Becky1 Skrevet 11. februar 2012 #4681 Skrevet 11. februar 2012 Det høres ut som du har en veldig hyggelig jobb Når ting går som planlagt går dagene helt fint. Er bare når det til stadighet blir forandringer at det blir slitsomt. Har blitt flinkere til å gjøre det beste ut av det da, ved å ikke stille så høye krav til meg selv. Tenker at når vi får de arbeidsforholdene vi får, så får kvaliteten på arbeidet bli som det blir. Bra nok blir det uansett. Ja, jeg er veldig heldig som har foreldre som er så engasjert i M. De kommer nok til å få et nært forhold
Pupsilure Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4682 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Jeg har vært på familiebesøk, og fått med meg lille gutten min hjem Han var kjempesliten! Men utrolig fint å se han igjen Mamma hadde kjøpt nye klær til han, og han så utrolig fin ut! Penbukse med bukseseler og en kjempekul skjorte. Han er så flott, og jeg er så stolt av han at jeg holder på å sprekke I dag på kjøpesenter med mamma gikk han bort til et reklameskilt det stod SALG på, og peket på s'en og sa sssss. Noen damer som stod i nærheten ble helt overrasket over at den lille ungen kunne bokstaver. Og så gikk han bort til et DRESSMANN skilt og peket på d'en og sa d. Jeg har ikke lært han D, så trodde ikke han kunne det. Men han kan kjenne igjen og si s, i, o, d, a, og n. Og han kan noen tall, spesielt 8, fordi vi bor i 8. etg. Han har vært veldig opptatt av magnetbokstavene han fikk i adventskalenderen, så er nok derfor han har lært det. Kusinen min har liten baby, og Goffel puttet smokken inn i munnen hennes sikkert 30 ganger Hun spyttet den ut med en gang, og han dyttet den inn igjen. Og så sa han "okk" (smokk). Han har aldri brukt det selv, så jeg har aldri hørt han si det før. Jeg har bakt morsdagskake i dag. Ble en hastverkskake, så den ble ikke noe fin, men legger kanskje ut bilde allikevel. I morgen skal jeg stå opp tidlig med Goffel Og hvis jeg ikke har fått mensen skal vi i svømmehallen. Litt usikker på om jeg tør egentlig, for jeg tok ut p-ringen på torsdag, og skal få mensen i løpet av noen dager.... Men har så lyst til å bade med Goffel Endret 11. februar 2012 av Pupsilure
siebaeo Skrevet 11. februar 2012 #4683 Skrevet 11. februar 2012 Hei! Long time Har ikke hatt overskudd til å være innom på en stund, Så FLINK Goffel er!! Jeg tror jeg skal kjøpe noen bokstaver og tall og sånn jeg og, men vi har ikke noe sted å sette dem Kanskje man kan kjøpe en magnettavle.. Ja der svart jeg meg selv Gleder meg til å se morsdagskaken Her blir det lite kake for kjære er borte og Bolla er dårlig til å bake kake Men han har laget kort da Klem til deg! :klemmer:
Neytiri Skrevet 12. februar 2012 #4684 Skrevet 12. februar 2012 du....synes du man skal skrive skjønnhetsfeil i annonser når man selger vogna??? altså det er litt sprekker i stoffet(leatherette) og et par flekker jeg får ikke bort??
Pupsilure Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4685 Skrevet 12. februar 2012 Bruksmerker kanskje? Har sykt barn, han ligger på brystet mitt. Sovnet på brystet to ganger, og en gang på sofaen.
Neytiri Skrevet 12. februar 2012 #4686 Skrevet 12. februar 2012 Ok, takk. Uff stakkars lille, masse god bedring!
Pupsilure Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4687 Skrevet 12. februar 2012 Så hyggelig å se at du er innom, Siebaeo Puh, dette har vært en slitsom dag! Goffel våknet og var syk. Han har sovet godt i natt, heldigvis. Han har feber, snørrete og muligens vondt i halsen. Han tar seg mye til halsen, og har fingrene i munnen hele tiden. Jeg tror han har halsbetennelse, men vet ikke. Blir det rart å ta han med til legen i morgen, etter å bare ha vært syk i en dag? Merker at jeg har litt lyst til det, for å finne ut hva det er. han har jo hatt mange ørebetennelser før, og også muligens halsbetennelse en gang. Legen har ikke gjort noe, og gjør nok ikke noe nå heller (antibiotika) men da får jeg det hvertfall i journalen hans, i tilfelle det blir snakk om fjerning av mandler eller noe senere. Jeg som gledet meg til å få slappet av litt hjemme alene i ferien min Jeg sa det til flere kollegaer på fredag, at han kom til å bli syk, for han blir alltid syk når jeg har fridager. Kan jo ikke si at det passer dårlig heller, for det passer jo egentlig best at ungen skal bli syk når jeg har ferie, så jeg slipper å være hjemme fra jobb. I dag har han sovet tre korte lurer oppå meg, og i sofaen. Han har også sittet/ligget oppå meg store deler av dagen. Koselig å ha han på fanget, er ikke så ofte han vil det. Han har fått tre paracet. 125 mg kl 9.20. 250 mg kl 13.20 og 250 mg kl 18. Det er nok litt mer enn hva det står i pakningsvedlegget, men han har trengt det, og jeg vet at man pleier å få lov til det hvis man ringer legen. Han hadde god appetitt på morgenen, men mot kvelden ville han ikke ha noe, ikke vellingen sin engang, som han elsker. Stakkars liten... Håper morgendagen blir bedre for han.
captiva Skrevet 12. februar 2012 #4688 Skrevet 12. februar 2012 Huff,stakkars goffel:( masse god bedring! Slitsomt med syke barn. Jeg ville tatt han ned til legen. Her har T fått antibiotika flere ganger ved hals og ørebetennelse.
Spatula Skrevet 12. februar 2012 #4689 Skrevet 12. februar 2012 Har han dårlig ånde og et belegg på tunga er det halsbetennelse, jeg hadde nok tatt han med til lege så de får ta haøsprøve av han. Her er det også en ny runde med feber og dårlig ånde, og når vi var til lege for en uke siden påpekte han at hun var rød i halsen og at det var en infeksjon, men fikk ingenting mot det.. Ikke blir hun bedre heller, så jeg kommer til å ringe i morgen..
Pupsilure Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4690 Skrevet 12. februar 2012 Ja, han har litt dårlig ånde også Fastlegen hans jobber ikke i morgen, men får nok time hos en annen. Kanskje jeg gjør det. Liker egentlig ikke å ta han med på legekontor fordi det er så mye syke folk der
Pupsilure Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4691 Skrevet 12. februar 2012 Før jul hadde han en lang periode der han tok seg til halsen, og hadde dårlig ånde. Men ikke feber, normal ellers, og han spiste bra. Men bhg maste så mye om det at jeg etterhvert dro til legen, og legen sa at han muligens hadde hatt en halsbetennelse, for han var litt rød og hadde belegg.
Spatula Skrevet 12. februar 2012 #4692 Skrevet 12. februar 2012 Jeg forstår godt det med syke mennesker på et legekontor altså.. Her skal lillemor snakke med alle, og slå av lyset hele tiden.. Latterlig med lysbryteren så dårlig plassert syns jeg...
Pupsilure Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4693 Skrevet 12. februar 2012 Ja, er ikke så greit å vente med han der. Det blir gjerne litt forsinkelser, og han vil ned på gulvet og ta på alt. Sist gang fikk jeg han til å sitte i vogna hele tiden, og han sa hei og hadet til alle som kom og gikk
Spatula Skrevet 12. februar 2012 #4694 Skrevet 12. februar 2012 Hahaha, det har jeg prøvd også, men er helt nytteløst, hun blir så sint, hyler og skriker
Dine Skrevet 13. februar 2012 #4695 Skrevet 13. februar 2012 Håper Goffel blir frisk Så flink han er med bokstaver!!!! Superdykig jo!! Vi har lært Lilletassen "ferdig" tegnet, så nå gjør han det når han har spist Vet ikke om det er bevisst eller bare gjør det uten å skjønne hva det betyr, men morsomt er det. Og så var vi på gården i går og grisen har fått ungene! Telte ikke, men nå er det grisunger som ligger der og varmes av den maskinen (som jeg selvsagt ikke husker hva heter). Purka var helt utslått stakkars!
Jesse Skrevet 13. februar 2012 #4696 Skrevet 13. februar 2012 God bedring til Goffel Ble helt imponert når jeg leste at han er så flink med bokstaver!! Det er veldig tidlig å kunne det altså! Så utrolig flink han er
Pupsilure Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4697 Skrevet 13. februar 2012 Ja, han er flink med bokstaver! Han imponerer meg med nye ting og nye ord hver dag! I dag har han sagt tomt og hjul, og sikkert noe mer. Tror han har ca 40-50 ord nå, men ingen setninger. Prøver å oppmuntre han til det, men han har ikke knekt koden. Hver gang han gjør noe bra klapper han og sier bra Det er utrolig morsomt! Jeg kunne skrevet en bok om lille søte Goffel altså Vet at jeg skriver mye detaljer, men jeg vil bruke denne dagboken som noe koselig jeg kan titte tilbake på når Goffel blir større, og kanskje storebror. Man glemmer utrolig fort! Jeg har allerede glemt hvor gammel han var da han snudde seg for første gang f.eks. Jeg har virkelig ikke peiling... Mellom 5 og 7 måneder tror jeg Det blir ikke bhg i morgen heller, for han har hatt feber i dag. Han har fått to 250 mg paracet, ca kl 6 og 13. Og han sov ute i vogna i dag, ikke oppå meg
Pupsilure Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4698 Skrevet 13. februar 2012 Kan man ha en joggevogn selv om man ikke jogger? Min lenke Må i så fall senge Happyen da... Er denne bra nok for soving i bhg?
Neytiri Skrevet 13. februar 2012 #4699 Skrevet 13. februar 2012 Tror nok mange har joggevogner uten å jobbe, MEN det er jo en bra unskyldning å begynne?? :gjeiper: MEN den vogna der har ikke full liggestilling som jeg ser utifra videoen, og ikke kan man løfte opp ved fotenden......så vet ikke om den er bra for soving?..........du kan ikke finne en brukt elite da?
Pupsilure Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4700 Skrevet 14. februar 2012 Det er så få brukte eliter, og jeg er avhengig av å selge happyen samtidig som jeg kjøper en ny, så tror det blir vanskelig. Nei, den er kanskje ikke den beste for soving I natt våknet han 4 og 6, og fikk vann. Og så startet vi dagen 8.30 Han har ikke feber, men mye snørr. Har egentlig lyst til å gjøre noe annet enn å være hjemme i dag, blir gal av det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå