Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fredag har vi tenkt oss til legoland vi også, så kan forsåvidt møtes. Men tenker at det sikkert blir mye stress. Så det kunne også vært hyggelig om dere ville komme hit på søndag, og være med i badeland og inn på Lalandia :) Søndag er pakke-og-slappe-av dagen vår :) Vi bor i Pilestien nr 429. Men det er opp til deg egentlig :) Vi skal til legoland både fredag og lørdag.

I dag har vi vært i Givskud Zoo. Gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok mye rart i Las Vegas :fnise:

:ler: hahahahaha ser hvordan jeg ordla meg var ikke helt heldig angående Vegas :skratte:

Skrevet

Fredag har vi tenkt oss til legoland vi også, så kan forsåvidt møtes. Men tenker at det sikkert blir mye stress. Så det kunne også vært hyggelig om dere ville komme hit på søndag, og være med i badeland og inn på Lalandia :) Søndag er pakke-og-slappe-av dagen vår :) Vi bor i Pilestien nr 429. Men det er opp til deg egentlig :) Vi skal til legoland både fredag og lørdag.

I dag har vi vært i Givskud Zoo. Gøy!

Tror Legoland fredag passer best, om ikke annet bare en liten hei så jeg kan gi deg tingene jeg lånte om det er stress :) Vi skal igjen til Legoland søndag tror jeg...men badeland hadde vært supergøy.......må nesten se det evt an.

Vi snakket om Givskud Zoo, men tror det blir Odense zoo, litt nærmere for oss.......men virker jo spennende med Givskud da!

Skrevet

Neytiri, hvis du ser dette: hvor og når skal vi møtes i legoland i morgen? Tviler på at vi møtes tilfeldig, for det er digert, og masse masse mennesker. Jeg tror vi kommer til å være der fra det åpner, og gå helt innerst inn i parken med en gang, og jobbe oss utover. Det er lurt av deg å kjøpe billetter på forhånd, hvis du kan, for køen for å kjøpe billetter er lang. Vi kjøpte på båten, og fikk 20 % avslag :)

Har vært på shopping i dag. Et senter i Vejle, 30 minutters kjøring herfra. Er helt utslitt. Er blitt sykere :( Hoster hvert 5. minutt, sånn dyp, fæl hoste. Jeg har hodepine, tett i nesa, og skikkelig vondt bak i ryggen. Hadde problemer med dette stedet før jeg ble syk også. Ble bedre etter at fysioen behandlet meg, men nå er det verre igjen. Kjennes nesten som jeg har brukket et ribbein. Har tatt paracet nå, og skal snart legge meg litt. Goffel har ikke hatt feber i dag, så håper det er over for hans del :)

Skrevet

Har sett at det er mange av de unge mødrene DK som drar til Lalandia ;)

Skrevet

Sorry, først nå jeg ser dette! MEN vi fikk nå en liten treff :) Vi fikk billetter på hotellet, inkl i hytteprisen 2 dagers billett. Jeg synes ikke det var så digert, men nå er jeg vant enda større parker i usa :fnise: men superkoselig var det da. vi kommer til å ta en tur til før hjemreise :)

Håper du blir bedre snart, men når man er rundt så mange mennesker og er syk så tar det enda mer på tenker jeg :hug:

Skrevet

Hyggelig å møte dere :klemmer: Jeg er mye bedre nå heldigvis! Ble plutselig bra. Goffel er fortsatt fin, så da er nok sykdommen over for denne gang.

Legoland var gøy, men mye folk, og vi fikk ikke gjort så mye. Han tok duplotog og fly. Og vi tittet litt, og lekte litt.

I dag har vi vært i Monky Tonky lekeland, fra kl 9-10. Vi var helt alene der i starten da det åpnet. Og så gikk vi til aquadome kl 10. Badet i 2,5 time, og fikk prøvd det meste av småskliene og de forskjellige bassengene. Goffel elsket det, og lo masse! Senere fikk jeg massasje. 400 kr for en times massasje. Jeg sovnet, og var helt i ørska etterpå. Anbefales! Han var flink!! :nigo:

I morgen tenker jeg vi gjør det samme. Minus massasjen da :snurt: Og så må vi pakke.

Skrevet

Hjemme igjen!

Trist å dra. Skulle så gjerne vært der lenger... Reisen hjem gikk bra. Dro kl 7, og var hjemme kl 19.50 :overrasket: Ganske lang tur. Hadde vært raskere å bare kjøre hele veien, istedenfor å kjøre, ta båt, og kjøre, slik som vi gjorde. Goffel oppførte seg eksemplarisk! Han sov 1,5 time i bilen på vei til båten. Og han sov 1,5 time på båten. På vei hjem fra Larvik var det mye kø, og vi brukte nesten en time mer enn beregnet. Men lille søtnosen min var så tålmodig, så det gikk helt fint :yvonne:

Han måtte legge seg med en gang vi kom hjem, og jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå, men det gikk helt fint. Våknet riktignok 5.22 i dag da :roll:

Drømmer om dansk barnevogn....... :sjenert:

Skrevet

Så bra turen gikk så bra, her gikk det jo superfint, vi har i tillegg DVD i bilen og svigerinna i baksetet hadde kjøpt noen nye dvder til Bumba :fnise:

hahahahha jeg lo høyt nå, likte du de digre vogna?? Er som silvercrossen vi har da, men forskjellen er at de bruker bare seler når barnet blir eldre......hadde ikke orket det pga ryggen min da......og vanskelig å kjøre rundt med så mye folk med tanke på Legoland der vi så alle disse :ler:

Du er nødt til å få flere barn så du får testet ut neste 10 vogna du får lyst på :lol:

Skrevet

Jeg har jo siklet på en Silvercross lenge også :ler: Men tror de danske har enda større bag enn Silvercross. Tittet i en nettbutikk, og liggelengden på den jeg så på var 97 cm :daane: Vet ikke om jeg ville hatt en sånn, men hadde hatt lyst til å teste det ut i noen uker. Skulle gjerne hatt en som stod i bhg da ;) Tenk så god å ligge i :rodmer:

Jeg syns det var veldig rart å se at de fleste danskene hadde slike vogner. Det finnes tilogmed Emmaljunga og Briovogner med gigantiske bager, store hjul, og en annen slags bremse. Var rart å se en som var lik på Briovogna mi, bare annerledes ;)

Skrevet

Bare sånn til info, den bremsa er utrolig teit. Svigerinna hadde en basson baby vogn med en sånn bremse, hun kunne ikke gå i trapper for da låste vogna seg hele tiden......forstår meg ikke på den bremsa altså.

97cm, shit! tror silvercrossen vår er 90 eller 95cm.....og den er diger altså! Hadde Bumba villet sove i den hadde vi fortsatt brukt den, men men kanskje man får et barn til en gang :)

Skrevet

Det med bremsen visste jeg ikke! Så teit! Syns det er skikkelig rart å se at Emmaljunga og Brio lager slike vogner, som bare (?) selges i Danmark. Har aldri sett dem i Norge hvertfall.

Sendte deg akkurat melding på facebook :)

Skrevet

Ja den bremsen er skikkelig teit, MEN holder vogna kan du si når du må bruke den! Sånne vogner selges og på hjemplassen min.........aldri sett dem her da, men vet at Emmaljunga selger lange vogner, men 97cm.........tviler her ihvertfall.

Skrevet

Har du planer de nærmeste dagene? Tulla og jeg finner gjerne på noe, vi er hjemme til mandag nå!

Kanskje jeg kan spørre her inne da, siden det er flere vogn-gale mammaen som henger her ;) - til min store sorg kan det virke som EasyWalkeren er for liten til tulla. Hodet hennes ramler utenfor vogna når hun sovner og det er jo litt dumt :fnise: i tillegg havner hun veldig tilbakelent i full sittestilling, tror kanskje EW bare går til femten kg. Kjipern, for dette er hovedvogn og sovevogn i bhg. Hva slags merker passer store barn? Kanskje jeg må finne en brukt en, for vi vil vel ha bruk for vogn et år til!

Skrevet

Finner gjerne på noe fredag, lørdag eller søndag, pusla :klemmer: Hoppeloppeland?? Eller så kan vi godt komme til deg, litt enklere kanskje, siden du ikke kjører.

Vogna mi går opp til 35 kg eller noe. Tror alle Babyjoggervognene gjør det :) Men veldig få andre vogner, hvis noen. Snakket med ei på barnas hus om det. Hun sa at vognene mest sannsynlig tåler mer, men det er 15 kg de er testet for. Du kan teste ut min når vi møtes :)

Skrevet

I går, da mannen stod opp med Goffel, startet dagen 8. I dag startet den 6 :snurt: Men man kan jo ikke annet enn å smile heller, når man tar opp en strålende glad klump :rodmer:

Han er så opptatt av stor/liten, tung/lett, opp/ned nå :ler: Løfter på armen min, lager et rart ansikt og sier at mamma er tung :ler:

I dag ser det ut som det faktisk er fint vær! Vi skal grille hos svigers kl 14. Gleder meg! Før det tenkte vi å ta en tur til IKEA. Men hvis det virkelig er fint vær, vil jeg heller være ute.

Skrevet

Jeg tar gjerne buss og sånt, men siden det er meldt fint vær imorra kan vi jo ta en tur rundt her oppe på lekeplassene :) når passer for deg?

Typisk at han skal våkne tidlig når det er din tur da! Her har det vært motsatt noen ganger og det gjør meg ingenting :fnise:

Skrevet

Det er min tur til å sove lenge i morgen, så ikke så altfor tidlig. Men kanskje i 11-12 tiden? :)

Mannen mente at han våknet så tidlig fordi jeg la han sent (19). Men er ikke sikker på om jeg tror på det...

Skrevet

Det går bra :) det gjør jo ikke noe om tulla sover når dere kommer.

Legging for seint kan gi tidligere morgener, det har skjedd her.

Skrevet

Blir nok heller 12-13 tenker jeg. Har dere oppblåsbart basseng, så de små kan bade ute? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...