Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått alle pakkene mine fra iHerb :nigo:

Prøvde en shake til frokost, men det ble for rart for meg å drikke mat. Den smakte ganske godt egentlig, men trenger litt tilvenning :Nikke:

Til lunsj på jobben (den første lunsjen :roll: ) spiste jeg en slik en. Ganske god.

Og så drakk jeg denne. Godkjent den også.

Etter svømmingen på jobben vasket jeg meg med denne og skrubbet huden med denne Gode lukter på begge to!

Ja, og så har jeg smurt leppene mine med denne Lukten på den er himmelsk, de første 5 sekundene, men så blir den borte :( Lukter godteri jeg spiste da jeg var liten. :rodmer:

Holdt på å glemme at da jeg kom hjem i dag spiste jeg og Goffel noen sånne! NAM!! :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!!

Den sunne stien er jeg da ikke på! :fnise:

Men prøver meg på mer mosjon og mindre snop ( ikke i helga,nå koser vi oss!) :)

Du ser jo kjempeflott ut synes jeg da!! :klemmer:

GOD HELG!!! :hoppe:

:danser: og gratulerer med over 5000 innlegg!!! :danser:

Skrevet

Så morsomt med alle dissse linkene :fnise: Føler nesten at jeg ble med på dagen din :gjeiper:

Har ikke fått det så mye med meg, men er du også på slankern?? Jeg synes ikke du trenger det altså, for du er jo så flott fra før! :Nikke:

Skrevet

Tusen takk, søte dere :klemmer:

Jeg slanker meg ikke, Dine, men prøver å bli sunnere. Er ganske usunn... Men nå skal jeg få i meg mer proteiner, mer vitaminer, og mat til riktig tid. jeg kan fort spise alt for sjeldent, spesielt når jeg er på jobb. Da er det lurt å ha proteinbar i veska :jepp:

I dag har jeg vært på en barnemesse. Dro sammen med ei fra barselgruppa. Jeg kjøpte endel ting og tang. Fornøyd!

Jeg kjøpte jo easygrow vinterpose for non mnd siden, men var ikke så veldig fornøyd, siden den tok så stor plass i vogna. Tenkte at jeg heller burde hatt Troller Igloo (eller Voksi Urban, som er helt lik). Og så fant jeg den selvfølgelig på messa i dag da, og måtte bare kjøpe den :sjenert: Kostet 600, og var kjempefin. Goffel er hos mormor, så jeg har ikke prøvd den i vogna.

Så nå har jeg to vinterposer, to vogner, og ett barn :ler: Vogna blir jeg jo ikke kvitt!! :sur: Kanskje jeg skal øke prisen på vogna litt, men legge til en av posene? Blir jo et mer attraktivt kjøp da.

Nå bruker vi ingen av posene faktisk, men en sommerpose. Men jeg syns det er tungvint med pose, for den sklir ned, det er litt vanskeligere/klønete å slå sammen vogna med den, og han sitter dårligere. Har egentlig mest lyst til å ikke ha pose i det hele tatt, men jeg kan vel ikke det når han skal sove der?

Kjøpte forresten en Mei Tai i dag. 60 kr :lol: Det var Baby Hawk, og den var veldig fin, med rosa/lille sommerfugler på. Tror jeg selger den på finn. :jepp:

Skrevet

Beklager at jeg ikke er så flink til å kommentere i bøkene deres, eller i bloggen min. Noen ganger har jeg ikke så mye skrivelyst, selv om jeg klarer å oppdatere boken min.

Skrevet

Jeg ser det blir shopping på Iherb til uken :lur:

Slike barnemesser høres fine ut, er ikke slikt i nærheten av oss :)

Skrevet

FlyLady Dag 1

Få kjøkkenvasken til å skinne!

Alt begynner visstnok med en ren vask. Så her er det bare til å finne frem klor/eddik/bakepulver, ajax eller hva en måtte ha i skapet som får vasken skinnende ren. Skrubb til alt skinner. Begge kummene, armaturet og alle knotter og siler. Avslutt med en vinduspussespray så alt blir fint og blankt!

Hver kveld, før du legger deg:

ha en ren vask!

Kanskje jeg skulle prøvd meg på FlyLady? Har tenkt litt på det tidligere også. Føler at det er blitt mye kaos her i det siste. Og når det gjelder vasking er jeg utrolig sløv.

I dag fikk Goffel smake grøt fra iHerb. Han likte den nok ikke, men han spise allikevel, mens han skar noen grimaser. :ler: Enig i at den ikke var så god, men den er sunn. Syns han er flink som spiser alikevel! Og så fikk han grønnsakspilla si da.

Han har hatt det fint hos mormor :hjerte: Men han var vaskelig å legge i går kveld, de holdt på til ca 20. Og så våknet han 06.15 :daane: Mamma måtte vekke han fra luren da han hadde sovet to timer, for de skulle dra.

Hjemme har vi hygget oss alle tre. Han har vært veldig søt og kosete, og vi har dusjet sammen, jeg og Goffel.

Har mye å gjøre denne uken. Dagvakt hele uka :( Kurs på a-hus, begravelse, personalmøte, annet møte, kg-treff lørdag, og ekstravakt søndag. Og mannen blir borte hele mandag og tirsdag kveld pga møter.

En kollega vil bytte vakter med meg fast i turnusen, så jeg får kanskje endel torsdag kveld fremover, og det er bra! Elsker kveldsvakter!

Skrevet

Goffel er veldig vanskelig med leggingen nå! :sur: Har holdt på i en times tid. Han HYLER hvis jeg går ut, og han sovner ikke selv om jeg er der inne. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han har vært vanskelig i et par måneder nå. Jeg prøvde å sette på musikk, men det funket ikke. Han har sovet lite i bhg i dag også. Våknet etter 10 min. og hylte, og slik holdt det på flere ganger. Han våknet i natt og hylte også., mannen gikk inn til han da.

Nå ringte jeg mannen og ba om hjelp her (han er på møte rett i nærheten) men han prioriterte møte istedenfor å hjelpe meg :roll: Han har vært der i snart to timer, og han blir borte i hele morgen kveld også, og da får han ingen mulighet til å gå fra, så jeg syntes han kunne gjort det i dag.

Skrevet

Du, det der var som å lese om oss i kveld! Vi sliter også med legging i kveld, men har ikke slitt på lenge nå. Hun hyler som en gal når vi går ut, er litt roligere når vi er der inne men sovner ikke. Virker ikke plaget av noe heller. Ikke lett å forstå seg på :vetikke: Og slitsomt når det varer lenge da :klemmer: Dårlig gjort av mannen din da, å ikke bidra når du ber om det!

Skrevet

Slitsomt med slike legginger! Han sovnet etter ca 1,5 time. Jeg la meg på gulvet hans, og det funket.

Har en følelse av at han blir syk.

I morgen er det kurs.

Skrevet

Godt han sovna tilslutt da :klemmer: her tok det to timer, puh!

Skrevet

Hvis han har øreverk er det vondt å ligge flatt med hodet.

Du kan sjekke ved å dra forsiktig i øreflippen eller presse inn den lille knoppen i øret. Gjør det vondt finner du det fort ut.

Lillemor har vært utrolig vanskelig å legge i kveld, men men.. Enten det eller så er hun våken 2-5 timer om natta :daane:

Skrevet

Har grudd meg i hele dag til leggingen :( Det jeg gjorde i går funket jo ikke så får prøve noe nytt i dag. Kanskje jeg bare blir inne på rommet hans fra starten av. Men vet ikke hvordan jeg skal få det til uten at han blir leken, og skal prate og tulle :vetikke:

Skrevet

Huff, det er ikke gøy når det blir sånn at man går og gruer seg :klem: Jeg tror nok jeg ville sitti der inne fra starten av og ikke gitt han respons på tulling og lek. Men nå er vel leggetida passert, så spent på hvordan det har gått for deg i dag.

Skrevet

Det ble stille for 5 minutter siden. Har vært litt av en kamp i dag også :( Jeg startet veldig fint med å fortelle han at han skulle sove, at mamma kunne sitte litt ved sengen hans, osv. Men da jeg sa at det var natta, sa han "nei", peket på sprekken mellom gardinene og sa "lys" :roll: Jeg prøvde å forklare han at det er natta selv om det er lyst, men han trodde ikke på meg.

Jeg var inne hos han i ca en time, og så gav jeg opp og gikk ut i stua. Da skrek han i en halvtimes tid, tror jeg, kun avbrutt av noen sekunders stillhet mens jeg snakket til han. Han skrek forøvrig selv om jeg var inne hos han, men da ville han snakke og leke og kose også. Hvis jeg satt eller lå på gulvet hans uten å gi han oppmerksomhet, ble han hysterisk.

I morgen får pappan ta leggingen, for å si det sånn!

Skrevet

Sover han mye på dagtid nå?

Skrevet

ca 1,5 time, som han alltid har gjort. Gikk bra å sove lur i dag.

Skrevet

Mannen la han i kveld, og han skreik i 2-3 minutter :roll::fnise: Kjempefint at Goffel sovnet fort altså ;) Men irriterende at mannen fikk det til når jeg har slitt sånn. Jeg sa til han at det er min fortjeneste ;) Nå har vi spist kebab, og sett luksusfellen. Straks natta :rolleyes:

Var i trist begravelse i dag, og møte på jobben. I morgen har jeg kveldsvakt :nigo: Planlegger å levere Goffel ca 9.30, og slappe av hjemme før jobb. Må være der ca 13.30 i morgen, for jeg skal holde et møte med noen fyioterapeuter.

Til Siebaeo: Ble forresten ikke fettfjerning på meg, klarte ikke å overtale mannen til å la meg ta penger fra bufferkontoen :roll:

Skrevet

Det var nok mye din fortjeneste at det leggingen gikk så fint i dag ja :jepp:

Skrevet

Ja, jeg tror også det. Han er ganske trassig for tiden, og jeg mistenker at dette er trass.

Jeg har prøvd å få han til å si navnet sitt lenge. Han har svært mange ord nå, sikkert flere hundre. Men navnet sitt vil han ikke si :roll: Men i går sa han det :rodmer: Og i dag har han også sagt det noen ganger, når vi ser på bilder av ham.

Fikk bilde av babyen til venninna mi i går igjen, og han er 1600 gram nå :strix: Skal besøke dem på onsdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...