Neytiri Skrevet 25. februar 2012 #4801 Skrevet 25. februar 2012 ohhh grattis med vogn i hus, så bra du er så fornøyd da det er det viktigste at den faktisk er fin for deres bruk. Det som er fint for vårt bruk tror jeg ikke er det samme når vi ikke bor på samme plass som dere Så koselig at mannen var for vogna da, du var jo usikker Goffel så ut som han trivdes oppi der
pusla Skrevet 25. februar 2012 #4802 Skrevet 25. februar 2012 Grattis med ny vogn i hus Vår vogn klaffer også bare utover og posen blir litt møkkete, men det er til å leve med
pusla Skrevet 25. februar 2012 #4803 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har sånne fester til veska som henger på vogna med borrelås, forrresten. Kan vel fungere for denne vogna og?
Becky1 Skrevet 25. februar 2012 #4804 Skrevet 25. februar 2012 Hvordan er du etter tatoveringen nå da? Har også lyst til å gjøre det, men er nok for pysete... Tenk om jeg ikke blir fornøyd, da blir det jo sånn kjempelenge!! Hvor lang "levetid" er det på sånt? Men på en annen side så overlever jeg jo intimvoksing.. Intimvoksing er MYYYE vondere Pupsilure: Jeg er ganske fornøyd med liplineren ja, Har tatt påfyll en del ganger og forrige gang ble den ikke så fin, så da måtte hun rette opp flere ganger. Det gjør at jeg tror det tar veldig lang tid før den forsvinner ordentlig, om den noen gang gjør det. Den er ikke så fin de første ukene du har den. Da er fargen veldig sterk.
siebaeo Skrevet 26. februar 2012 #4805 Skrevet 26. februar 2012 Heia Du, hvordan tar du lymfedrenasje på øynene..? Vi skal få tatt bilder av Bolla i dag og jeg skal kanskje være med litt. Men så sov jeg litt lenge i dag og er hoven i øynene hjelp..? Er det bare å masere lett?
Pupsilure Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4806 Skrevet 26. februar 2012 Ja, bare å massere lett Gjerne trykke med hele langsiden av fingeren. Hjalp veldig på meg!! Men holdt nok på i 5-10 min. Brukte litt kald, våt bomull også.
siebaeo Skrevet 26. februar 2012 #4807 Skrevet 26. februar 2012 maserer og maserer Skal jeg gjøre det i en bevegelse utover..? bort fra øyet liksom?
Pupsilure Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4808 Skrevet 26. februar 2012 Bort fra øyet ja tenk at det er vann som ligger inni der, og at du skal presse vannet bort. varier litt med om du trykket med en finger, eller presser med hele fingeren, der du starter ved neglen og jobber deg utover.
siebaeo Skrevet 26. februar 2012 #4809 Skrevet 26. februar 2012 Takk! det hjalp faktisk! Det føltes mye bedre med en gang og, for det litt ekle trykket man får når man er trøtt og hoven forsvant.
Pupsilure Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4810 Skrevet 26. februar 2012 Så bra det hjalp, Siebaeo Håper dere fikk mange fine bilder! Mokkon: Jeg er ganske fin nå, har ikke blitt noe skorpe (fikk masse skorper da jeg tatoverte øyenbryna!), men fargen er veldig sterk nå, jeg har vært veldig hoven, og jeg kan ikke bruke sminke eller rense huden, så føler meg ikke så veldig fin enda Det sies at det sitter i 3-5 år, tror jeg. Bryna mine er fortsatt like fine etter 4,5 år, men tror egentlig at de aldri går bort. Det ble gjort på Gran Canaria, og ble tatovert dypt, tror jeg. Pusla: Mener du sånne kroker? Jeg har det, men problemet er at vogna ikke tåler noe vekt bak. Becky: Så bra at du er fornøyd! Har du betalt mye for alle etterfyllingene? Syns du det var verdt det? Jeg har veldig lyst på lipliner
Pupsilure Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4811 Skrevet 26. februar 2012 Goffel er syk igjen... 39,7 i feber kl 18.30, så da ble det paracet og nesespray. Gir han otrivin når han blir forkjølet, slik at det ikke skal bli ørebetennelse så lett.
pusla Skrevet 26. februar 2012 #4812 Skrevet 26. februar 2012 Ja, jeg tenkte på sånne kroker, men tåler den ikke vekta så hjelper det jo ikke. Det er ikke så kult å ha veska på skuldra når man triller, men du kan vel putte den under da. God bedring til Goffel!
Spatula Skrevet 26. februar 2012 #4813 Skrevet 26. februar 2012 (endret) God bedring til, Goffel Endret 26. februar 2012 av Spatula
Småkjekset Skrevet 26. februar 2012 #4814 Skrevet 26. februar 2012 Den nye vogna deres ser kjempeflott ut så skjønner at dere er fornøyde God bedring til Goffel
Dine Skrevet 27. februar 2012 #4815 Skrevet 27. februar 2012 Så utrolig kjedelig at han er syk og har feber! Blir han hjemme fra barnehagen i dag da? Lilletassen hoster veldig (slimhoste) og snørrer veldig, men ingen feber som jeg har målt.. Svigermor mente jeg bør ta en tur til helsestasjon for å få de til å lytte på brystet hans (det surkler litt, men var mer i går synes jeg). Hva synes du? Vet liksom ikke om det er noen vits.. Og så synes jeg det er så vanskelig hvorvidt jeg skal holde han hjemme eller ei.. Han har jo ikke feber, og det er mange andre barn i bhagen som snørrer og hoster uten at de blir holdt hjemme hver gang liksom.. Vil bare ikke at folk skal tenke at jeg er en dårlig mor som ikke holder han hjemme heller.. Trenger litt tips her
Neytiri Skrevet 27. februar 2012 #4816 Skrevet 27. februar 2012 Dine, så lenge allmenntilstanden er bra og ingen feber, dvs at han kan delta i lek i bhg så ville jeg sendt han. Holder man de hjemme hver gang de har forskjølelse eller sånt så blir de mer hjemme en i bhg. Skjønner at du blir usikker da, jeg var det også i starten. God bedring til Goffel Pupsilure
Dine Skrevet 27. februar 2012 #4817 Skrevet 27. februar 2012 Ja, er det jeg tenker også Neytiri. Tusen takk for svar Sender han i bhagen så fort han har våknet etter første lur. Håper Goffel er feberfri og bedre idag
Dine Skrevet 27. februar 2012 #4819 Skrevet 27. februar 2012 Tassen er levert Hylgråt i dag også, men de i bhagen sier det går over en kort tid etter jeg har gått.. Så da stoler jeg på det Har du prøvd biedrakten på Goffel? Passet den?
Pupsilure Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #4820 Skrevet 27. februar 2012 Goffel er ikke bedre, og er hjemme i dag. Nå er feberen på vei opp, han er kald på hendene. Har ikke prøvd biedrakten, for jeg er så godt som helt sikker på at den passer Gleder meg til å pynte han til karnevalet 7. mars Her snør det som bare det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå