Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Becky :klemmer: Helt utrolig at så små babyer kan vokse opp å bli friske, voksne mennesker :jepp:

Nå har jeg kastet meg på iHerb-bølgen :daane: Venter på Stevia blant annet :hoppe: Og masse mer :ler:

Guttene mine sover, og jeg koser meg med litt godis, og data :nigo:

Skulle egentlig ønske at jeg hadde en blogg nå, for jeg har ting jeg vil fortelle, men kan absolutt ikke gjøre det her, og gidder ikke styre med å lage blogg...

I morgen skal vi til fotograf! :nigo: Og i morgen kveld skal mannen på fest, så da skal jeg kooose meg hjemme alene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet en grøt jeg skal kjøpe til Goffel :hoppe: Og noe sunn snacks, og spennende mat :)

Det blir nok mye iHerb-prat fra meg fremover. :roll: Syns dette er kjempespennende, og har tenkt til å prøve ut supermat snart.

Skrevet

Da var fotograferingen overstått! For et stress! Utrolig vanskelig å ha med klåfingret 1,5 åring :daane: men ble noen fine bilder. Har foreløpig stjålet dem, men skal bestille de fleste av de jeg tok, så da er det greit ;) Fikk en link med alle bildene med vannmerke på.

Mannen har dratt på fest, og jeg skal kose meg hjemme :nigo:

Min tur til å stå opp tidlig i morgen, og da skal jeg og Goffel dra å bade i basseng :hoppe: Og senere på dagen får vi besøk av tanten min :)

Skrevet

Kjempefine bilder du hadde lagt ut på face! :jepp:

Kos deg ikveld :klemmer:

Skrevet

Tusen takk, Jesse :klem:

Fikk slappet av og hadde det hyggelig alene i går kveld, men det ble dyrt, for jeg kjøpte 4 pakker fra iHerb :daane: Nå har jeg handlet for ca 800 kr... :sjenert:

Gleder meg veldig til å få dem! Venter på 5 stk. Venter også på en pakke fra Vitaherb med kosttilskudd og parfyme m.m. Kjøpte sweetdealkuponger for 600 kr, og fikk handle for 1600. Og så venter jeg på en abtronic x2 fra groupon. Og sikkert noe stæsj fra eBay (det gjør jeg vel egentlig alltid :ler: )

Skrevet

Bassenget var stengt i dag, så det ble ikke bading på oss :( men vi har vært på besøk, og så har Goffel tatt to timers lang lur, mens mor har vasket kjøkkenet.

Nå venter vi på besøk av tanten min, men hun er alltid forsinket, hvis hun i det hele tatt kommer. Jeg sa tydelig fra at Goffel legger seg 18.30, så håper hun kommer før det.

Jeg har fått en ide, som jeg tenker å snakke med den andre tanten min om. Hun driver blomsterbutikk, og jeg tenker å spørre om hun vil kjøpe bleiekaker av meg for å selge i butikken! Jeg har så lyst til å lage bleiekaker, men har ingen å lage dem til ;) Tenker ikke å tjene noe særlig på det, men gjøre det fordi det er gøy. Får høre hva hun syns.

Skrevet

Du må bare sende PM hvis du vil lufte noen tanker :klemmer:

Iherb er sterkt avhengighetsskapende :fnise:

Jeg ble litt skuffet over Stevia'en, den smakte ikke slikt jeg hadde sett for meg, syntes den smakte kunstig egentlig..

Men Iherb har masse annet, handlet en god del Atkinsprodukter derifra, barer og pasta ;)

Skrevet

Så godt å lese at det går bra med den lille gutten til venninna di :) Jeg ser på den serien på TV2 og det er utrolig at det kan gå bra med så små barn. Og man blir takknemlig for hva man har ja :jepp:

iHerb har jeg null peiling på, men jeg ble nysgjerrig nå, så må sjekke opp på nettet.

Kjempefine bilder fra fotografen ja :) Vi har enda ikke surra oss til fotograf vi, men nå må vi få gjort det altså.

:klemmer:

Skrevet

iHerb er gøy! Jeg har nemlig planer om å bli sunn :jepp:

Vi har faktisk vært hos fotograf med Goffel tre ganger allerede vi, en gang i halvåret, sånn ca :ler: Mannen syns det er for mye. Men til mitt forsvar har vi ikke brukt mer enn 1600 kr totalt på det, og fått masse fine bilder. :Nikke::jepp:

Nå er godungen levert i bhg, og jeg slapper av før jobb. Har noen ting jeg bør få gjort, så skal ikke bli sittende foran dataen hele dagen ;) Har ikke pyntet til påske enda, så det skal jeg gjøre. Og så skal jeg lage masse kakepynt, for jeg har fått en bestilling :nigo:

I morges våknet Goffel 8. Det var sent syns jeg. Og han sovnet uten noe tull i går kveld :nigo: Han har jo vært litt urolig rundt leggetider i det siste. Og så tok han 2 timers lur i går. Uvanlig! Men deilig :) Kanskje søvn avler søvn stemmer på han :klo:

I dag hadde jeg med en stor kurv med godis, og påskeegg til de ansatte i bhg. De ble veldig glade for det :nigo: Jeg hadde pakket kurven inn i cellofan, og knytt fine bånd rundt. Syns det er så gøy å pakke inn og ordne ;)

Skrevet

Nå tar jeg påskeferie i to dager, før det er to dagers jobb, og atter to dager med ferie ;) I morgen skal jeg ordne mer med kakepynt, og planlegge kaken. Og på torsdag kommer svigermor på besøk. Lørdag og søndag blir kosedager på jobb med taco på fredag, og lammelår på lørdag, og masse godis :nigo: Er så glad for at jeg har en jobb hvor vi koser oss, og tar det litt med ro slike dager. Overbemannet er vi og ;) Og så er jeg så fornøyd med kollegaene mine, masse hyggelige mennesker jeg jobber sammen med!!

Jeg har kjøpt en grouponkupong på indiske buffet for 4 personer til 250 kr, og skal dra sammen med tre kollegaer en dag :nigo: Hyggelig å møtes på fritiden også. To av damene er ganske nye, og innflyttere, så de har ikke så stort nettverk her, og jeg liker begge to utrolig godt. Og så har vi verdens beste leder nå da!

Nå har jeg og mannen spist kebab :sikle:

Goffel sier så mye "det er tomt" og "ikke der". De to setningene går det i tusen ganger om dagen :ler: Når vi skal gå ut av bhg, må han peke på alle dørene vi IKKE skal gå ut av, og si "ikke der" etterfulgt av risting på hodet :lol: Og i dag måtte han peke på alle postkassene som ikke var vår, og si det samme, og han gjentar det helt til jeg bekrefter "nei, ikke der" ;)

I kveld sa han "ikke i dag", fordi jeg fortalte at han skal være med i butikken i morgen (noe han ELSKER!) og jeg sa at det ikke er i dag, at han skal sove, og dra i bhg først. Da sa han "ikke i dag, nei, ikke i dag" maaaange ganger, mens han ristet så fort på hodet at jeg ble helt svimmel av å se på han, og måtte stoppe han :ler:

Men et så enkelt ord som JA sier han ikke enda :klaske: Han nikker ikke heller. Han hadde en periode der han sa mmmm, men det er over, tror jeg.

Gjest Marmot
Skrevet

:fnise:

Murmel sa ja for første gang i dag. Jeg spurte om han hadde sovet godt, og det hadde han. Ellers sier ikke han ja heller, men han sier nei til alt, selv når han mener ja. Jeg har oppdaget at om han sier nei og rister på hodet, da mener han det. Hvis han mener ja, sier han bare nei.

Skrevet

Rart det der, at ja skal være så vanskelig å si :klo: I dag sa han faktisk HMMM to ganger, som jeg tror kanskje betydde ja :jepp::ler:

I dag våknet han 8.30 :overrasket: Både jeg og mannen våknet før han, og lurte på hva som skjedde. :ler: Det er deilig å sove så lenge. Jeg har begynt å våkne rundt 8 av meg selv, og er helt uthvilt da :nigo:

I dag kommer det ei som skal se på vogna mi! :hoppe: Håper jeg får solgt den! Den var visst svært vanskelig å få solgt! Har gått ned i pris flere ganger, og postet annonsen på nytt.

Skrevet

Satser på salg av vogn i dag da :tommel:

Morsomme Goffel :fnise: De er så herlige når de begynner å snakke og de forstår hva de får oppmerksomet på da. Tulla sier heller ikke så mye ja, men hun nikker litt innimellom. Men for det meste går det i nei og risting på hodet. Hun er veldig tydelig da, så jeg skjønner hva hun mener. Også er det veldig familiefase om dagen, hun sier mamma, pappa, vov-vov hele tida :rodmer:

Fint å lese at du har det så bra på jobben :jepp: Det er viktig å trives med jobb, når man tross alt tilbringer så mye tid der!

Skrevet

Fikk ikke solgt vogna :sur: Hun kom bare for å se på den, for de hadde ikke den typen utstilt i butikken. :roll:

Skrevet

:roll: det synes jeg var frekt!

Jeg har glemt å svart på PM'en, men det skal jeg så fort det roer seg her nå, vi holder på å flytte ut :daane:

Lillemor sier også veldig mye rart om dagen, "hva gjør du?" er en gjenganger og hun sier det faktisk på østlandsdialekt selv om hun er trønder :fnise:

Skrevet

Ja, ble ganske irritert! :sur: Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt den vogna? Annonsen min er så bra som den kan bli. Masse fine bilder, all informasjonen man trenger å vite i teksten, jeg bor i oslo, den er ganske billig :vetikke: Ser at de andre som prøver å selge lik vogn også sliter. En annen som er omtrent like gammel og lik er også satt ned fra 3500 til 2700, men ikke solgt. Begynte på 3500 og gikk ned til 2700 jeg også. :sjenert: Har ikke lyst til å gå ned mer :sur: Nesten så jeg vurderer å selge Summiten istedenfor.

Gjest Marmot
Skrevet

Tror nok at markedet for den type vogner med sånne hjul er ganske snevert dessverre. :tristbla:

Skrevet

Ja, kan virke sånn. Den andre jeg fant som var veldig lik hadde ikke svingbare hjul da. Æsj, jeg som trodde det skulle bli så lett å selge den. Har fått solgt de andre vognene så fort, at jeg ikke tenkte over at det kunne bli vanskelig.

Føler at jeg har mange planer fremover, og litt kaos i tankene. I morgen skal jeg stå opp tidlig med Goffel, og så skal jeg dra å møte tre kollegaer i byen kl 10. Vi skal spise lunch og skravle. Håper på fint vær :sol: Svigermor kommer på besøk ca 14, men da er nok ikke jeg hjemme. På kvelden skal jeg lage mer kakepynt.

Fredag står mannen opp med Goffel, og jeg må nok også stå tidlig opp for å lage kaken. Skal lage en stor marsipankake, og mange muffins. Deretter skal jeg på jobb kl 14.45.

Lørdag morgen står jeg opp med Goffel, og kusinen min kommer for å hente kaken ca 9.30. Så skal jeg på jobb kl 14.45.

Søndag skal vi til svigers på påskemiddag :sikle: Håper vi får møte den lille babyen da :hjerte:

Og mandag skal vi bare slappe av :rodmer:

Jeg har fått SÅ elektrisk hår nå! Hva skal jeg gjøre med det? Skikkelig plagsomt!!

Skrevet

Det som fungerer på håret mitt når det er statisk er å kure det, K-Pack intense hydrator syns jeg er best, gir masse fuktighet :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...