Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå er jeg litt sur, for jeg har fått for lite lønn :sur: Må ringe lønningskontoret i morgen, men er redd jeg ikke får pengene før neste måned. Er bare en vakt det er snakk om, men det er nok til å lage kaos i økonomien vår.

I morgen har mannen hjemmekontor, for jeg skal til fysio. Gleder meg til å komme meg ut av huset en liten stund. Det er veldig slitsomt med en liten gutt med ørebetennelse :( Og stakkars lille vil bare til mamma. Pappa er IKKE bra nok.

Endret av Pupsilure
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble akkurat den gamle Happyen solgt. Så da skal jeg bli kvitt Simoen, så er jeg fornøyd :nigo: Skal bli veldig godt å bare ha en helt ny vogn å forholde seg til :) Er veldig fornøyd med den så langt :)

Skrevet

Jeg må bare si at jeg er SÅ fornøyd med legen min!! Han er verdens koseligste, superflink og nøye, aldri forsinket osv. Både jeg, mannen og Goffel har han. Virkelig en flott lege! :hjerte:

Skrevet

dakar lille goffel :klemmer:

er vel mye sykdom som går for tiden... Mannen ble smittet da vi var i barnebursdag i helga.. :( håper ikke jeg eller H blir smittet!

viktig å være fornøyd med legen! føle at en blir tatt på alvor! :Nikke:

Skrevet

Kjedelig med mye sykdom ja :(

I dag har jeg og Goffel vært i byen med en annen mamma og to småbarn. Etter byturen har han vært grinete :( Skikkelig lei av sutring nå! Endelig kom mannen hjem.

Simovogna ble nettopp solgt :nigo: Nå har jeg kun en vogn, og mange penger ;)

Skal på trening snart, måtte bare ta en liten internettpause først :) Orker egentlig ikke trening, men syns jeg må.

Lurer på hva som skjer med treff i morgen, Jesse og Dine? Jeg og Goffel kan, han er nok ikke 100 % frisk av ørebetennelsen, men han er i god form, og det er jo ikke smittsomt så :)

Skrevet

Goffel er i barnehagen i dag. Godt å få litt fri, dette er jo ferien min, ble ikke akkurat mye ferie :roll: Men da slapp jeg hvertfall å ta så mange sykt-barn-dager da, så nesten godt at han ble syk i ferien min.

Føler at jeg har masse jeg skulle gjort, og ikke tid. Jeg har ikke fått lest mer enn et kapittel i norskboka :( Eksamen om 6 uker. Jeg har heller ikke fått gjort noe i leiligheten, burde vasket litt her.

Håper det går bra med han i bhg. Henter han tidlig hvis vi skal til Dine :) Ellers så skal han få være der i noen timer ;) Han elsker jo barnehagen, så tror han syns det er helt greit :kose:

Skrevet

Jesse kan ikke treffes i dag fordi J er syk og jeg er utrolig trøtt etter å ha vært mye oppe i natt.. Vi får ta det igjen + at det er treff den 31. hos Pusla :)

Bra at Goffel kan være i barnehagen hvertfall - så får han lekt og kost seg.

Håper dere får en fin helg alle tre :klem:

Skrevet

Det var synd, men sånn er det noen ganger. Jeg har dagvakt 31. så ikke sikkert jeg kommer, men skal prøve å bytte vakt :)

Skrevet

Nå har jeg bestilt vinterstøvler til Goffel på G-max :) Kjøpte Sorel til 250 kr :) Det var nettpris, koster egentlig 600. Og så var det fri frakt. Og i tillegg fant jeg ullbodyer til 50 kr. Men de hadde selvfølgelig bare rosa :roll: Kjøpte to stk i gave.

Jeg tror jeg begynner å bli forkjølet igjen! :daane: Kjente akkurat det samme presset i hodet og i nesa, og måtte ta nesespray. Føler meg rar nå. Jeg kan ikke bli forkjølet igjen vel?! Har akkurat vært gjennom to runder :rolleyes:

Skrevet

Uff, håper du slipper en runde til med forkjølelse. Jeg er konstant forkjølet, veldig slitsomt.

Skrevet

Ja, det er slitsomt! Det går greit med meg nå, så håper det holder seg...

Jeg fant akkurat en nettbutikk som heter Ludo, og der var det mye billig ull :sjenert: Fikk også lyst til å kjøpe parkdressen som er satt ned fra 1400 til 400 :sjenert: Men får vel se hva jeg finner på barnemessa før jeg kjøper noe.... Blir mye kjøping :ler:

Nå er det jo snart jul også da, så må jo kjøpe julegaver snart.

Skrevet

Helt enig!! Så ikke så nøye på det i stad, siden det er til jente :) Jeg har lyst til å handle :sjenert: Men må vente til etter i morgen da, finner nok noe spennende på messen også ;)

Skrevet

Skjønner du vil vente :jepp:

Jeg skjønte ikke helt hvordan den messen fungerte. Regner med jeg bare ikke leste nøye nok da... :ler: Men er det som et slags loppemarked?

Skrevet

Det er folk som har levert inn klær og utstyr, og så er tingen merket med pris og et nr som tilhører selger, men alt ligger samlet. Så får selgeren 70 % av summen etter messen. Tror jeg hvertfall, har ikke vært der før, ei i barselgruppa mi fortalte meg om den for et par dager siden. :) Vi skal ha barselgruppetreff i morgen, og da drar vi på messe først, og så hjem til hun ene etterpå. Kan tenke meg mannen blir fornøyd når jeg og Goffel forsvinner ut av døra 9.30 ;)

Nå må jeg pakke og gjøre istand litt ting til i morgen. Det er umulig å gjøre sånt med Goffel løpendes rundt her i morgen tidlig. :roll:

Har glemt å si at han nesten bare går nå. Han krabber veldig lite :kose:

Skrevet

Åh! Så smart! Hadde jeg bare vært i nærheten... :ler:

Stilte deg forresten et spm i boka mi. Har ikke Goffel hatt feberkramper? Hvor høy var feberen hans da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...