Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Goffel våknet 07.30 i dag, og vi hadde en rolig start på dagen i sengen min. Jeg var så trøtt :ler: Vi så på drømmehagen og fantorangen på telefonen, og han lekte med ting han fant i nattbordskuffen. Han har begynt å si nei masse nå, og det er morsomt at jeg kan spørre om han vil leke med forskjellige ting og han kan svare :rodmer: Han har også begynt å si "ade" istedenfor "dede" (hadet). han sier hei og hadet og vinker hele tiden :lol:

Nå er godgutten i bhg, og jeg har fått dusjet og spist frokost. Nå skal jeg gjøre litt husarbeid, og slappe av før jobb.

I morgen har jeg fri!! :hoppe: Eneste planen er foreldresamtale i bhg 14.30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

godt nyttår!!!! :hoppe:

håer dere har hatt ei fin jul og nyttårs-feiring :):klemmer:

Endret av Mokkon83
Skrevet

Godt nyttår Mokkon :klemmer: Håper dere har hatt det fint på tur :)

Foreldresamtalen i bhg ble avlyst. Skal til legen med Goffel kl 13.30. Bhg tror han har halsbetennelse, for han tar seg så mye til halsen og har dårlig ånde.

Jeg har fri i dag, og koser meg hjemme alene :nigo: Skal snart sette igang med rydding. Det har blitt så rotete her i det siste! Goffel har så mange store leker, det er leker overalt :daane: Det er også mye nips her nå, som lager rot. Ble litt bedre da jeg fjernet alle nissene da :ler: skal ta et skikkelig skippertak :jepp:

Tenker også litt på hva vi skal gjøre med gardiner. Har tatt ned julegardinene, men ikke hengt opp nye. Det var ganske deilig å ha det åpent, og kunne se litt av utsikten fra sofaen. Vinduskarmene skal males i løpet av januar, og jeg vil tenke nøye gjennom hvilke gardiner/lameller/persienner jeg henger opp. Har ikke vært noe fornøyd med vindusområdet.

Skrevet

Legen sa at han kanskje har hatt halsbetennelse, for han var litt rød på den ene siden, og han hadde litt belegg. Men siden han ikke har hatt feber eller noe, så har det nok ikke vært så ille.

Det har tittet frem en tann til :rodmer: Oppe på høyre side mellom jekselen og en "fortann", det er vel en hjørnetann, tror jeg. Det er ikke så lett å få tittet i munnen hans, så jeg har ikke helt oversikten over hva som skjer med tenner. Det er flere som er på vei, tror jeg.

Det er så koselig og morsomt å være mamma til en stor gutt som sover godt om natta, og har begynt å prate litt :yvonne: Det er fantastisk deilig at babytiden er over!

Goffel sier nei til alt :roll: Lurer på når han skal lære å si ja :fnise: Og så har han sagt takk noen ganger i det siste, men er usikker på om det er tilfeldig ;) Og i dag sa han Eddie til vennen til Fantorangen :rodmer:

Åh, jeg kunne skrevet en bok om Goffel :hjerte: Det er vel egentlig det jeg gjør :lol: Syns det er så koselig å skrive dagbok, slik at jeg kan titte tilbake når han er blitt større, eller neste gang jeg er gravid :sjenert:

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg er så enig med deg ang. babytiden. Da han var nyfødt, gruet jeg meg til han ble eldre, og synes det var såååå trist. Nå synes jeg bare det er vannvittig deilig. Bare det at han klarer så mye mer selv, jeg slipper å gjøre alt for ham. :hjerte:

Skrevet

Jeg syntes også at det var veldig trist før, og innimellom savner jeg den lille babyen. Men jeg er nok lykkeligere nå enn jeg var da, for det var vannvittig slitsomt, og når man har underskudd av søvn, og aldri får ordentlig fri, da går det utover humøret, og man klarer ikke å glede seg like mye over ting. Nå har vi det superfint, og koser oss masse :hjerte:

Skrevet

Koselig helg hjemme med mannen og Gofflus :rodmer: Lørdag var vi i svømmehallen, og søndag var vi ute og akte.

I dag våknet han 8, og vi koste oss hjemme til 10.30 før jeg leverte han i bhg. Nå skal jeg vaske leiligheten. Det er min uke :sukk: Hater husvask :ler: Mannen gjorde det hele svangerskapet + det første året til Goffel, så jeg er blitt litt bortskjemt :sjenert:

Jeg skal på jobb i kveld, og har dagvakt i morgen, men så har jeg fri i to dager :nigo::hoppe:

Goffel er blitt veldig opptatt av barnetv! Han vinker og styrer, og prater med Fantorangen og Peppa Gris :rodmer: Han begynte å hylgrine da det sluttet i går :fnise:

Ønsker alle en fin uke :goodbye:

Skrevet

Her vinkes det også til fantorangen når hadetsangen kommer :)

det er ganske deilig at de er større ja, det skjer jo så mye gøy også :jepp: du er skikkelig flink til å skrive om goffel her, det kommer du til å være glad for senere!

Ha en fin uke :klem:

Skrevet

Så søt Goffel høres ut :fnise: Jeg savner også baby-N, men det er veldig gøy nå når hun snart er 1 år! Husker du skrev at du elsket å ha ettåring, og jeg skjønner det så godt! :rodmer:

Skrevet

Endelig kom karakterene! 4 i norsk, og 2 i nynorsk :fnise: Jaja, det er jo hvertfall bestått da.

Slapper av i sengen med mannen. Goffeltrollet sover så søtt :rodmer:

Jeg har fri i to dager :hoppe:

Skrevet

Det er jo bra da!!! Da har du stått og ferdig med det :tommelopp:

Kos deg på fridagene dine!! Gjør noe moro fordi du har bestått, som en slags belønning ;)

Skrevet

Ja, fornøyd med å ha bestått :jepp: Tenker personen som satt karakteren på nynorsken fikk seg en god latter :ler: Oppgaven min var skikkelig dårlig, med masse ord og bøyinger jeg fant opp selv.

I dag har jeg sovet til 10, og slapper av i sengen. Laptopen min skal leveres på service i dag, så jeg overfører bilder til den eksterne harddisken. Får vel bruke ipaden fremover. :)

Om to timer er det personalmøte :snurt: Og når jeg er ferdig er det bare å få hentet Goffel i bhg. Og det var den fridagen :ler:

Skrevet

Har dere veldig ofte personalmøter eller? Synes du er på det hele tiden liksom. :fnise:

Skrevet

Ja, annenhver uke :roll: Kjedelig! :fnise:

Skrevet

gratulerer med bestått eksamen, 4 i norsk er jo bra da :)

Skrevet

Jeg lagde egne bøyninger på nynorsk selv :fnise: Og så blandet jeg veeeldig ofte svensk inn, hihi. Sikkert morsomt og frustrerende (!!!) for de som retter ;)

Skrevet

Så bra at du bestod! :jepp: 4 er jo bra, det kan du være fornøyd med! :jepp:

Kjenner meg igjen i selvlagde bøyninger i nynorsk :ler:

Ha en fin onsdagskveld Pupsi :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med to beståtte eksamener! :hoppe:

Skrevet

Gratulerer med bestått eksamen :5: 4 i norsk var bra da :) Skulle likt å lest den nynorsk-besvarelsen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...