Dine Skrevet 13. oktober 2010 #501 Del Skrevet 13. oktober 2010 Høres ikke dumt ut med bassengtrening.. Kanskje jeg skal sjekke det ut her hos meg også.. Ellers er det jo ikke langt til der du bor, men da slipper jeg å styre med banen hver gang og så er bassenget i umiddelbar nærhet her borte.. Hadde tenkt å skaffe meg klippekort uansett til her borte, for å kunne svømme litt på egenhånd og bare være i vannet. Kanskje jeg skal prøve å få det til ganske snart.. Hadde vært deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2010 #502 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kjempe flott med tilbud om bassengtrening.. håper det kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. oktober 2010 #503 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så lurt å trene i bassenget etter fødsel og! Det er jo kjempedeilig Jeg går to ganger i uka nå og skal gjøre det til jeg popper ut lille blindpassasjer. Det som er ekstra digg er jo at vannet er så varmt og deilig.. Håper det hjelper deg med bekkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2010 #504 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bra med nye briller, for da blir det mye mer fristende å gå med dem Jeg har gått med briller siden jeg var 3-4 år tror jeg, og var kjempe lei av dem. Så for to år siden prøvde jeg linser for første gang, og hadde det ett års tid. Men siden jeg har +4,75 og +5 på øynene i tillegg til skjeve hornhinner ble det dyrt! Tror jeg betalte nærmere 1800 kr for 3-6 mnd med månedslinser. Så etter at jeg brukte opp de jeg hadde og "sparte" på til det var enklere å ha linser har jeg ikke gått til innkjøp av nye Har veldig lyst på nye linser nå da, men kunne også tenkt meg nye briller Men frem til økonomien tillater det får jeg nok bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har bestilt brillene mine på favoptic og betalte ikke mer enn 700 kr inkludert frakt, og antirefleks. Tror det er mitt 6-7 par jeg Synet mitt har endret seg, og så har jeg to par solbriller med stykre Veldig fornøyd Lurt å sjekke ut hvis du vil ha nye briller, småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2010 #506 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg mener forresten å huske at styrken ikke er lik i briller og linser, fordi linsen sitter nærmere øyet..? Det ville jeg i hvert fall sjekket ut før jeg bestilte på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #507 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja, det stemmer! Så jeg må dra til optiker først i så fall. Men først skal jeg se hvor lenge jeg bruker disse brillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2010 #508 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det var jo absolutt ikke noe å si på den prisen da! Tror jeg skal komme meg en tur til øyelege for å så de eksakte styrkene jeg trenger slik at jeg kanskje får bestilt meg noen nye Hadde vært kjempe flott med nye briller til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. oktober 2010 #509 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har prøvd å svare på pm'en din, men KG bare kødder seg i flere dager nå, så jeg får det visst ikke til.. Håper jeg får vært med jeg også, må bare få mindre vondt i ribbeina, for nå klarer jeg ikke sitte engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 13. oktober 2010 Uff da, iril Du har virkelig fått mye plager i svangerskapet! Orker du ikke så orker du ikke. Kan jo ikke ligge på bordet akkurat heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. oktober 2010 #511 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det var jo absolutt ikke noe å si på den prisen da! Tror jeg skal komme meg en tur til øyelege for å så de eksakte styrkene jeg trenger slik at jeg kanskje får bestilt meg noen nye Hadde vært kjempe flott med nye briller til jul Øyeleger er ikke så flinke på styrke. Det er optikerne best til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 13. oktober 2010 #512 Del Skrevet 13. oktober 2010 Skulle nok ha bestilt meg noen briller fra den siden jeg også, for jeg merker at synet blir dårligere.. Men det er det med å komme seg til optiker for å ta synstest da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2010 #513 Del Skrevet 13. oktober 2010 Mente optiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 #514 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvis du skal gå jevnlig til en optiker, har jeg en som jeg anbefaler VELDIG som er i nærheten av oss begge. Har gått dit siden jeg var 12-13 og fikk briller første gang, og optikeren der er veldig god. Så bare å si fra, så skal du få navn og nummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #515 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så bra, Dine! Skal si fra neste gang jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 #516 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er bare å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #517 Del Skrevet 14. oktober 2010 Natten har vært grei. Sov første økt på brystet mitt, og deretter liggende med puppen i munnen. Vi stod opp ca 8. Nå er han urolig, og jeg er litt usikker på hva som plager han. Han var først trøtt, og jeg prøvde å få hantil å sove alene, det gikk dårlig. Tok han etterhvert opp, og han sovnet på meg med en gang. Etter å ha hatt han sånn i ca en time prøvde jeg å legge han i vogna, men det gikk ikke. Ble bare skriking. Tok på meg bæresjalet, men fikk han nesten ikke nedi, for han spente seg sånn. Byttet bleie, og han ble litt slapper, og da fikk jeg putta han oppi, skreik masse i starten, men nå ser det ut til at han har sovnet Han skrek liksom litt annerledes enn vanlig, så derfor jeg ble usikker. Men han er nok trøtt ja. Syns han ligger litt vondt med hodet nå, men tør ikke å røre han Han sier jo ifra hvis det blir for ille. Har brukt sjalet mye mindre enn jeg skulle ønske. Når jeg endelig har fått det på meg og plassert babyen oppi liker jeg det kjempegodt!! Klarer knytingen, men det er litt vanskelig å få det rett bak, at det ikke vrir seg. Og jeg syns det er vedig vanskelig å putte han oppi. Har lest at rumpa skal først inn, så bena, og så hodet, og deretter snus så han ligger med magen mot min. Men det er vanskelig å håndtere han inni der, og han spenner seg sånn at jeg ikke får bena opp i froskestilling Kunne nesten tenkt meg å sove med sjalet og jeg, hvis jeg får det til bedre, for da trenger jeg ikke å være redd for at han skal falle ned når vi sitter å sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. oktober 2010 #518 Del Skrevet 14. oktober 2010 Syntes det var vanskelig å putte dem oppi sjalet jeg også, så brukte det veldig lite. Men det var veldig godt å ha det de nettene de var kjempeurolige, husker jeg gikk frem og tilbake i timesvis med Godgutten i sjalet når han hylte som verst (savner IKKE den tiden...). Og så sov vi av og til med sjalet i lenestolen, føltes mye tryggere da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 14. oktober 2010 Prøvde å knyte sjalet strammere på meg, for jeg følte at det ble litt løst, men da er det umulig å få han inn :klø: Og hva gjør man hvis man skal bruke det ute, hvor mye klær tar man på dem da? Blir ganske varmt inni der... Oj, nå våkner han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 #520 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har aldri blitt helt klok på sjal jeg... Virker som en kjempe fin ting, men jeg har nok ikke tålmodighet til å knyte og derfor har jeg liksom ikke helt satt meg ordentlig inn i det.. Jeg foretrekker bæreseler som Baby Bjørn feks, selv om jeg aldri har prøvd selv da.. De er så enkle og greie, noe jeg tror jeg bør ha. Men sjekk med Bæreglede i sentrum, de skal være veldig flinke. Evt ring de og hør hva man kler på barnet, for de spesialiserer seg på bæresjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå