Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2010 #441 Del Skrevet 8. oktober 2010 Okei, da skal jeg mase litt på mamma Hadde ikke sett den løsningen før, men syns det så så kjekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har laget god kveldsmat til meg og mannen nå. har kjøpt noen kjempegode rundstykker med gresskarfrø på Rimi, som skal varmes i ovnen. Men så var jeg så dum å gi mannen to topper, og meg selv to bunner. Og toppene er best, for der er frøene. Men men. Mannen var veldig fornøyd Vi har vært hos et vennepar med to store babyer og en 7 åring. Mannen syns det var gøy å leke med dem Og han gleder seg til Gofflus blir 1 år Veldig hyggelig å komme seg ut litt. Lille vennen oppførte seg fint også I morgen drar vi til svigermor i 13.30 tiden. Skal være der litt først, så Dolly, og deretter kino kl 19. Og hjemme igjen i 22 tiden. Jeg skal drikke brus To uker siden sist. To fine uker med Gofflus Men er ikke sikker på om han har vært så snill fordi jeg har kuttet ut brus, eller om det er andre ting. Så i morgen prøver jeg så smått brus igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 9. oktober 2010 #443 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja man vet man er blitt mamma når man før gledde seg til helgene for å drikke øl,vin eller sprit, men nå gleder man seg til å drikke brus! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #444 Del Skrevet 9. oktober 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. oktober 2010 #445 Del Skrevet 9. oktober 2010 akkurat det jeg tenkte......jeg gleder meg til å drikke brus den dagen jeg slutter å amme, for her reagerer Bumba alt for mye på det! Men nå vil du merke om han reagerer akkurat på det siden du har kuttet det ut en liten stund! Kan jeg spørre....når du drar sånn bort fra han i noen timer, har du pumpet MM på forhånd som han får på flaske? og får du ikke spreng mens du er borte?? spør fordi jeg har enda ikke dratt fra Bumba for går jeg mer en 4 timer har jeg skikkelig spreng at jeg holder på å dø! I natt sov hun første strekk 6 timer og jeg hadde synnsikt vondt i puppene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. oktober 2010 #446 Del Skrevet 9. oktober 2010 Spennende å se hvordan det går iforhold til brusdrikkingen God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hjemme igjen Filmen var grei, og maten var god. Men lille vennen har skreket i 6 timer eller noe, hos svigermor Syns fryktelig synd på han Men litt godt at svigermor får se hva vi har snakket om. Sist var han en liten engel. Jeg gav han litt mat fra begge brystene ca kl 16, og han fikk da vi var tilbake igjen kl 21. Hadde ikke noe spreng. Men merker det nå i det høyre. Kjedelig å få spreng så fort, neytiri! Jeg hadde ikke pumpet meg noe nå, men hadde med fryst morsmelk fra fryseren. Den ble pumpet mens jeg fortsatt drakk brus, så mannen tror nå at det er derfor han har vært umulig i dag. Jeg tror han har vært skikkelig overtrøtt. Svigermor klarer jo ikke å swaddle han, og han ikke klart å få han til å sove. Så han har ikke sovet lenge siden i dag morges. Har duppet av litt under kjøreturen og sånn, men ikke lenge. Drakk brus på Dolly i dag også, så hvis natten og morgendagen blir ille er det brusen! Krysser fingrene for at det er overtrøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 9. oktober 2010 Neytiri, hvor lang tid tar det fra du drikker brus til hun reagerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. oktober 2010 #449 Del Skrevet 10. oktober 2010 Uff da, stakar Goffel hmm her er det nesten med engang...altså fra en halvtime etter jeg har drukket brusen......inmari kjipt siden hun også reagerer veldig på juice.....så her får jeg enten saft eller vann :dåne: de-pressing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 10. oktober 2010 Natten har vært ganske lik de andre Men på morgenen skrek han litt, og jeg syns det hørtes ut som smerter. Og litt ennerledes enn vi er vant til nå Så jeg drikker ikke brus i dag, men ser det an i noen dager, og hvis han har vært ganske normal, så prøver jeg brus igjen, men da en annen type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. oktober 2010 #451 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tror noen sa de kan reagere opp til 24 timer etter du har spist/drukket noe...... er det ikke brusen er du heldig, for fleste barn reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #452 Del Skrevet 10. oktober 2010 Helsesøster sa at det tok 3 dager før det var helt ute av både min og hans kropp Syns det er lenge, og hvis han reagerer, håper jeg at han ikke skriker i tre dager pga litt brus. Men vi får se. Er veldig usikker på om han reagerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. oktober 2010 #453 Del Skrevet 10. oktober 2010 WHAT! 3 dager det var jo lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, kjempelenge! men det var det hun sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. oktober 2010 #455 Del Skrevet 10. oktober 2010 Håper du er så heldig at det ikke er brusen han reagerer på! Jeg forbereder meg allerede nå på ikke kunne drikke brus etter fødselen, det er nesten grusomt å tenke på at jeg går glipp av julebrus i jula....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du får ta litt julebrus før fødselen da vet du Har jo allerede kommet julemarsipan i butikkene så Håper tarmene hans er litt mer modne til jul, da er han jo 4 mnd gammel, så kanskje jeg kan drikke brus Nå har jeg og mannen sett på filmen fra fødselsdagen til Gofflus Han var så liten Han er bitteliten fortsatt da Bare 1 kg mer enn fødselsvekten. Men ser så liten ut når jeg ser han sånn på film. Hater å se meg selv på film Og å høre stemmen min :dåne: Men mannen sier det er slik den høres ut, og hans er jo prikklik... Snodig det der. Jeg har mye mørkere stemme inne i mitt hode. Nå har han sovet et par timer på sofaen, tror jeg skal gi han mat snart Er faktisk 4 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. oktober 2010 #457 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du får ta litt julebrus før fødselen da vet du Nei nå skal jeg jo ikke drikke brus pga. svangerskapsdiabetes. Julebrus uten sukker blir ikke helt det samme. Men jeg overlever nok, får kjøpe en seks-pakning og spare til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. oktober 2010 #458 Del Skrevet 10. oktober 2010 De sier jo de vokser ut av det å ikke tåle hva mor spiser/drikker, så vi får håpe det stemmer! oh vet hvordan det er å se på når dem var nyfødt......her har Bumba gått dobbelt opp i vekt fra fødsel, ser jo ikke ut som samme jenta nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2010 #459 Del Skrevet 10. oktober 2010 Damer! Det går ganske fort å venne seg av med brus altså! Jeg gjorde det nesten uten å tenke på det og savner det ikke en gang.. Kan ta et glass av og til, men lettbrus er ødelagt for alltid tror jeg.. Smaker bare kunstig søtstoff! Blæ.. Er sååå mye god eplejuice å oppdrive f eks! Ringi er favvisen her! Nammm! Og vann da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. oktober 2010 #460 Del Skrevet 10. oktober 2010 Damer! Det går ganske fort å venne seg av med brus altså! Akkurat brus kan jeg fint leve uten, men vann med kullsyre er det verre med. Jeg klarer ikke drikke vannet fra springen lenger, det minner meg for mye om all spyingen i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå