Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har brukt mye leave-in kur i det siste. Redken anti-snap. Men det hjelper ikke :( Får kanskje kjøpe den du bruker, hvis det ikke gir seg snart. Det er veldig plagsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, er visst noen dager siden jeg skrev... Det har vært noen slitsomme dager nå. Har bakt en diger kake + jobbet, og vært med familien. Det har skjedd et dødsfall på jobb som jeg er litt lei meg for. Og vært slitsomme dager på jobben.

I dag var vi hos svigermor på middag. Supergod mat!! Hun er så flink til å lage mat. Vi forventet lam, men det var stange-kylling. Goffel sjarmerte dem alle, som han pleier :ler: Og svigermor sa at han hadde lært mange nye ord siden hun var her på bursdagen min. Han har virkelig begynt å prate, og lager sine egne (korte) setninger. :ler:

Vi har vært en liten tur på tivoli i dag også, og Goffel tok to karuseller for første gang :rodmer:

I går møtte vi familien min, og mamma passet han litt. Han fikk en morsom lue av henne som ser ut som en ulv, med skjerf som henger fast i luen. :ler:

I dag våknet han 8.30, og i går måtte jeg vekke han kl 9 :hakeslepp: Jeg sa til han at han kan sove leeeenge i morgen tidlig også, men vi får se da ;)

Håret mitt er like elektrisk :sur: Hjalp i en dag etter at jeg tok i masse silkeolje.

Skrevet

Hei hei!!!

Innom og oppdaterer meg litt :) Vært litt sløv her inne jeg også!

Du er så aktiv og kreativ at jeg blir jo helt andpusten! :fnise:

Hadde tenkt å spise restene av påskegodten, men tror jammen meg jeg vil bli sunn

jeg også!! :hoppe:

Hva bestiller du fra iHerb da?

Skjer det noe spesielt hos deg ettersom du ikke kan skrive det her?

Håper det ikke er noe trist da!! :klemmer:

Hva sa forresten tanten din om bleiekakeideen? Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpt noe

sånt til noen med nyfødt baby! Aldri i verden om jeg hadde fått det til selv!

Du får annonsere litt på facebook :) De har jo sånne kjøp/salg sider der... kanskje det

er lettere å selge vogna der også?

Skrevet

Hei Mokkon :klem:

Ja, bli med å bli sunn! :jepp: Det er sikkert mye spennende for deg der som har cøliaki! Hva har jeg bestilt... Hvor skal jeg begynne :ler: Husker ærlig talt ikke helt heller, venter på 5 pakker :daane: Men når tingene kommer, og jeg får testet litt, skal jeg skrive masse om det! Har blant annet kjøpt proteinshake som visstnok skal være skikkelig god. Og masse proteinbarer. Og supermat (kjøpte jeg egentlig det tro :klo: ) Og stevia!

Jeg leser litt på denne bloggen og blir veldig inspirert!

Jeg har faktisk glemt å spørre tanten min om bleiekaker! Takk for at du minnet meg på det, det var helt borte.

Kjøp og salg på fb har jeg sett litt på, men fant ingen fin gruppe :klo:

(Har fått det litt på avstand nå, så tenker ikke så mye på det, men det er en omsorgssviktsak i familien...)

Skrevet (endret)

Hei Pupsi! :vinke:

Innom og ser etter at du har det bra. :):klem:

Endret av siebaeo
Skrevet

Hei Siebaeo :goodbye: Alt bra med meg :hoppe::klem:

Skrevet (endret)

Takk, Dine :klem:

Nå er Goffel levert i bhg, og jeg skal se Frustrerte Fruer :hoppe:

Jobber kvelden i dag. Deilig med litt fri på formiddagen. Vi våknet 8, og Goffel var klissvåt igjen. Virker som han har begynt å tisse mer om natten, bleia er overfylt nesten hver morgen, vært ca 5-6 ganger nå at pysjen har blitt våt. Så jeg må kjøpe større bleier tror jeg.

Goffel er så søøøt :hjerte: Nå sier han veldig mye "oppi der" og han teller, men starter alltid på to ;) En dag vi tok heisen sa han" do, en, de, em, ije, ek, u, åtti" Og så klappet han og gliste :ler: I går sa han "ikke gråte, ikke tulle" da han skulle legge seg..

Og så sa han "ull" og pekte på et hull på genseren min.

Han vil ikke si navnet sitt, men svarte at barna i bhg kaller han "do dakka læ læ".

Jeg har kjøpt klokke til han på eBay. Bhg sier at han er så opptatt av armbåndsur. Jeg tok den med elefant. Min lenke

Endret av Pupsilure
Skrevet

Tulla vil heller ikke si navnet sitt, synes det er litt rart, for hun sier jo hvem vi andre er hele tida. Når vi spør hvem hun er, så sier hun "baby" :fnise:

Hender jeg er litt misunnelig på kveldsvaktene til sambo også, for da har han jo fri på dagtid mens tulla er i barnehagen. Men jeg er igrunn glad jeg har fri på kveldene og.

:klemmer:

Skrevet

Baby :ler: Jeg kalte meg Lolo da jeg var liten, hang igjen i noen år.

I dag sov Goffel til 8.30, og var våt igjen :roll: Bleiene er overfylte. Men jeg fikk kjøpt større bleier i går, så håper det blir bedre. Det ble litt stress på morgenen, for jeg pleier å levere kl 9.15, for at han skal få med seg måltidet 9.30, med sangstund. Men i dag gadd jeg rett og slett ikke. Vil jo ha litt tid med han :rodmer: Så da ble det 10.30 istedenfor. Han klikket i det vi skulle ut døren! Hylte skikkelig i 10 minutter tenker jeg. Aner ikke hva det var, men tenker litt på trass. Alt var bra da vi kom til bhg da.

Jeg skal visst til fysio i dag, hadde helt glemt det.

Har opprettet blogg!

Skrevet

En dag vi tok heisen sa han" do, en, de, em, ije, ek, u, åtti"

Åååh, så herlig :rodmer: !! Så flink han er :nigo:

Skrevet

Gå inn på blogger, så finner dere meg sikkert :) Skal legge deg til HopsiDeisi, visste ikke at du leste her fortsatt :)

Puh, slitsom dag på jobb! Noen ganger har man for få armer.

Det lå 4 pakkehentelapper til meg i postkassa :hoppe: :hoppe: Så fort Goffel er i seng skal jeg kjøre ned til butikken og hente dem! :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg fant ikke bloggen din :sjenert:

Endret av Spatula
Skrevet

Unnskyld, jeg glemte deg også :sjenert: Gikk bare gjennom lista og så hvem sine dagbøker jeg hadde på mine innlegg, og du har jo ingen lenger. Legger deg til nå :)

Skrevet

Finner den ikke :sjenert:

Leser masse her,men stort sett fra mobil, og har lite skrivelyst for tiden,men sen kommer nok tilbake :fnise:

Skrevet

HopsiDeisi: Trykk på Blogger, nederst på den listen der "mine innlegg" er. Vet ikke hva som avgjør hvor på listen du finner min blogg, men de andre bloggene jeg leser i, kommer opp øverst hos meg. Jeg har lagt deg til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...