Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å finne ut hva Goffel skal være på karnevalet 7. mars :klo: Kjøpte en kattemaske i stad, og hadde tenkt til å sy en hale, og ta på han trang svart genser + strømpebukse. Men så kom jeg på at Hinkel Pinkel ville vært utrolig kult. Tenkte en stund på hvordan jeg skulle klare å lage det, men så kom jeg på at han har en lysblå ulldress med hette :tommelopp: Vet ikke om folk skjønner hva han er da :klo: Og så må jeg finne på noe lurt for å feste et rødt teppe til dressen uten å ødelegge den! Og noe røde striper oppå hodet. Kanskje jeg bare skal gå for katt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Når du får den, kan vi treffes så jeg får titte på, ja?

Skrevet

Hinkel pinkel hadde vært kjempekult da! Hva med å lage en hårbøyle med de hårene i rødt fleece eller noe.......så trenger han ikke ha hette på seg i inne, blir nok varmt i ulldress tenker jeg.........og så kan du bare håndsy et lite teppe til ene armen, klippe så tråden når du ikke skal bruke det mer :)

Skrevet

Marmot, vi kan helt klart møtes :nigo: Jeg likte den veldig godt i butikken i dag! :hoppe:

Neytiri, ja, har tenkt på hårbøyle :jepp: Har også vurdert om den lyseblå dressen med store treknapper med katter på, kan være kattekostyme? Sy på hale, og bruke kattemasken som jeg kjøpte hos toysrus i dag :vetikke:

Skrevet

Grattis med ny fin vogn :nigo:

Hinkel Pinkel er kult da :jepp: (Så sent de har karneval i barnehagen til Goffel forresten :klo: Har følelsen av at "alle" har hatt det denne uka her)

Skrevet

Goffel kan gjerne låne bie-drakten til Lilletassen om dere vil? :)

Kan ta den med i morgen, den henger til tørk etter vask nå.. Str.1-2 år, og jeg tror den vil passe fint.

Hvis dere vil da ;)

Skrevet

Ja, det vil vi gjerne!! :nigo: Kjempefint, Dine :)

Nå sover søtnosen. Herregud, så tullete og morsom han er noen ganger. Han ler og ler og ler, og det gjør jeg og :lol: Han har begynt å skjønne litt humor, som at jeg holder meg for nesa når han promper f.eks, det er kjempegøy! :roll::fnise: Eller at jeg lukter på tærne hans og lager grimaser etterpå :ler:

Gleder meg til å besøke Pusla i morgen! Hmmm, jeg husker ikke hvor det er...

Skrevet

Jeg sender adressen på pm til dere begge, jeg :) Gjør det nå med engang!

Sånn humor er det mye av her også. Tulla tøyser utrolig mye, hun har skikkelig humoristisk sans enda hun er så liten. Det er veldig morsomt da, også ler vi jo mye av henne og da kjører hun jo bare på mer og mer.

Skrevet

Har hatt en hyggelig morgen med gullet :) Laget omelett til oss til frokost, og nå ser han på tv mens jeg bruker laptopen litt. Gleder oss veldig til å møte Pusla, Tulla og Dine i dag!

Haha, Goffel kaller seg selv Adti, hver eneste gang vi spør hva han heter, eller peker på bilde av han og spør hvem det er svarer han det. Og så kaller han bamse Aba.

Og så er han utrolig søt når jeg ber han lukte på noe, han åpner munnen og puster og peser litt :ler:

Det er så morsomt å være mamma!! :nigo:

Skrevet

Jammen blir man svett av å leke og herje! Egentlig fin trening for meg som er så lat at jeg ikke orker noe annet. :ler: Vognposen min har ankommet postkontoret mitt nå! :hoppe: Men har ikke fått hentelapp enda. Og vogna mi har ankommet Oslo :nigo: Syns det er veldig fint med sporing, så kan man se hvor pakken er.

Skrevet

Du trenger ikke lappen for å hente, bare ta med sporingsnummeret ;)

Skrevet

kjempeflott vogn dere kjøpt! :)

er så moro nå når de finner på så mye sprell!

Merker det på H allerede, alle de små tingene hun gjør som gjør henne til den hun er :rodmer: (utrolig dårlig formulert..:fnise: )

Hva slags pose har du kjøpt? Tenker på å kjøpe voksi urban, men den er jo forferdelig dyr... :daane:

Lurer på en ting... Du malte en barnestol engang?? Hvilken type maling brukte du? Har fremdeles ikke fått malt spisestolen... :sjenert:

Skrevet

Prøvde å hente den i dag, men det klikka for dataen deres, så det gikk ikke. da jeg kom hjem hadde jeg fått pakkehentelappen, så da tenker jeg vognposen blir med meg hjem i morgen :hjerte: Forhåpentligvis sammen med en Babyjogger Summit XC :lur:

Veldig koselig hos Pusla i dag! :nigo:

Skrevet

Hei Mokkon :goodbye:

Jeg har kjøpt easygrow dunpose :) Den er dyr den også! men Lilleprinsen hadde salg, så det ble 1450 kr med porto.

Jeg malte stolen med grunning først, og deretter vanlig veggmaling. Burde lakket etterpå også :jepp:

Skrevet

takk takk! :) Håper jeg får gjort det før hun er for stor for den :fnise:

har dere forresten tenkt noe på søsken til goffel? :)

vi har pratet litt om det i det siste når vi burde prøve på neste... det blir nok neste sommer tenker jeg :) Mannen plusser på et år for hver natt hun er helt rebelsk... heldigvis ikke så ofte :ler:

Skrevet

Tja, tenker jo litt på søsken, men tror vi trenger 1-2 år til før vi er klare for å starte prøving :) Vi vil helst flytte først, siden vi bare har to soverom. Og så trenger vi å komme ordentlig til hektene igjen etter et veldig slitsomt første år ;) Mannen kan også finne på å plusse på litt ekstra tid hver gang Goffel er vanskelig ja :fnise: Virker som det går bra mellom deg og mannen nå da :jepp:

Skrevet

Samme her, tenker at H skal være rundt to år før vi setter i gang :) Kanskje vi går gravid sammen neste gang da! :lur:

Går veldig bra med oss for tiden, på alle plan :rodmer:

Heldigvis så er H utrolig blid og lett å ha med å gjøre *bank i bordet*

Gruer meg til hun blir trassig...! Hun har ganske sterk vilje allerede...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...