Pupsilure Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4261 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Nå er jeg litt sur, for jeg har fått for lite lønn Må ringe lønningskontoret i morgen, men er redd jeg ikke får pengene før neste måned. Er bare en vakt det er snakk om, men det er nok til å lage kaos i økonomien vår. I morgen har mannen hjemmekontor, for jeg skal til fysio. Gleder meg til å komme meg ut av huset en liten stund. Det er veldig slitsomt med en liten gutt med ørebetennelse Og stakkars lille vil bare til mamma. Pappa er IKKE bra nok. Endret 11. oktober 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4262 Skrevet 11. oktober 2011 Nå ble akkurat den gamle Happyen solgt. Så da skal jeg bli kvitt Simoen, så er jeg fornøyd Skal bli veldig godt å bare ha en helt ny vogn å forholde seg til Er veldig fornøyd med den så langt
Gjest Marmot Skrevet 11. oktober 2011 #4263 Skrevet 11. oktober 2011 Send meg link når du har lagt ut annonsen.
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4264 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg må bare si at jeg er SÅ fornøyd med legen min!! Han er verdens koseligste, superflink og nøye, aldri forsinket osv. Både jeg, mannen og Goffel har han. Virkelig en flott lege!
Mokkon83 Skrevet 12. oktober 2011 #4266 Skrevet 12. oktober 2011 dakar lille goffel er vel mye sykdom som går for tiden... Mannen ble smittet da vi var i barnebursdag i helga.. håper ikke jeg eller H blir smittet! viktig å være fornøyd med legen! føle at en blir tatt på alvor!
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #4267 Skrevet 13. oktober 2011 Kjedelig med mye sykdom ja I dag har jeg og Goffel vært i byen med en annen mamma og to småbarn. Etter byturen har han vært grinete Skikkelig lei av sutring nå! Endelig kom mannen hjem. Simovogna ble nettopp solgt Nå har jeg kun en vogn, og mange penger Skal på trening snart, måtte bare ta en liten internettpause først Orker egentlig ikke trening, men syns jeg må. Lurer på hva som skjer med treff i morgen, Jesse og Dine? Jeg og Goffel kan, han er nok ikke 100 % frisk av ørebetennelsen, men han er i god form, og det er jo ikke smittsomt så
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4268 Skrevet 14. oktober 2011 Goffel er i barnehagen i dag. Godt å få litt fri, dette er jo ferien min, ble ikke akkurat mye ferie Men da slapp jeg hvertfall å ta så mange sykt-barn-dager da, så nesten godt at han ble syk i ferien min. Føler at jeg har masse jeg skulle gjort, og ikke tid. Jeg har ikke fått lest mer enn et kapittel i norskboka Eksamen om 6 uker. Jeg har heller ikke fått gjort noe i leiligheten, burde vasket litt her. Håper det går bra med han i bhg. Henter han tidlig hvis vi skal til Dine Ellers så skal han få være der i noen timer Han elsker jo barnehagen, så tror han syns det er helt greit
Dine Skrevet 14. oktober 2011 #4269 Skrevet 14. oktober 2011 Jesse kan ikke treffes i dag fordi J er syk og jeg er utrolig trøtt etter å ha vært mye oppe i natt.. Vi får ta det igjen + at det er treff den 31. hos Pusla Bra at Goffel kan være i barnehagen hvertfall - så får han lekt og kost seg. Håper dere får en fin helg alle tre
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4270 Skrevet 14. oktober 2011 Det var synd, men sånn er det noen ganger. Jeg har dagvakt 31. så ikke sikkert jeg kommer, men skal prøve å bytte vakt
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4271 Skrevet 14. oktober 2011 Nå har jeg bestilt vinterstøvler til Goffel på G-max Kjøpte Sorel til 250 kr Det var nettpris, koster egentlig 600. Og så var det fri frakt. Og i tillegg fant jeg ullbodyer til 50 kr. Men de hadde selvfølgelig bare rosa Kjøpte to stk i gave. Jeg tror jeg begynner å bli forkjølet igjen! Kjente akkurat det samme presset i hodet og i nesa, og måtte ta nesespray. Føler meg rar nå. Jeg kan ikke bli forkjølet igjen vel?! Har akkurat vært gjennom to runder
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4272 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg skal på Barnemessa i morgen
Gjest Marmot Skrevet 14. oktober 2011 #4273 Skrevet 14. oktober 2011 Uff, håper du slipper en runde til med forkjølelse. Jeg er konstant forkjølet, veldig slitsomt.
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4274 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det er slitsomt! Det går greit med meg nå, så håper det holder seg... Jeg fant akkurat en nettbutikk som heter Ludo, og der var det mye billig ull Fikk også lyst til å kjøpe parkdressen som er satt ned fra 1400 til 400 Men får vel se hva jeg finner på barnemessa før jeg kjøper noe.... Blir mye kjøping Nå er det jo snart jul også da, så må jo kjøpe julegaver snart.
Neala Skrevet 14. oktober 2011 #4275 Skrevet 14. oktober 2011 Å, herregud, denne var jo bare såååå fin!!
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4277 Skrevet 14. oktober 2011 Helt enig!! Så ikke så nøye på det i stad, siden det er til jente Jeg har lyst til å handle Men må vente til etter i morgen da, finner nok noe spennende på messen også
Neala Skrevet 14. oktober 2011 #4278 Skrevet 14. oktober 2011 Skjønner du vil vente Jeg skjønte ikke helt hvordan den messen fungerte. Regner med jeg bare ikke leste nøye nok da... Men er det som et slags loppemarked?
Pupsilure Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4279 Skrevet 14. oktober 2011 Det er folk som har levert inn klær og utstyr, og så er tingen merket med pris og et nr som tilhører selger, men alt ligger samlet. Så får selgeren 70 % av summen etter messen. Tror jeg hvertfall, har ikke vært der før, ei i barselgruppa mi fortalte meg om den for et par dager siden. Vi skal ha barselgruppetreff i morgen, og da drar vi på messe først, og så hjem til hun ene etterpå. Kan tenke meg mannen blir fornøyd når jeg og Goffel forsvinner ut av døra 9.30 Nå må jeg pakke og gjøre istand litt ting til i morgen. Det er umulig å gjøre sånt med Goffel løpendes rundt her i morgen tidlig. Har glemt å si at han nesten bare går nå. Han krabber veldig lite
Neala Skrevet 14. oktober 2011 #4280 Skrevet 14. oktober 2011 Åh! Så smart! Hadde jeg bare vært i nærheten... Stilte deg forresten et spm i boka mi. Har ikke Goffel hatt feberkramper? Hvor høy var feberen hans da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå