Pupsilure Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4341 Skrevet 28. oktober 2011 Travle dager med jobbing I dag kom ulldressene! De var kjempefine!! Spesielt de to mørkeblå. Skal gi bort en lysblå og en mørkblå i julegave, og så skal Goffel få en mørkblå Godt kjøp I morgen skal jeg og Goffel reise til mamma og pappa på morgenen, så mannen får sove uforstyrret. Hver lørdag de siste ukene, har Goffel skreket så fælt på morgenen så mannen ikke har fått sove. Og på søndagene har han vært stille Jeg jobber jo turnus, så jeg får sove nok, men mannen er veldig avhengig av en skikkelig sovedag i uka. Han står jo opp 6 eller 7 hver dag. Mamma har fått kattunger, så vi gleder oss til å se på dem
Spatula Skrevet 28. oktober 2011 #4342 Skrevet 28. oktober 2011 Min også kom i dag, så utrolig god - søte knapper med lam på Likte utrolig godt at man kan brette over føttene og hendene så det blir som en heldrakt! Røverkjøp
Pupsilure Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4343 Skrevet 28. oktober 2011 Ja, superfornøyd! Men oppdaget at det var stor forskjell i størrelsen på dem. Den ene var mye mindre enn de to andre. Må være feilmerket Men hvis Goffel passer fint i den minste nå, så bør jeg vel beholde begge to til han Er litt i tvil om jeg vil gi så fine gaver til de barna. Har ikke vært så gode venner med foreldrene, og ikke blitt bedt i dåper eller bursdager eller noenting. Men nå er vi blitt litt venner i det siste Kunne jo solgt den siste dressen på finn
Spatula Skrevet 28. oktober 2011 #4344 Skrevet 28. oktober 2011 Ja, den må være feilmerket - vår virket slik som den skulle være i str 86-92 Ja, behold begge selv, det er iallefall en veldig generøs gave
Pupsilure Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4345 Skrevet 28. oktober 2011 Skal prøve den på Goffel i morgen, og hvis den minste passer fint, så tror jeg at jeg vil ha begge For jeg synes den største ser stor ut. Så glad man kan bli av nye ting
Spatula Skrevet 28. oktober 2011 #4346 Skrevet 28. oktober 2011 Noen erfaringer med Quinny-vogner? Quinny Zapp Xtra, helt spesifikt..
Neala Skrevet 28. oktober 2011 #4347 Skrevet 28. oktober 2011 Noen erfaringer med Quinny-vogner? Quinny Zapp Xtra, helt spesifikt..
Pupsilure Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4349 Skrevet 28. oktober 2011 Nei, den har jeg ikke prøvd - enda
Neytiri Skrevet 28. oktober 2011 #4351 Skrevet 28. oktober 2011 både Pupsilure og Marmot har nok den vognguiden!
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4352 Skrevet 29. oktober 2011 I dag har vi vært hos mamma og pappa en tur, og hilst på babypusene. Goffel syntes de var fine, tror jeg Vi fikk jo kamera av mamma, og jeg ELSKER det!! Mannen gav meg et kurs i går, og det blir så fine bilder. Masse innstillinger. Liker godt den funksjonen som gjør at man kan ta mange bilder etter hverandre, da er det større sjanse for å få fine bilder av Goffel De som vil, kan komme til meg søndag 6. november for å lage kakepynt Må bli søndag, for jeg tror jeg får en ekstravakt på lørdag. Klokkeslettet har vi ikke avtalt. Siebaeo skal lage kakepynt til bursdagen til Bolla
Neytiri Skrevet 29. oktober 2011 #4353 Skrevet 29. oktober 2011 Så morsomt med fint kamera da, det gjør en stor forskjell med bildene merker jeg også....veldig morro om man kan litt om det, jeg har den alltid på auto Jeg rekker ikke søndag desverre, vi reiser hjem for jeg har skolen neste dag og Bumba begynner i barnehagen så jeg må hjem å merke klærne hennes.....men dere får kose dere med pynting
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4354 Skrevet 29. oktober 2011 Så synd at du ikke får kommet! Hvis jeg ikke får den ekstravakten, så kan vi ta det lørdag istedenfor Jeg fikk så utrolig lite i lønning sist gang, at jeg er nødt til å jobbe litt ekstra, men det er få dager å velge mellom, og lørdag kveld er jo best betalt Kanskje vi sees hos pusla Jeg jobber egentlig til 15, og må hente Goffel i bhg før jeg kommer, men skal prøve å fikse noe
Gjest Marmot Skrevet 29. oktober 2011 #4355 Skrevet 29. oktober 2011 Zapp Xtra; har den, hater den, selger den.
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4356 Skrevet 29. oktober 2011 Zapp Xtra; har den, hater den, selger den. Ojda, får håpe Spatula blir mer fornøyd, hvis det var den hun endte med da
Gjest Marmot Skrevet 29. oktober 2011 #4357 Skrevet 29. oktober 2011 Veldig mange er fornøyde med den, jeg synes den er noe makkverk å slå opp og ta sammen igjen. Og jeg hater vogner som må deles i to for å slåes sammen, spesielt når det bare er en liten trille. Da bør man kunne få den kjapt opp.
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4358 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg tenker fortsatt på den vogna jeg så på barnas hus, som hun slo sammen med en hånd Men skal ikke ha den assa!
Gjest Marmot Skrevet 29. oktober 2011 #4359 Skrevet 29. oktober 2011 Den skal jeg ha når Zapp'en er solgt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå