Pupsilure Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #4722 Skrevet 15. februar 2012 Da var lekegrinda solgt Og jeg har kjøpt ny vognpose
Neytiri Skrevet 15. februar 2012 #4723 Skrevet 15. februar 2012 Du burde hete finn-spør.pupsilure.no åssen vognpose har du kjøpt?
Pupsilure Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #4724 Skrevet 15. februar 2012 Easygrow. Salg hos lilleprinsen.no
Pupsilure Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #4725 Skrevet 16. februar 2012 Goffel sov til 8.45 i dag Og ble levert i bhg en halvtime senere. Liker å komme før halv ti, for da spiser dem. Han fikk ikke frokost hjemme i dag. Jeg har vasket bilen, sendt et brev ang fortolling av vare fra ebay ( ), og slapper av i sofaen med tv og data. Skal varme baguetter Dette ble den eneste ordentlige feriedagen min da. I morgen er det planleggingsdag, lurer på hva vi skal finne på, orker ikke å være hjemme! Og på lørdag skal vi til svigermor.
pusla Skrevet 16. februar 2012 #4726 Skrevet 16. februar 2012 Det ble en litt amputert ferie, ja! Kos deg i dag da. Jeg prata jo om at jeg kanskje kunne få til noe i morra, men det går ikke nå som jeg er blitt syk og må prøve å få karra meg på jobb i morra
Pupsilure Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #4727 Skrevet 16. februar 2012 Skjønner at det blir vanskelig for deg ja Jeg skal nok klare å finne på noe. Bør besøke venninnen min som ligger hjemme og er gravid i morgen, men det er så styrete å ta med Goffel dit. Han skal ta på og drive med alt, og det ender stort sett med at jeg bare løper etter han, og ikke får skravlet. Men tror vi drar en liten tur hvertfall Hun har kommet så langt nå at de forsøker å redde babyen hvis den blir født nå. Jeg holder på å sjekke ut feriesteder i danmark. Noen som har tips? Tror vi skal bo i nærheten av Billund, det er der Legoland er. Hadde egentlig lyst til å være der to uker, men blir nok bare en.
Dine Skrevet 16. februar 2012 #4728 Skrevet 16. februar 2012 Tenker dere til sommern? Legoland blir sikkert kjempe stas! Har ingen forslag i grunn, er ikke så god på Danmark :gjeiper: Kos deg masse med fridagen idag!!!
Pupsilure Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4729 Skrevet 17. februar 2012 Nå tenker jeg på den vogna igjen Jeg har så lyst på den at det er like før jeg bare drar å kjøper den, og tar bråket med mannen etterpå Men jeg er for fornuftig til det Barnas Hus på Alnabru har 30 % på alle vogner i morgen... Det står at den koster 5000 nå, så da blir det vel 3500 da... Jeg skal nok klare å få det for Brioen Men kan jo ikke vente til den er solgt, men kjøpe den nå i så fall. Egentlig vet jeg ikke om jeg virkelig vil ha den heller, eller om jeg bare trenger noe nytt i livet mitt. Grunnen til at jeg vil ha den er fordi den er lett, og lett å slå sammen. Men jeg syns jo egentlig at den vi har nå er helt grei. Og nå får jeg jo snart en ny vognpose også Men jeg har bare hengt meg helt opp i den vogna, og tenker så mye på den. Tror jeg må prøve den skikkelig, med Goffel oppi. Kanskje jeg egentlig ikke liker den så godt? Vurderer om vi skal dra ut igjen når han våkner fra luren sin. Vi har nettopp kommet hjem fra besøk hos mormoren min. Syns han har sovet leeenge nå. Ellers jobber jeg fortsatt mye med ferien vår til sommeren. Er 99 % sikker på at det blir Lalandia Dritdyrt, men tror det er verdt det Blir bare en uke da. Og bor i et kjempefint feriehus som koster 12-14000 for en uke Men det følger med inngangsbillett til Lalandia badeland hver dag, + Monkey Tonkey land. Og Legoland er i gåavstand. Får kjøpt 7 dagerspass til Legoland for 500 pr. pers siden vi bor i Lalandia Det blir utrolig bra!! Og eget soverom til Goffel da Og et vennepar som vi drar sammen med! Gleder meg skikkelig! Det blir en kort og dyr ferie, men jeg er sikker på at vi kommer til å få det helt supert!
Spatula Skrevet 17. februar 2012 #4730 Skrevet 17. februar 2012 Du snakker så varmt om vognen, at du høres helt forelsket ut;) støtter forslaget om å prøve den med Goffel i
Pupsilure Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4731 Skrevet 17. februar 2012 Ja, må prøve den! Han våknet fra luren sin for en time siden og han er supergrinete! Nærmest hylte i en halvtime uten at jeg fikk avledet han Vet ikke helt hva som er problemet. Han er roligere nå. Hvis han fortsetter å være rolig tar jeg han med ned til Alnabra Har kommet til et punkt nå der jeg driter i hva mannen måtte mene.... Huff da Han syns nok det er helt greit når jeg bare blir kvitt Happyen Og kjenner jeg han rett kommer han ikke til å oppdage at vi plutselig har to vogner i hus
pusla Skrevet 17. februar 2012 #4732 Skrevet 17. februar 2012 Min erfaring er at når man tenker så mye på en ting, så klarer man ikke bare å glemme det uten videre. Prøv den med goffern i du, er ikke sikkert den er så fantastisk likevel? Så flottr ferieplaner da! Det blir knall! Monkey Tonkey land
pusla Skrevet 17. februar 2012 #4733 Skrevet 17. februar 2012 Bare ikke si noe til mannen, så merker han det ikke engang, nei
Pupsilure Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4734 Skrevet 17. februar 2012 Haha Planen min er å gjemme den i bilen til jeg har solgt Brioen Jeg må nok dra å se på den ja Et absolutt ikke sikkert jeg vil ha den allikevel. Jeg så faktisk på den da jeg lette etter den jeg har nå, men da slo jeg den fra meg med det samme. Syntes den var litt stygg Men tror det var mye fargen som ødela. Jeg syns Happyen begynner å virke litt liten jeg... Han er nesten for lang for den nå. Så vi MÅ jo faktisk ha en større snart! Holder dere oppdatert Tenk om jeg kommer hjem med ny vogn
Pupsilure Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4736 Skrevet 17. februar 2012 Blir nok ingen City Elite. For det første var det 4-6 ukers bestillingstid Men jeg kunne få den for 3500 hvis jeg betalte nå da, men det har jeg ikke råd til. For det andre føltes den like tung ut som Brio Happy. Og jeg tror det kan bli klønete å slå den sammen med vognpose, + at vognposen kommer til å bli møkkete siden den blir klappet sammen utover. Ellers var den ganske grei, men ingen forelskelse dessverre Var nok mer forelsket i tanken :gjeiper:
Pupsilure Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4737 Skrevet 17. februar 2012 De hadde forresten Summit inne også! Det hadde jeg ikke trodd, for de har den ikke i nettbutikken. Var fint å få se den i virkeligheten. Kalesjen var litt annerledes, stivere, men tror jeg likte den kalesjen bedre. kanskje det blir en summit om et halvt år eller noe? Den hadde håndbrems også
Pupsilure Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4738 Skrevet 17. februar 2012 tenker jeg mannen ville likt
Pupsilure Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4739 Skrevet 17. februar 2012 Nå er jeg en liten knapp unna å kjøpe Summit Det jeg skrev ang vekta (tåler 15 kg) er feil! Den tåler masse. Snakket med hun på Barnas Hus om det. Må ha vært skrivefeil det jeg leste. Men hun sa at de fleste vogner kun er testet for 15 kg. Bl.a. Happy... Men Summit tåler MYE mer. Husker ikke om det var 27 eller 34 men det var mye. Grunnen til at jeg nå har ombestemt meg litt er fordi jeg vurderer å ha begge to, og bruke Summit mest på senter + at jeg syns han begynner å vokse litt ut av Happy. Og jeg tenker da å bruke begge to nå, og så selge happy til sommeren, hvis han trives i Summit. Den er jo så billig nå! Over halv pris. Og jeg kan garantert selge den for mer enn jeg gav! Har egentlig ikke penger nå, men kan ta Klarna Faktura, da får jeg regning om 14 dager, og har sikkert 1-2 ukers betalingsfrist, og da har jeg penger Skal nok alltids finne noe jeg kan selge, og få inn litt penger. Mannen kommer ikke til å like det Spesielt ikke i disse spare-til-ferien-tidene. Æsj, det holder meg tilbake merker jeg. Men jeg syns liksom ikke tilbudet kan gå fra meg heller, for jeg tror jeg kommer til å elske den i sommer. Er vel ikke noe vits å be om tillatelse, må heller be om tilgivelse
Neytiri Skrevet 18. februar 2012 #4740 Skrevet 18. februar 2012 Haha ler litt Du den vogna du linka fy f... Så rå, hva koster sånt da? Vi har testet scooteren jeg kjøpte, er sååå fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå