Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er veldig fin, så jeg har veldig lyst på en :rodmer: Men vi får se. Liker lenestolen til IKEA også.

Har ikke så mye å skrive for tiden. Skjer ikke så mye spennende i livet mitt, og ikke noe nytt med Goffel heller. I dag har jeg fri, og koser meg hjemme alene. Skal jobbe i helgen.

Fikk bordet til Tripp trapp stolen i går, men jeg likte det ikke noe særlig :sjenert: Vi må lene oss så langt frem for å gi han mat, for bordet tar så stor plass, så han ikke sitter inntil bordet vårt lenger. Mannen vil jeg skal selge det igjen :sukk: Likte veldig godt ideen, men ser at det ikke fungerer så veldig bra i praksis.

Skal prøve å få tatt julebilder av Goffelungen snart :rodmer: Han har nissedress, lik som den han hadde forrige jul :hjerte: Har lyst til å ta frem den gamle og sammenligne størrelsene. Jeg har også bestilt skinntøfler med nissemotiv til han, som han skal bruke hele desember :skratte: Nå høres jeg litt smågal ut... Men det koster jo ikke så mye, når man kjøper det på eBay. Tror jeg gav 80 kr eller noe, og da er det jo ikke så ille. På babybutikker koster det jo flere hundre kroner for et par skinntøfler. Gleder meg til å ta på han nissedressen, nisselua og nissetøflene, og ta fine bilder med det nye kameraet vårt :hjerte: Litt lettere å ta fine bilder av han nå, enn sist jul. Husker jeg prøvde å ta fine bilder med nissedress, men ikke klarte det, fordi han skreik eller rørte seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt du ikke var fornøyd med bordet til tripp-trappen da.. :( Men jeg ser poenget, jeg synes det er like greit å bare ha henne inntil bordet, selv om det betyr at vi må rydde unna alt som er i hennes omkrets.. :ler: Da blir hun mye mer en del av vårt måltid og, enn at hun har eget bord føler jeg.. :)

Tipper Goffel blir en veeldig søt nisse :hjerte:

Ha en fin fridag Pupsilure :klemmer:

Skrevet

Hmmm nå er vi veldig vant med en stol som har stort bord på, men den er jo høyere en en trip trapp så kan dra det over vårt matbord så hun sitter ikke så langt unna, MEN jeg har en frøken jeg vil gjøre alt selv så har jo ikke måttet mate henne siden 10mnd :rolleyes:

Så dumt å selge sånn stol som ikke er fyllt da, teiteste jeg har hørt altså.......men enig at den var veldig fin når vi så den hos Pusla :)

Jeg har kjøpt shoeszoo sko til Bumba i julekalender, er røde med hvitt snøflak på :rodmer: men ja de er så billige så!

Skrevet

Hadde den vært littegrann høyere hadde jeg vært veldig fornøyd, for da ville den gått over bordet vårt. Ser mange fordeler med et sånt bord. Det er kanter på det, så hvis han velter et glass med drikke, så blir det fanget opp, f.eks. Og den går litt ut på siden, så det ikke er like lett å miste leker ned på gulvet. Men får vel kvitte oss med det igjen da :(

Stakkars Goffel var så lei seg i dag :tristbla: Alt var bra da han våknet kl 8, og vi lekte og spiste. Men så ble han så snørrete at jeg valgte å suge ut snørra, og han KLIKKA! Gav han nesespray etterpå, for å forebygge ørebetennelse, og da klikket han igjen. Han begynte å blø neseblod, så jeg måtte tørke nesen hans mange ganger, og han var dritsur resten av morgenen... Han sutret og skreik. Så dro vi i bhg kl 10.30, og jeg fikk nesten ikke sagt hadet engang, for de tok han bare :sjenert: Fikk en skikkelig dårlig følelse etterpå. Nesten så jeg håper de ringer og sier han er syk, så jeg kan hente han :sjenert: Jeg skal på jobb kl 15.

Har kjøpt en farsdagskake. Kjøpt! Mannen kommer til å få sjokk. Tror aldri jeg har kjøpt kake før :ler: Jobber kveldsvakter hele helgen, og har ikke tid til å bake.

Skrevet

*snike seg innom etter å litt kg borte*

Uff. Her er han også sinna om dagen. Får han ikke viljen sin så kan han furte i en evighet. Kanskje det er alderen? :fnise:

Skrevet

Krizzy :klem:

Goffel sover i vogna, og jeg sitter her og er så trøtt, men jeg skal på jobb om en time :sukk: Har sovet godt i natt, så det er ikke synd på meg... Det er min tur til å stå opp med Goffel i morgen også pga farsdagen :) Goffel har kjøpt en kopp som det står verdens beste pappa på :rodmer:

Han er så flink til å si pappa, han sier det masse nå. Eller, pappi, sier han :hjerte:

Tråler eBay for tiden, etter julegaver. Fant denne nå nettopp :lol: Skal ikke kjøpe den til noen altså, måtte klikke inn for å se hva i all verden det var for noe :skratte:

Skrevet

Han er så flink til å si pappa, han sier det masse nå. Eller, pappi, sier han :hjerte:

:rodmer:

Skrevet
:lol: haha hvem i all verden bruker det som truser, eller badetøy da????? bhahaha holder seg jo ikke oppe utenom å være mellom beina eller? :hoho:
Skrevet

:fnise:

Den står i spenn da som en binders?? For en idè å lage noe sånt! :ler:

Hadde dere en koselig farsdag? :)

Skrevet

Ja, vi hadde en veldig koselig farsdag :) Goffel laget tegning, og satt på teipen på gaven (kopp med verdens beste pappa). Jeg laget egg og bacon til oss, og vi spiste marsipankake.

Prøver å lese litt til eksamnene mine nå, men fy så vondt i hodet jeg får!! Nå har jeg lest i 20-30 minutter, og ble helt rar i hodet. Føltes nesten som jeg ikke hadde på briller. Æsj, angrer på at jeg meldte meg opp... Men det får gå som det går. Merker at jeg ikke er noe motivert for å studere videre uansett. Jeg har nok å styre med, og ikke plass til noe stort og nytt i livet mitt. Jeg har også innsett at jeg liker jobben min godt som den er, jeg ønsker ikke det ekstra ansvaret jeg ville hatt hvis jeg hadde hatt utdannelsen.

Rart at ting kan forandre seg så raskt, i sommer var jeg veldig motivert for å studere, og ville veldig gjerne lære mer. Men nå vil jeg bare gjøre alt dette vanlige, og fokusere på å ha en fin hverdag uten for mye stress. Jeg har mer enn nok med Goffel, jobb, en ekstra viktig oppgave på jobben, mannen, leiligheten vår og trening. Har ikke plass til mer, føler jeg.

Jeg har også innsett at jeg har store problemer med å ta viktige avgjørelser i jobbsammenheng, har sett det veldig tydelig i det siste. Og jeg er så glad for at jeg ikke har noen viktig stilling på jobben. Deilig å bare være assistent, og styre med hverdagslige oppgaver. :)

I dag har jeg fri, men skal på førstehjelpskurs i kveld. Jeg sov helt til 10.30 i dag :nigo:

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver om tanker rundt jobbsituasjon etter du ble mamma :jepp: Jeg er jo leder og jeg kjenner veldig på at det blir mer utfordrende nå enn det var før. Jeg vil også bare fokusere på hjemme; tulla, sambo, vofs, venner og familie - posisjon på jobb er ikke viktig. Så jeg forstår at du har forandret fokus; sånn er det nok for mange.

Hørtes ut som en koselig farsdag :)

:klemmer:

Skrevet

Pusla: :klem:

I dag kom ullstrømpebukene. Veldig fonøyd! :) Fikk også noen iPhonehansker som jeg bestilte for noen få dager siden. Skjønner ikke at postgangen kan være så rask!! :daane: Var helt fra kina. Det er til svigermor, for hun kjører taxi, og røyker, og har iPhone :ler: (Tenker at hun sikkert står utenfor drosjen og røyker og vil trykke på telefonen sin, og med disse hanskene kan hun det :lur: )

Skrevet

Hansker

Nå har jeg fått bestilling fra tre kollegaer på slike hansker :ler:

Mangler overskudd... Har alt for mye å gjøre, og er litt lei.

Men får fokusere på det positive:

Goffel har vært frisk lenge nå :nigo:

Jeg har fått innvilget permisjon med lønn neste torsdag når jeg skal ha eksamen :hoppe:

Jeg har fått feil lønn, og får etterbetalt neste måned :)

Det er snart jul :hjerte:

Jeg har gått ned i vekt til 58,5, holdt seg stabilt en stund :hoppe:

I morgen er vi overbemannet på jobb, og vi skal på bading i 32 graders vann :)

Skrevet

En :klem: til deg, håper overskuddet dukker opp etterhvert, og ting blir litt lettere :)

Du, jeg har et lite spørsmål.. Husker at du snakket om at du hadde laget en bok til Goffel med bilder av dere osv.. Hvordan lagde du den? Altså, hva slags papp brukte du, og hvordan festet du bildene ordentlig fast? :)

Tenkte jeg skulle lage en sånn til J :)

Skrevet

Jeg har det igrunn som deg om dagen, høres det ut som. Sliten, men har da ting åglede meg over! God :klemmer: til deg.

Skrevet

Takk for klemmer :klem:

Jesse: boken er kjøpt på nille for 20-30 kr. Jeg har kledd sidene med fine ark, limt på bilder og forseglet med decoupagelakk :) Veldig lett, og det ble fint og holdbart! Han har ikke klart å ødelegge den enda, og det er nok 6 mnd siden jeg laget den. Nille har flere utgaver av boken. Min er en bil. Kjøpte en krone også, men har ikke gjort noe med den enda, tror det blir vanskeligere å klippe til ark :sjenert:

Skrevet

Takk for klemmer :klem:

Jesse: boken er kjøpt på nille for 20-30 kr. Jeg har kledd sidene med fine ark, limt på bilder og forseglet med decoupagelakk :) Veldig lett, og det ble fint og holdbart! Han har ikke klart å ødelegge den enda, og det er nok 6 mnd siden jeg laget den. Nille har flere utgaver av boken. Min er en bil. Kjøpte en krone også, men har ikke gjort noe med den enda, tror det blir vanskeligere å klippe til ark :sjenert:

Supert! Da skal jeg ta en tur på Nille imorgen! ;) Tusen takk :klemmer:

Skrevet

skal prøve å oppdatere meg her, men fått lest litt nå :klem: Jeg har også lyst å lage sånn bok!!

Hvor kjøper man decoupage lakk? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...