerne møtes :)

Skrevet

ahhh æsj, jeg må se om jeg rekker å komme tidlig da, ikke sikkert nemlig for Sara-Dís har legetime, hvis ikke jeg kan bytte den......

sorry, var ikke meningen når jeg lånte den altså :sjenert:

Skrevet

Neida, skjønner det altså :klemmer: det ordner seg sikkrt uansett. kanskje jeg kan dyppe den blå tusjen i svart konditorfarge :jepp: Ikke stress med det :)

Skrevet

Synes den var flott med plastikkfigurene jeg ;)

Gleder meg til å se resultatet :nigo:

Skrevet

Imponert over bakingen deres :daane:

Kan ikke Neytiri sende pennen i posten? For å blande meg inn :sjenert:

Skrevet

Jeg er også skikkelig imponert :jepp:

Hyggelig å se dere igjen i dag :klemmer:

Skrevet

Jeg kunne helt sikkert sendt den i posten, men siden du trenger den fredag er det ikke garantert den kommer i tide, jeg rekker ikke alltid innom posten etter jobb og neste uke jobber jeg senere dager(de stenger 18) og jeg jobber til 17 men må hente snuppa først.

hadde jeg kunne sendt fra Norge ville det såklart komme, men rekker ihvertfall ikke posten der når jeg jobber, sorry.

Skrevet

Var ikke meningen å være frekk eller noe altså,eller blande meg inn i noe jeg ikke har noe med. Bare et forslag,siden dere ikke hadde nevnt det.0

Skrevet

hehe tok det ikke sånn i det hele tatt snuppa, var bra ide men ja vanskelig når jeg bor ikke i norge lenger......

Skrevet

Kjempe koselig å se dere begge igjen i går :)

Skrevet

Hyggelig å se dere også, Dine og Pusla :klemmer:

Jeg stresser litt med denne bursdagen merker jeg.... Han har bursdag søndag, og jeg skal ha med uglemuffins i bhg fredag, og så skal jeg lage en stor flott Raa Raa kake som skal spises både i familieselskapet på lørdag og barnebursdag på søndag. Gruer meg veldig til å lage den, det er mye styr og stress. Men den må bare bli kjempefin, det er jo lille babyen min som blir 2 år :rodmer:

Jeg har fri i dag, jobber kveld tirsdag, onsdag og fredag, og dagvakt på torsdag. Så det vil si at jeg har flere dager der jeg kan lage kakepynt på dagtid når Goffel er i bhg. Fredagen må jeg lage selve kaken. gruer meg kanskje mest til det. Og til å stable dem oppå hverandre. Tror det blir sjokoladekake nederst og gulrotkake øverst, sånn som til 1 årsdagen.

Jeg er også spent på hvordan det blir å få besøk av ni 1-2 åringer med mammaer :ler: Noe sier meg at det blir bråkete og kaotisk :ler:

Skrevet

Vært på spinning i dag. Syns jeg trente enda litt hardere i dag enn sist :) Tviler på at jeg får tid til noe mer trening denne uken.

Fikk laget endel kakepynt i går, og er ganske fornøyd. Men mangler fire figurer. Skrev navnet hans på en morsom måte, som jeg ble ganske fornøyd med. :nigo: Har ikke tenkt til å gjøre noe mer i dag, men i morgen må jeg lage resten! Og torsdag kveld skal jeg lage uglemuffins, og fredag før jobb skal jeg lage selve kaken, og pynte den :nigo: Både gleder og gruer meg til fredag :ler:

Hvor har muffinsbrettet mitt blitt av :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...