Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen! :klem:

Takk for kakehjelp! Du er UTROLIG snill!! :klem: Jeg tror kaka blir kjempefin :rodmer:

Jeg glemte helt å betale deg for den godiskoppen! Og så frøs telefonen min og jeg fikk ikke meldt i fra! Den er fortsatt frosset og reagerer ikke på noen ting! :klo: Klokka står på 17.49 og den kan ikke slå av av en gang... veldig rart altså.. håper den ikke er ødelagt..

Kan ikke du sende meg kontonr så betaler jeg deg for koppen? :)

:klem: igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå svarer jeg siebaeo i feil bok, men har du forsøkt å ta ut batteriet og så forsøke å skru på igjen? Min telefon har også frosset sånn noen ganger og da er det det eneste som har hjulpet. Sist gang måtte jeg gjøre det flere ganger også.

Den godiskoppen er veldig kjekk, men ikke helt poppis hos tulla enda. Hun får liksom ikke godsakene helt ut derfra enda, så hun må nok trene litt på motorikken først :) Men når jeg tar noe godt ut derfra, er hun helt med da :fnise:

Morsomt at dette med tenner kommer i så ulikt tempo hos de små. Her var også tulla tannløs en lang stund, men nå er nr 9 på gang her og. Så deilig at Goffel ikke har hatt noen plager med tennene da :jepp:

Skrevet

Bare hyggelig, Siebaeo :klem: Syns det er gøy å lage pynt, og hyggelig å få besøk :) Så rart med telefonen din da! Prøv å ta ut batteriet. Det har skjedd med min før også, og det hjalp :jepp: Kan sende deg kontonr mitt på pm jeg :)

Skrevet

Nysgjerrig på pynten dere lagde, og veldig nysgjerrig på hvordan Pingu-kaka til Siebaeo blir :popcorn:

Så bra at dere ikke har hatt noe særlig trøbbel med tennene til Goffel, jeg gruer meg til J får jeksler, ser for meg at de er litt vondere enn resten fordi de er så store, og her har vi ikke akkurat hatt det rosenrødt når tennene har dukket opp :roll:

Håper du har hatt en fin søndagskveld :klemmer:

Skrevet

Er spent på den ferdige kaken jeg også :jepp: Pynten ble fin hvertfall :) Skal du lage ettårskake snart også, Jesse?

Nå har jeg funnet ullstrømpebukser på eBay :nigo: Skal linke til dere snart, vil få prisen for combined shipping først. Kjøpte tre stk.

Skrevet

Jepp, driver sånn smått med planlegging :jepp: Skal ihvertfall ha noe med en sånn giraff som er på denne kaken , for hun er veeeldig glad i alle girafflekene sine ;) Så det blir nok litt dyretema på den :)

Hva pleier du å lage pynten i forresten? Jeg har som regel brukt MMF, men prøvde ut sukkerpasta for ikke så lenge siden, og likte egentlig bedre å jobbe med det. Også stivnet det mye mer. Noe av pynten jeg har laget i MMF har seget så sammen.. :klo:

Skrevet

Link kommer, jenter :jepp: Det var kule farger også! Kan jo komme med den med en gang da. Her. det stod ikke hva frakten ble på hvis man kjøpte flere, men jeg ba om en invoice, og skrev at jeg skulle fortelle vennene mine om henne :lol: Så fint hvis dere legger inn en ordre, så kanskje vi får en bra pris på frakten. Var ikke ille uansett altså. Blir ca 60 kr med frakt for en.

Den kaken var kjempefin, Jesse!! :rodmer: Jeg liker ikke å modellere og lage pynt med MMF, for den tar så dårlig til seg farge. Bruker marsipan jeg :jepp: Men sukkerpasta kan også være et alternativ.

Skrevet

Jeg gå gjennom strømpisene til N før jeg bestiller noe :ler: Jeg aner ikke hvor mange hun har i ull. Hun har så korte føtter, så foreløpig bruker vi bare bomullstrømbebukser, for de i ull glir ned når de er så lange i beina. Går helt greit med sokker utenpå da, men nå når hun driver og går, syns jeg det er like greit å vente pittelitt siden jeg ikke er helt trygg. Men de var veldig fine, og jeg har lagret linken :jepp:

Skrevet

Ble 160 kr for tre stk :) Har betalt nå. Og mens jeg var inne på eBay fant jeg noe annet som jeg har veldig lyst på :sjenert: Sier ikke hva enda, for jeg vil ikke at noen av dere skal by over meg :lol: Men kan si at det var noe jeg så hjemme hos pusla, som jeg syntes var veldig fint :lur:

Har hatt en grei dag på jobben, ikke gjort så veldig mye :ler: Gleder meg til å ha kveldsvakt i morgen, eller, gleder meg ikke til vakta, men til å være hjemme på dagen :nigo:

Ellers er det ikke noe spennende å rapportere...

Skrevet

Har ikke tid til å oppdatere meg på alt her inne akkurat nå, men fikk mail i går om at Tripp-Trapp bordet er på vei - regner med at du også fikk det? :hoppe:

(sikkert mer artig for deg, som i det hele tatt HAR en tripp-trapp stol og et barn på utsiden av magen, men pytt :fnise:)

Skrevet

:lol:

Ja, fikk den jeg også! Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva det var du hadde bydd på på ebay :popcorn::ler:

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva det var du hadde bydd på på ebay :popcorn::ler:

Jeg også - særlig fordi det var noe du hadde sett hos meg :fnise:

Skrevet

Haha, ser ikke ut til at jeg vinner den, og vet ikke om jeg er så interessert allikevel, siden jeg må kjøpe isoporkulene selv :gjeiper: Trodde den var ferdig fylt... Jeg snakker altså om en Baby Bean Bag :)

Skrevet

Oj, den var stilig! :jepp: Men teit at det ikke fulgte med kuler!

Skrevet

Ja, det var litt dust, selv om det sikkert går an å kjøpe det. Goffel er vel for stor for en sånn uansett. Bør heller kjøpe en liten lenestol til han :rodmer:

Skrevet

Tenkte nesten at det var en sånn en ja :jepp: Tulla er ikke for stor for vår iallefall, men den hadde jo både en underdel med feste rundt magen hennes og en uten. Så vi kommer nok til å bruke den som kose-stol en god stund, tenker jeg. Men vår var fylt da, så vi slapp å tenke på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...