Spatula Skrevet 23. november 2011 #4461 Skrevet 23. november 2011 Jeg bestilte nissedrakt til lillemor i går Jeg har blitt helt jul
Jesse Skrevet 23. november 2011 #4462 Skrevet 23. november 2011 Masse lykke til på eksamen imorgen Pupsilure Det kommer til å gå kjempefint!
Pupsilure Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4464 Skrevet 23. november 2011 (endret) Tusen takk Det får bare gå som det går. Har bare som mål å bestå, karakter 2 eller 3 er helt greit Har to mannlige utenlandske kollegaer som også tar norsk i år, men de følger undervisning (og betaler i dyre dommer for det). De har sett veldig rart på meg begge to, når jeg har fortalt at jeg ikke har begynt å lese enda Håper å fortelle dem at jeg har bestått Goffel holder på å få en ny jeksel, på andre siden, nede. Tror det er derfor han er grinete og ikke vil spise noe særlig. Sitter å venter på at bhg skal ringe og be meg hente... Kl 17 skal jeg til kroppsscanning! Skal måle fettprosent, og få kostveiledning. Det er selvfølgelig en kupong Fra cityscoop. Blir spennende å se hva det går ut på, og hva de sier om meg. Kostholdet mitt er ganske dårlig, men kanskje jeg får litt motivasjon nå Min lenke Endret 23. november 2011 av Pupsilure
pusla Skrevet 23. november 2011 #4465 Skrevet 23. november 2011 Masse lykke til i morgen Jeg synes du er litt gal som har lest så lite; jeg er jo sånn som leser som en gal før eksamener, men jeg synes det erkult at du er så avslappa Det går sikkert bra
Pupsilure Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4466 Skrevet 23. november 2011 Tusen takk, pusla Liker egentlig ikke at det ble sånn, men jeg er absolutt ikke motivert for denne eksamnen, og angrer på at jeg meldte meg opp Kommer hvertfall ikke til å melde meg opp til våren! Goffel måtte hentes tidligere fordi han kastet opp og blødde neseblod, og var varm. Han hadde feber, 38,8, så jeg gav paracet. Han må vel være hjemme i morgen også. Mannen skal ta han med til barnelege i morgen ang diareen, som for øvrig har gitt seg for lengst Vi har en overivrig lege som skal sjekke alt mange ganger. Tenker de kan snakke litt om ørene hans istedenfor. Nå er det natta
Neytiri Skrevet 24. november 2011 #4467 Skrevet 24. november 2011 Hehe må nok si meg enig med Pusla, jeg leser og leser før jeg tar eksamen jeg. Ble kalt for en "pluggis" her av mine skole veninner i går fordi de synes jeg tydeligvis er overivrig på å studere haha........ håper eksamen går bra for deg da hva er det du tar nå, norsk? Uffameg stakar Goffel, ikke godt å være sånn han har jo vært så mye syk, synes han kan få slippe dette nå
Pupsilure Skrevet 24. november 2011 Forfatter #4469 Skrevet 24. november 2011 Hei jenter Eksamen gikk greit. Jeg blir forundret hvis jeg stryker. Men jeg forventer ikke noe god karakter heller. Syns ikke jeg gjorde det spesielt bra. Var veldig positiv i starten, for oppgavene var greie, og litt spennende. Men underveis, en time før vi måtte avslutte, oppdaget jeg at jeg var litt utenfor tema, og måtte ro meg litt i land, med uvisst resultat. Jeg måtte svare på to oppgaver. Den ene var å peke på virkemidlene som var brukt i en annonse for Toro tomatsuppe. Klarte det ganske bra, fikk frem endel gode poenger. Den andre oppgaven valgte jeg å skrive et kåseri om ungdommens behov for underholdning. Det var her jeg bommet litt, for det handlet ikke om ungdom, men Goffel og leker ved matbordet. Men oppdaget det halvveis i innføringen, at det stod UNGDOM, og fikk endret på slutten. Jeg hadde godt språk, og det var ganske morsomt, men det jeg blir trukket for var at det ble rotete og litt utenfor tema. Jaja. Goffel har vært hos barnelege sammen med mannen i dag. De har tatt pirketester, og han har ingen allergier. Det ble også tatt blodprøve for å sjekke jern. Resultatet får vi på mandag. Men han har ørebetennelse igjen da Mest på det høyre. Og jeg er blitt syk igjen Den siste timen på eksamen begynte jeg å føle meg dårlig. Og på bussen hjem kastet jeg nesten opp. Fikk skikkelig hodepine, og kollapset i sengen så fort jeg kom hjem. Mannen måtte hente Goffel, men jeg klarte å ta meg av han fra 17-19. Måtte ta ibux. Føler meg bedre nå.
Pupsilure Skrevet 25. november 2011 Forfatter #4470 Skrevet 25. november 2011 Det virker som det skjer mye med språket hans for tiden. Han hermer etter veldig mange ord vi sier, hører tydelig at han prøver å si det samme Eksempler som har kommet de siste dagene er blåse, ferdig, ost, æsj, hysj, heis. Han sier også mamma og pappa ganske mye, og hei. Han er veldig søt Tenk at vi har fått en så flott liten gutt. Det er morsomt å være mamma! Spesielt når han er såppas rolig og snill som han er. Han kan være en ordentlig rampegutt, og skal gjerne gjøre ting han ikke får lov til. Men jeg setter så stor pris på at han sover godt om natta, og at han kan leke lenge alene på gulvet, så da bryr jeg meg ikke så mye om at han kan finne på mye rampestreker I kveld skal jeg på julebord.
Sequax Skrevet 25. november 2011 #4471 Skrevet 25. november 2011 Gratulerer med vel overstått eksamen!!! Så flink du har vært! Jeg har tre på rappen framover nå..... Gleder meg så sykt til de er forbi...har gått med nervøse rykninger i både kropp og sinn de siste månedene.....
Pupsilure Skrevet 25. november 2011 Forfatter #4472 Skrevet 25. november 2011 Takk Godt å være ferdig! Har en igjen, den 30. Skal du ta dem i Oslo?
Sequax Skrevet 25. november 2011 #4473 Skrevet 25. november 2011 Takk Godt å være ferdig! Har en igjen, den 30. Skal du ta dem i Oslo? Nei, litt lenger nordover! Lykke til på den siste! Er det nynorsk?
Gjest Misteltein Skrevet 25. november 2011 #4474 Skrevet 25. november 2011 Gratulerer med overstått eksamen! Ja, de er noen ramper på denne tiden her. L driver og romsterer i alt. Liker veldig godt å rive ut ALT av skuffer.
Pupsilure Skrevet 26. november 2011 Forfatter #4475 Skrevet 26. november 2011 Har nynorsk igjen ja, Sequax Julebordet i går var veldig morsomt! Var ikke hjemme før 3, ble kjørt hjem av mannen til en kollega. Vi var fire i baksetet
Pupsilure Skrevet 26. november 2011 Forfatter #4476 Skrevet 26. november 2011 Nå skjer det SÅ mye med språket hans! Han sier nye ord hele tiden. Det har helt plutselig tatt helt av. De siste ordene jeg husker i dag er: mais, ferdig, kom, hadet. Men han har sagt mer også. Nå sier han ofte hei hvis jeg ber han om det. Og mamma og pappi sier han hele tiden. Oj, nå lukter det bæsj... Passer bra, klokka er jo seks, han bæsjer alltid da
pusla Skrevet 26. november 2011 #4477 Skrevet 26. november 2011 Tilogmed tulla mi som tar livet pent, kan være litt rampete om dagen! Hørtes gøy utmed julebord
pusla Skrevet 26. november 2011 #4478 Skrevet 26. november 2011 Tilogmed tulla mi som tar livet pent, kan være litt rampete om dagen! Hørtes gøy utmed julebord
pusla Skrevet 26. november 2011 #4479 Skrevet 26. november 2011 (endret) Dobbelt Endret 26. november 2011 av pusla
Pupsilure Skrevet 27. november 2011 Forfatter #4480 Skrevet 27. november 2011 I dag fulgte han opp med "sokker" og "yoghurt" før frokost Er helt imponert over hvor brått denne pratingen kom!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå