Pupsilure Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #4301 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, jeg får legge ut resultatet da Men ikke i dag. Orker bare ikke nå. Har fri i to dager, og Goffel skal noen timer i bhg, så da skal jeg få gjort det Jeg har vært sliten de to siste dagene Tror jeg skal dusje, og så se litt på tv før jeg legger meg. I morgen blir jeg "alenemor" i to døgn Mannen skal på seminar. Men det går nok fint, skal kose oss hjemme, jeg og Goffel Passet perfekt at jeg har fri da!
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #4302 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Man MÅ jo shoppe litt I dag ble det følgende: Janus krinkelullbukse Janus prinseull-strømpebukse 4 par ullsokker God ullgenser Pysj med føtter Og to par ullsokker til mor Alt dette kostet 500 så syns ikke det var så galt. Var 30 % rabatt på alt hos Bogerud. Skal shoppe i morgen også, med ei venninne. Da skal jeg kjøpe julegaver! Huff, glemte at vi hadde personalmøte på jobben i dag Måtte ringe og beklage, og fikk så dårlig samvittighhet men sjefen tok det helt fint da Goffel ble levert sent i bhg i dag, var så koselig å være hjemme sammen Men leverte han slik at bhg kunne ta jobben med å legge han da Han er så rar og god, lille ungen min Han sier og gjør så mye rart! Han blir kjempesinna hvis han ikke får til noe, jeg må bare le innimellom. Han kaster fra seg tingene, og tar dem opp igjen, og prøver agressivt å få det til igjen, før han bryter ut i irritert gråt, og slår rundt seg. I dag var det å sette på korken på en brusflaske. Han klarer fint å sette den på riktig sted, men han får den ikke til å sitte fast, og det gjør han rasende Jeg blir også fascinert hver gang han plukker opp en bittebitteliten smule og putter den i munnen I går lå han i senga og sa: papapapa mamamama hadet Og så sovnet han. I dag var han vanskelig å legge, og jeg er alene, så til slutt (etter 40 minutter der jeg stod bøyd over senga og holdt på han) gikk jeg ut, og han hylte i et par minutter før han la seg ned og sovnet. Endret 19. oktober 2011 av Pupsilure
Neytiri Skrevet 19. oktober 2011 #4303 Skrevet 19. oktober 2011 haha HADET liksom, begynner å bli flink med ord altså.....så søt, fikk meg til å flire. vi blir hele uke 44 hos svigers og tenkte jeg tar med den reisestolen, så hvis du får ikke til treff hos Pusla kan kanskje jeg og Bumba en dag titte på deg og gi deg stolen tilbake
pusla Skrevet 20. oktober 2011 #4305 Skrevet 20. oktober 2011 Morsomme og skjønne Goffel Her fungerer det også best å bare gå ut av soverommet. Hvis jeg står der inne, vet hun det veldig godt og det blir mest tull av det. Håper du får byttet vakt, så du kan være med på treff hos meg
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4306 Skrevet 21. oktober 2011 I natt kledde jeg på Goffel body og strømpebukse under pysjen, for jeg er så redd for at han fryser, han bruker jo ikke dyne, og tar alltid av seg sokkene. Og i morges våknet han 6 istedenfor 8 Tror nok det hadde sammenheng med bekledningen. Det ble kanskje vanskeligere å røre seg med så mye klær på?
Gjest Marmot Skrevet 21. oktober 2011 #4307 Skrevet 21. oktober 2011 Kanskje ullbody og strømpebukser er nok? Det kan hende det ble for varmt også. Murmel dytter vekk dyna i løpet av natten og drar av seg sokkene, så han er alltid kald på føttene om morgenen, men så lenge han ikke klager, satser jeg på at det går bra.
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4308 Skrevet 21. oktober 2011 Goffel klager vanligvis ikke, så kanskje dumt av meg å fikse noe som fungerer I natt hadde han ullbody, ullbukse og bomullspysj. Tror det ble klumpete og trangt. Har kjøpt pysj med fot, så skal se om det fungerer. Men skulle helst hatt ullpysj med fot.
Neytiri Skrevet 21. oktober 2011 #4309 Skrevet 21. oktober 2011 er redd min er for kald på natta for hun sover heller ikke med dyne på og er kald på føttene og hendene på morningen plus våkner tidligere en vanlig. Har tenkt å bestille ullpysj med fot når mannen får penger
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4310 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tror jeg bare går tilbake til det vi har pleid jeg, siden han sover godt fra ca 19-08, så er han vel fornøyd, selv om jeg syns det virker akldt. Blir visst shopping i dag også, venninne K sendte sms og spurte om jeg ville være med Har nesten ikke mer penger igjen da. Goffel malte sitt første bilde i går Et kjempefint bilde på lerret, men fingermaling. Noen skal få det i julegave, men ikke sikker på hvem. Enten mormor eller bestemor. Hvis ikke mannen absolutt vil beholde det da. Vil jo ha det selv, men tror bestemødrene ville blitt veldig glad for det! Vi skal få kamera av mamma til ca 10 000 :daane: Hun vant et nytt et, og hadde allerede et kjempebra et, så vi får det gamle. Følger med ekstra linse og litt forskjellig Det er julegaven vår, men jeg får det i dag
Spatula Skrevet 21. oktober 2011 #4311 Skrevet 21. oktober 2011 Anbefaler nøstebarn sin ullpysj i ullfrotte med fot, koster dog litt men er så utrolig verdt det, i tillegg er den av ubehandlet ull, så den trenger ikke å vaskes så ofte, fordi den er selvrensende
Spatula Skrevet 21. oktober 2011 #4312 Skrevet 21. oktober 2011 Hadde hun den fineste katten? hun fikk min stemme iallefall
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4313 Skrevet 21. oktober 2011 Spatula: Hun hadde visst det Takk for stemme! Ønsker meg nøstebarnpysj! Men fy så dyrt Vasker man den med Milo?
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4314 Skrevet 21. oktober 2011 Venninne K er gravid igjen Tredje gang på kort tid, hun har mistet to ganger Hun har ingen tro på at det går bra denne gangen... Jeg krysser fingrene mine for at Goffel får en liten lekekamerat i mai Puh, jeg er sliten etter senterbesøk jeg! Vi spiste pizzabuffet på Peppes Og jeg drakk 0,8 brus! Jaja, nå må jeg snart dra på jobb
Mokkon83 Skrevet 21. oktober 2011 #4315 Skrevet 21. oktober 2011 så gøy med ordentlig kamera!!! syns hun hadde den fineste katten! jeg stemte jeg også moro når ungene begynner å bli mer som en egen person! med sine særegne trekk
Neytiri Skrevet 21. oktober 2011 #4316 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg fant englebarn pysk, eller riktigere sagt Spatula fant på tyske ebay, jeg skal bestille nå i helgen, men det var bedre priser en på nøstebarn....MEN for dere i norge må dere "risikere" evt toll da det ligger over 200kr tror jeg.......her har jeg ikke sånt problem :gjeiper: Skjønner veninna di, uff håper det går bra nå....det må være vanskelig for folk å miste så ofte
siebaeo Skrevet 21. oktober 2011 #4317 Skrevet 21. oktober 2011 Nøstebarnpysjen er utrolig deilig! Vi skal kjøpe en ny nå. men da tror jeg vi tar en uten fot for å ha den lengst mulig.. Selv om den med fot er best egentlig synes jeg.. Jeg stemte også på pusen til moren din! Nydelig pus! Du er bare shoppingdronninga! Gleder meg til å lage kakepynt!! Ha en fin fredagskveld!
siebaeo Skrevet 21. oktober 2011 #4318 Skrevet 21. oktober 2011 Og huff ja.. stakkars venninna di.. Håper det går bra denne gangen! Alle gode ting er tre!
Spatula Skrevet 23. oktober 2011 #4319 Skrevet 23. oktober 2011 Nei, jeg bruker Milo på ullklærne fra Cubus og HM for de kan vaskes på 40 grader i maskinen, mens nøstebarn sine skal håndvaskes så til de har jeg gallesåpe fra Clas Ohlson, og såper fra nøstebarn Det koster litt, derfor tørr jeg ikke å ta sjansen på å ødelegge det med såpe fra Rema.
Pupsilure Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #4320 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har jobbet i helgen. Sliten! Skal bli godt med fri i morgen Stakkars Goffel, er så redd for en reklame på tv, en Halloweenreklame Han har begynt å gråte tre ganger i kveld når den har begynt Husker da han var bitteliten og vi var på Nille, jeg tok på meg en skummel maske for å se om han ble redd, men han brydde seg ikke i det hele tatt Jeg og Goffel var på loppis i går. Kjøpte to Reimadresser, en Lille Lam genser og en uåpnet pakke med to dåpsrammer. Det kostet 50 kr totalt Den ene dressen så helt ubrukt ut. Er en babydress som man kan gjøre om til pose istedenfor delte bein. Tror jeg skal gi den til kusinen min som snart får baby Kan jente også ha lyslysblå? Vet ikke kjønnet... Jeg satt Goffel på en stol på kafeen på loppemarkedet, for vi ville spise vaffel. Satt han på vanlig stol for første gang, og dyttet han helt inntil bordet. Det gikk helt fint Har aldri tenkt på det før. Men jeg måtte sitte rett ved og passe på da, selvfølgelig. Jeg var så dum at jeg kjøpe meg en brusflaske. Og Goffel KLIKKA fordi han ville leke med flasken og ta korken av og på. Måtte bare legge den ned i vesken min, etter å ha tatt et par slurker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå