Devilina Skrevet 10. mai 2012 #5061 Skrevet 10. mai 2012 Innom for å si HEI... I'm back Nå har jeg deg på mine innlegg igjen
Pupsilure Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5062 Skrevet 11. mai 2012 Innom for å si HEI... I'm back Nå har jeg deg på mine innlegg igjen Hyggelig å se deg igjen!
Mokkon83 Skrevet 11. mai 2012 #5063 Skrevet 11. mai 2012 Å,så gøy med Legoland!! Vi skulle egentlig til Danmark med Mannens halvsøster m/fam, men ferien hennes kolliderte med sydenturen vår... Vi reiser til Kypros i slutten av juli, to uker H og jeg skal kjøre nordover med mi søster og hennes sønn rundt st.hans spennende å kjøre så langt!! rene roundtripen Hvor lenge skal dere være i Danmark? Ang hormoner så kan jeg anbefale hormonspiralen! Mannen merker ikke noenting på meg, og jeg slipper unna tante R Søsteren min har vært utrolig plaget med pms, men er mye bedre nå som hun også har fått hormonspiral. Den er litt dyr, men verdt det vil jeg si! Gooood helg!
Neytiri Skrevet 11. mai 2012 #5064 Skrevet 11. mai 2012 mine innlegg! Håper alt er bra om dagen snuppa, savner dere her inne, skal prøve være flinkere nå.......vært masse å sette seg in i det siste!
Pupsilure Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5065 Skrevet 11. mai 2012 Mokkon: Vi skal være der i en uke, på Lalandia. To uker på Kypros høres fantastisk ut Hadde mest lyst til sydentur jeg også, men mannen bestemmer i år, og vi drar med et annet par som ville til legoland. Neytiri: Så hyggelig å se deg! Håper du kommer til å være her litt mer fremover Savner deg!! Nå sitter jeg med muskelstimulator på. Det er egentlig bare veldig behagelig. Massasje nesten. Vet ikke om jeg tror helt på at det virker da, men verdt et forsøk. Jeg tok det noen ganger da jeg jobbet i hudpleiesalong, og da ble jeg støl etterpå. Oj, nå tok jeg et annet program! Det var ikke like behagelig!
Pupsilure Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5066 Skrevet 11. mai 2012 Nå har jeg sittet med muskelstimulatoren i over en time... Det er kanskje ikke bra med så lenge, eller? Orket ikke å lese hele bruksanvisningen siden den var på engelsk.
Pupsilure Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5067 Skrevet 11. mai 2012 Glemte å skrive at jeg har bestilt bildene fra Fame nå Fikk lønn i dag, og det første jeg gjorde i morges var å bestille dem Syns det er billig med 1200 kr for alle bildene vi tok (40 stk) i høyoppløslig kvalitet Vet ikke helt hva jeg skal med dem, men kunne ikke la dem bli slettet heller Skal nok få fremkalt dem og limt inn i album. Lille søte Goffel på 8 mnd Han er søt nå også da Han gjør og sier så mye morsomt hver eneste dag. Utrolig gøy å få oppleve å være mammaen til noe så flott! I dag ble han med inn på kontoret til pappaen mens jeg skulle finne batterier. Og da jeg sa at vi skulle gå ut igjen, sa han "hadet stolen pappa". (stolen til pappa) Og i garasjen i dag peket han opp i taket, på en lampe, og sa "lys oppi taket". Ellers så har han begynt å legge til ordet "nå" på slutten av mange setninger. "Drikke melk nå" f.eks. Og når jeg spør hvor gammel han er svarer han "ett år" og spriker med alle fingrene Jeg har prøvd å lære han at han må vise en finger bare, men han klarer det ikke Hvis jeg sier f.eks. "Man kan ikke gå med sko inne" så svarer han gjerne "neeeeei, ikke sko" Og favorittfargen hans er lilla Han sier lilla veldig klart å tydelig, og blir utrolig opphengt i alt som er lilla, hvis han blir minnet på det. Måne er han også opptatt av. Og drømmehagen ("bilhagi")
Pupsilure Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #5068 Skrevet 15. mai 2012 I dag har jeg hentet bunaden min. Og jeg har sagt fra meg en ekstraoppgave på jobben, føles deilig og befriende!! Nå kommer mannen straks hjem med mc donalds-mat Kyllingnuggets! Det har vært fotografering i bhg i dag, og i morgen skal det være tog.
Pupsilure Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #5069 Skrevet 16. mai 2012 I dag satt han på doring for første gang, og ble faktisk sittende litt! Har prøvd noen ganger før, og han vil, men klikker når jeg setter han ned. Og i går sa han den første fire-ord-setningen! "Goffel" ha æpæd no. (ipad) Bøylen til babyjoggeren kom i dag, og jeg elsker den! + for at den kan justeres opp og ned.
Mokkon83 Skrevet 16. mai 2012 #5070 Skrevet 16. mai 2012 ohoy,her skjer det masse jo!!! Goffel er jo bare herlig Her er bunaden dratt frem igjen også!! gleder meg til å ta den på Er jo så sjelden så en må virkelig benytte anledningen er det tfk jogster twist du har?
Pupsilure Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #5071 Skrevet 16. mai 2012 Nei, ikke TFK men Babyjogger Summit. Min lenke Kjøpte den fra kopbarnvagn.se for noen måneder siden, og jeg elsker den! Men har savnet en bøyle, for selene er så trange og rare. Men nå slipper jeg å bruke dem så mye, bare når han skal sove. Bunad er så fint! Gleder meg til å se masse bunader i morgen. Spesielt herrebunader
Spatula Skrevet 16. mai 2012 #5072 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har en kvart bunad, men men det tar nok noen år før jeg kan bruke den.. Ferdig brodert Nordlandsbunad, men mangler å sette den sammen, også sølvet.. Så jeg misunner de som virkelig har bunad - det er så fint og på menn Håper dere får en flott 17.Mai
Pupsilure Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #5073 Skrevet 16. mai 2012 Det er lurt å ta litt av gangen, for da merker man ikke utgiften så godt Jeg fikk min til konfirmasjon jeg. Men ønsker meg cape, original skjorte, og sølvbelte. Har fått to deler til sølvbelte av mamma i bursdagsgave. Og capen kjøper jeg kanskje i år. Men skjorta må jeg vente med altså, den koster maaange tusen kroner Tror jeg så den til 7-8000 kr. Egentlig syns jeg ikke bunaden min er så innmari fin, men det er jo den som hører til det stedet jeg er fra Men jeg syns det er utrolig gøy å gå med den da! Takk i like måte, Spatula!
Gjest Marmot Skrevet 17. mai 2012 #5074 Skrevet 17. mai 2012 Hvilken bunad har du? Jeg holder på å brodere min selv, men det tar jo evigheter og jeg er ikke så veldig motivert heller. Neste 17. mai skal den være ferdig!
Pupsilure Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #5075 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har denne. Wow, broderer du selv! Litt av en jobb. Men kjempegøy å ha noe man har laget selv da! Hvilken bunad er det da?
Pupsilure Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #5076 Skrevet 17. mai 2012 Ser ut som det klarner her nå. Det var skikkelig grått og regnet mye da jeg våknet kl 8. Jeg og Goffel har tatt oss en dusj/bad, og nå har vi fått i oss frokost. Planen for dagen er å møte flere av mine familiemedlemmer på den nærmeste skolen her. Og så skal vi spise god lunsj sammen, alle tre, klokken 11. Jeg tror vi dropper luren til Goffel i dag, for vi skal være på skolen kl 12, og da kræsjer det. Vi har erfart noen ganger nå, at det går greit selv om han ikke sover lur. Goffel satt på do-gakk-gakken i dag også. Nå er det tredje gangen han blir sittende. Men det har ikke skjedd noe enda Jeg sa til han at det er vann inni tissen som vil ut. Og da sa han: vann inni tisse, "Goffel" Jeg er forkjølet Har hanglet i over en uke nå. Føler meg litt bedre, men så morgenen etter har jeg mer vondt i halsen og tett i nesa. I går kveld ble stemmen min veldig hes, og rar. I går kveld laget jeg en film fra dåpen vi var i, med video og bilder. Gleder meg til å gi den til foreldrene!
Gjest Marmot Skrevet 17. mai 2012 #5077 Skrevet 17. mai 2012 Jeg holder på med denne, bare i sort. Det er mye jobb ja, det er derfor det går himla treigt.
Pupsilure Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #5078 Skrevet 18. mai 2012 Den var kjempefin, Marmot! Gleder meg til å se bilde av deg med den på neste 17. mai Hyggelig feiring i går Men det er slitsomt med en liten gutt som skal gjøre alt han ikke får lov til. Jeg gjorde knapt noe annet enn å løpe etter han og si nei til alt Så vi gav oss tidlig. Var nok ikke så lurt å droppe luren heller, for han ble veldig sliten og rampete hjemme. Men da var det for sent for lur. jeg var helt utslitt resten av kvelden. Jeg er småsyk, og følte meg skikkelig dårlig i går. Trodde jeg ble nødt til å melde meg syk for helgen, men er bedre nå, så da blir det jobb i kveld. Vi måtte visst beordre på jobb i kveld (snakket akkurat med jobben) så det var enda godt at jeg ikke meldte meg syk i tillegg! I dag har Goffelgutten vært hos fysio. Jeg har fått noen øvelser som det er viktig at vi gjør. Hun er ikke fornøyd med nakken hans Haha, i dag påpekte han at jeg hadde sølt melk på bordet! "Mamma søle mek"
Pupsilure Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #5079 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er syk igjen Måtte reise hjem fra jobb i går. Jeg hater å være så mye syk, sitter hele tiden å tenker på hva de på jobben mener om meg, og redd de ikke tror på meg Jeg har hanglet i over en uke, og i går fikk jeg feber, og følte meg dårligere. Det var heldigvis ikke noe stort problem for jobben, for vi var overbemannet. Men allikevel
pusla Skrevet 20. mai 2012 #5080 Skrevet 20. mai 2012 Du har den bunaden som det nok blir på meg når jeg skal skaffe meg bunad om noen år. Synes den er fin, jeg! God bedring Ikke gøy å være så mye syk, skjønner at du har litt dårlig samvittighet for jobben, men sykdom får man ikke gjort noe med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå