Pupsilure Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #5143 Skrevet 9. juni 2012 Trøtt! Herregud, er det mulig å være så trøtt? Jeg har gjespet stooore gjesper omtrent hvert 5. minutt fra jeg kom hjem fra jobb kl 16. Måtte sove en time på sofaen mens Goffel så på barnetv. Er ikke lenge før jeg går å legger meg. Har egentlig ikke hatt en så veldig slitsom dag på jobben heller. Men det er noe med helgejobbing som gjør meg veldig sliten. Kan være de menneskene jeg er sammen med i helgene på jobb, det er litt annerledes enn i ukedagene. Høyt tempo, i motsetning til ellers, da det vanligvis går ganske treigt I morgen skal jeg stå opp tidlig med lille vennen. Gleder meg til å være litt sammen med han. Har nesten ikke sett han de siste dagene. I kveld da jeg skulle stelle han for natta, sa han plutselig: møkkete inni hånda. Tegne tusj inni hånda. (han hadde tegnet på seg tidligere på dagen) Jeg syns det er morsomt når han kommer på ting selv. At jeg ikke har snakket om ting først liksom. Han sier så mye rart, og jeg blir så imponert over hvor mye det lille mennesket forstår Han skulle telle fingrene mine i stad. En, to, fije, fem, åtti. Ba! (bra) Hvis han spør om jeg skal bli med på rommet f.eks, og pappa blir med istedenfor sier han : pappa bli med, ikke mamma, neeeei. Pappa bomme (komme). For en herlig alder! Vi har fått link med barnehagebilder nå! Var ikke veldig spennende. Kommer nok til å kjøpe et gruppebilde, men gidder ikke kjøpe de andre, var helt ordinære bilder, og han var kjempealvorlig på alle sammen
Spatula Skrevet 9. juni 2012 #5144 Skrevet 9. juni 2012 Det kommer flere og flere ord her også, men hun er ikke like flink som Goffel. Jeg synes at hun forstår veldig mye av det vi sier og spør henne om, men jeg regner med at hjernen arbeider for fullt og at det snart vil komme mye mer
Neytiri Skrevet 10. juni 2012 #5145 Skrevet 10. juni 2012 Herlighet så skjønn Gofflus er! Helt utrolig hva de kan nå, jeg er stadig overrasket.....5-6 ord i en setning skulle jeg aldri trodd Bumba skullle kunne før 2 år! spesielt med tanke på at hun er prematur. Folk ler jo for hun ser jo så liten ut(str med 1åring) og så prater hun i vei, de tror hun er et lite geni og spør hvor gammel hun er. Vi kommer helgen 15-19 juni til svigers, kanskje vi kan prøve å få til et lite treff? vi er opptatte lør-søn da men ikke fredag eller mandag.......
angelou Skrevet 10. juni 2012 #5146 Skrevet 10. juni 2012 Det som er så morsomt er jo at det kommer jo noe nytt HVER dag elsker denne alderen
Pupsilure Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5147 Skrevet 10. juni 2012 De fleste på den alderen forstår nok veldig mye! Innimellom føler jeg at han skjønner alt. Men han har dårlig impulskontroll, og skjønner ikke at han kan prøve å forklare hva som er problemet, og setter heller igang et hyleorkester Kan tenke meg folk lurer når de hører Bumba ja Litt som mannen min som ble så sjokkert over hun jenta som bytta sine egne bleier Hun så like stor ut som Goffel og snakket like godt som OSS! Men var et år eldre da Jeg tror dessverre ikke jeg kan noen av de dagene jeg, Neytiri 15. jobber jeg dagvakt, 16 drar vi til danmark, 17 kommer vi hjem fra danmark, 18 jobber jeg dagvakt Eventuelt må det bli fredag ettermiddag (slutter 15 på jobb) eller lørdag før vi drar (drar ca 15-16) Har veldig lyst til å se dere!
Pupsilure Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5148 Skrevet 10. juni 2012 Ja, det kommer noe nytt hver dag! Det er gøy! Jeg syns at alle aldre har vært den beste til nå
Neytiri Skrevet 10. juni 2012 #5149 Skrevet 10. juni 2012 Fredag ettermiddag hadde funket om du orker da
Dine Skrevet 10. juni 2012 #5150 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde hatt lyst til å være med, men jeg jobber til 17 Dere må kose dere på treff!!
Pupsilure Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5151 Skrevet 10. juni 2012 Jeg orker jeg Vi kan gjerne være hos meg. Mannen skal på sommerfest med jobben. Eventuelt hvis lørdag passer så kunne kanskje Dine vært med?
Dine Skrevet 10. juni 2012 #5152 Skrevet 10. juni 2012 Jeg kan mest sannsynlig lørdag Hvis det passer for dere andre da Ellers har vi ferie siste uke i juli og første i august, men i starten av aug. skal vi et par dager til Jesses by
Neytiri Skrevet 10. juni 2012 #5153 Skrevet 10. juni 2012 Jeg kan sjekke, skal på et løp med islandske foreningen ved sognsvann rundt 11.....vet ikke hvor lenge det går.....får ringe svigermor i kveld og spørre først
Pupsilure Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #5154 Skrevet 11. juni 2012 I dag har jeg fri!! Sov til 11.30 Trengte det. Har vært så utrolig sliten i helgen. Skal snart dra å hente den søteste gutten i barnehagen Fikk forresten 19 000 mer i året i lønn etter streiken + at jeg får 15 kr mer i timen i helger. Utgjør ca 4000 i året. Fornøyd! Fikk lønnslipp i dag, med feriepenger. Får vel litt etterbetalt på neste lønning, tenker jeg. Det pleier vel å være sånn, at den nye lønnen gjelder fra 1. mai, eller 1. juni.
Pupsilure Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #5155 Skrevet 12. juni 2012 Jeg tror det blir Raa Raa kake til 2 årsdagen. Han er ikke like opptatt av "Billehagi" lenger. (Drømmehagen) Nå er det bare Raa Raa som gjelder Og Donald da! "Allol" I går ropte han "Allol" ut i butikken, fordi han så en reklameplakat med Donald. Han ble så begeistret Han pleier å se Donald som kjører båt på youtube før han skal legge seg, så han ropte "Allol tøje båt! Allol tøje båt!" Jeg har forresten kjøpt en amerikansk postadresse, så nå kan jeg plutselig sortere på hva som sendes til USA når jeg handler på eBay (70 kr på groupon, for et år) Lille gullet mitt har badet i balja, og ser nå på Dora før bhg. Og store gullet mitt ligger i sengen og har høy feber
pusla Skrevet 12. juni 2012 #5156 Skrevet 12. juni 2012 RaaRaa er morsom Men den går ikke kl 17.30 når vi bruker se på NrkSuper lenger, går den på Super noe annen tid kanskje? Kan dere ikke gi meg et hint om dag dersom dere får til å møtes til helga? Kanskje jeg kan være med, hvis det er ok for dere da Så fint at det blir mer lønn på deg etter streiken Det blir det nok for meg også, men vi venter på frivillig lønnsnemd så helt sikkert vet jeg ikke enda. Regner med det blir det samme som de som streiket kortere får
Pupsilure Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #5157 Skrevet 13. juni 2012 Raa Raa går på morgenen, ca 11 Vi har getboks, så jeg har satt den til å automatisk ta opp Raa Raa og Drømmehagen. Skal si fra til deg hvis det blir treff i helgen! Syns uansett at vi må finne på noe snart! Jeg er ledig neste helg, kanskje det passer for flere?
pusla Skrevet 13. juni 2012 #5158 Skrevet 13. juni 2012 Takk, da skal jeg også sette på Rara i opptak Ja, vi må finne på noe snart Tror muligens helga kan bli vanskelig uansett og neste helg er vi bortreist. Men vi får til noe snart!
Dine Skrevet 13. juni 2012 #5159 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tror jeg kan flere helger fremover, så det er bare å si fra Raa Raa er kult da, "en høylytt liten løve..." Flott, der sitter den på hjernen
pusla Skrevet 13. juni 2012 #5160 Skrevet 13. juni 2012 Jeg vet iallefall at jeg er uten planer helga etter st.hans og sikkert helga etter det og. Håper å møte noen av dere igjen snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå