Pupsilure Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #4201 Skrevet 6. oktober 2011 Bør vel ikke være så vanskelig å få tak i det? Har sett mange de siste dagene Helt ned i 350 kr.
pusla Skrevet 6. oktober 2011 #4202 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg vurderer også vogn til å sove i i barnehagen, tror det ligger mye ute på finn.no til en billig penge ja Men de går vel kanskje raskt unna, sikkert poplært å få taki billig sovevogn. Håper du blir frisk snart Slitsomt å gå og hangle, særlig når du trenger å lese og.
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4203 Skrevet 7. oktober 2011 Må jo si at jeg har det godt her i livet når jeg kan bruke så mye energi på å tenke på vogner, som jeg har gjort den siste tida Det nyeste nå er at jeg vurderer å selge alle tre, og kjøpe en NY vogn som oppfyller alle krav. Det finnes ikke, sier dere? Kanskje ikke... Jeg vil ha en lett, høy vogn, som er grei å slå sammen, og som egner seg godt å sove i. Og den skal være ny. Har jo sagt at jeg aldri skal kvitte meg med xploryen, men nå vurderer jeg det faktisk Men jeg elsker den jo Kan jo også beholde xploryen, men selge Brio og Simo da Men får nok kanskje ikke nok for de to til at jeg kan kjøpe en fin vogn. Tror ikke jeg bør bruke så veldig mye mer penger Xploryen er faktisk perfekt, hadde den bare hatt en ekstra sportsdel som jeg kunne klikke på, som var lang, flat og god å sove i
Neytiri Skrevet 7. oktober 2011 #4204 Skrevet 7. oktober 2011 You are addicted woman!!!! Skjønner ikke helt vogndilla jeg Vi har hatt emmaljungan(utrolig fornøyd!) og så har vi da silvercrossen som er sovevogn her på baksiden av huset, og så har vi chicco trilla jeg har fast i bilen så jeg trenger ikke løfte tunge emmaljungan in og ut når vi bare skal korte turer in og ut av bil. MEN jeg vurderer å selge emmaljungan og få en mindre, sånn som nitro eller scooter men må snakke med mannen om det Så vet jeg ikke helt hvordan vi vil gjøre det med sovevogn til barnehagen, tror mange av barna her sover inne, men jeg er altså ikke helt sikker..... Eneste jeg har hørt er at de som har kjøpt emmaljunga sjeldent kjøper seg en annen vogn. Om det er kriterier for deg med svingbare hjul er den da utelukket tror jeg, husker ikke om de mindre vognene som scooter har svingbare hjul...
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4205 Skrevet 7. oktober 2011 Haha, vet jeg er gal Det er egentlig ikke det at jeg er så misfornøyd med de jeg har, men det evige forsøket på å finne den Perfekte vogna, liksom Og så liker jeg variasjonen, og å prøve forskjellige typer Ja, svingbare hjul er egentlig et must Men hvis jeg beholder xploryen, så kan jeg ta en uten svingbare hjul. Kan bytte simo + brio til en Emmaljunga scooter kanskje? Eller Teutonia Junior?
Neala Skrevet 7. oktober 2011 #4206 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Du kan jo kjøpe Brio med svingbare forhjul? Hvis du finner ut at du liker den da Syns Emmaljunga-vognene er litt for lave, jeg. Og jeg er bare usle 158 cm høy Edit: Happy Swivel heter understellet Endret 7. oktober 2011 av chico
Neytiri Skrevet 7. oktober 2011 #4207 Skrevet 7. oktober 2011 haha lave, Chico da!!! er ikke lave de, jeg har teleskop håndtak og det er på laveste hos meg..... Scooteren er veeeeldig populær her i sverige når barn er blitt litt eldre, samme med Nitro god mellomvogn og fortsatt fin til å sove i
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4208 Skrevet 7. oktober 2011 Oj, nå ble jeg i tvil her! Hadde nesten bestemt meg for Scooter med svingbare hjul og så fant jeg Happy med svingbare hjul. Og så så jeg at Chico hadde foreslått den også
Neala Skrevet 7. oktober 2011 #4209 Skrevet 7. oktober 2011 Kan du ha barnet vendt mot deg i Scooteren? Det er veldig viktig for meg, hvertfall, men jeg vet jo ikke med deg. Neytiri: jeg mener at jeg synes selve sittedelen er så lav, føler jo nesten at babyen sitter i bakken
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4210 Skrevet 7. oktober 2011 Chico: vil helst ha muligheten til å ha han mot meg ja, men er ikke superviktig. Vekten og at den er lett å slå sammen er viktigere Er forresten heeeelt enig med deg at Emmaljungavognene er lave. Er derfor jeg aldri har likt de noe særlig. Det er en av grunnene til at jeg elsker xploryen, den er så høy. Hvor mye gav du for Happyen igjen? Hvilke hjul og understell har du? Hvis jeg skal ha Happy med svinghjul så må jeg selge alle tre vognene for å få råd....
Neala Skrevet 7. oktober 2011 #4211 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg TROR det var 4300 kr. Jeg kan sjekke det ordentlig for deg senere, om du vil? Jeg har lufthjul og sort Happy Kneejoint classic. Ver det er mange som ikke liker lufthjul, men jeg hadde ikke taklet noe annet
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4212 Skrevet 7. oktober 2011 Neida, du trenger ikke å sjekke det Jeg blir så glad av å tenke på vogner Og jeg merker at det frister veldig å kvitte seg med alle tre, og kjøpe en ny fin vogn Hvis jeg skal ha Happyen må jeg selge alle tre jeg har fra før. men hvis jeg skal ha Teutonia Junior eller Emmaljunga Scooter kan jeg beholde Xploryen.... Lurer på om det er vendbart styre på understellet med svinghjulene også? Det er ikke sikkert.... Merker forresten veldig tydelig at behovet har endret seg etter at han begynte i barnehagen, og jeg jobber. Det blir ikke noe særlig shopping og byturer lenger. Og hvor lenge kommer han til å bruke vogn? Må tenke litt på det også.... Luksusproblemer
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4213 Skrevet 7. oktober 2011 Fant akkurat at den jeg har fra før heter Mixed. Men tror kanskje jeg vil ha Heritage?
Gjest Ruccola Skrevet 7. oktober 2011 #4214 Skrevet 7. oktober 2011 vi har teutonia vogn og er sålangt kjempefornøyd! hjulene med luftspalte er kjempegode! Alle trekk kan vaskes i maskin, og det er jo en fordel, ihvertfall når barn nr 2 kommer Vi har prestige understell. vendbart håndtak. lett å slå sammen Aldri forstått de med vogndilla jeg
Gjest Marmot Skrevet 7. oktober 2011 #4215 Skrevet 7. oktober 2011 Scooter-vogna er jo veeeeeeldig lav da. Fin er den, men om du ikke vil ha den lav, ville jeg heller tatt Brio Happy. Den er veldig fin den med svingbare hjul, og om du med vendbart styre mener mulighet til å snu sittedelen både mot og fra deg, har den det. Men selve styret kan du ikke snu sånn som på Bugaboo.
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4216 Skrevet 7. oktober 2011 Hvilken Teutonia har du da, Ruccola? Marmot: å ja, da skjønner jeg litt mer! For på Happyen jeg har nå, så kan jeg dra håndtaket over til andre siden, og det kunne jeg ikke se på bildet at man kunne med Happyen med svinghjul Da tror jeg scootervogna er uaktuell, for jeg liker ikke lave vogner
Gjest Ruccola Skrevet 7. oktober 2011 #4217 Skrevet 7. oktober 2011 Valgte Prestige. Ville ha 4 hjul og trenger ikke svingbare da vi ikke bor i by, og har mye snø og slaps. Har fashionbagen, og fått myyyye skryt for vogna
pusla Skrevet 7. oktober 2011 #4218 Skrevet 7. oktober 2011 Tror vi kan si at det er offisielt at du har vogndilla Det er morro da, også er jeg enig med deg i at behovet forandrer seg når man er i jobb og barnehage. Vi tenkte å bruke Hartan-vogna som sovevogn og Easywalkeren ellers, men så langt har vi faktisk hatt EW mest i barnehagen og Hartan hjemme når vi skal på turer og sånt. Så ting blir litt annerledes enn man tenkte. Tror vi får ha det sånn som det er nå ,for det koster penger ja Ha en fin helg
Neytiri Skrevet 7. oktober 2011 #4219 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har alltid vært for mer lave vogner, så det er tydeligvis folk forskjellige der Jeg har alltid likt at jeg kan snu teleskop håndtaket.....MEN brukte det først nå etter hun ble et år, og ikke ofte.....men nå som vi har chicco trilla liker hun veldig å snu frem så plutselig har jeg endret litt mening om det og nå synes jeg det er koselig for henne å få se frem. Er hun veldig trøtt og grinete er det bedre en om hun snur mot meg......så snur jeg bare om hun sovner så jeg kan holde kontrol jeg skjønner heller ikke vogndilla hehe
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4220 Skrevet 7. oktober 2011 Og der var Xploryen solgt Ååå, som jeg elsket den vogna Det gikk fort. La den ut som noen timer siden. Føler meg så knyttet til den vogna. Den minner meg om Goffel som nyfødt. Det var den første vogna mi Trodde egentlig at den skulle tas vare på til barnebarna Men nå trengte jeg pengene Den neste som skal selges er Brio, på søndag. Og deretter skal det komme en ny vogn i posten før jeg selger Simoen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå