Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

har du forresten link til selger som har den puten du ga til Bumba?

Synes de er så fine og har en jeg skal gi det til bursdagsgave ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er selgeren med putene :)

Har fått strømpebuksene jeg også, og de var veldig fine ja :jepp:

---

Nå har vi hatt besøk av et vennepar, og det var veldig koselig. De har ikke sett Goffern før, og syntes han var veldig søt og morsom. Det ble mest babyprat faktisk, selv om de ikke har barn :ler:

Vi skal spise usunt i dag også :sjenert: Jeg har så lyst på kyllingkebab fra Jafs... Mannen sa egentlig nei, men så gjør vi det allikevel :lol: Men jeg må dra ut å hente, og jeg må betale :fnise:

Jeg og mannen har hatt en prat i dag, og vi skal prøve å være mer sammen, og vi skal bli litt mer hengivne og hyggelige mot hverandre :) Vi har hatt det litt vanskelig etter at Goffel ble født.

Skrevet

Så koselig med besøk :) Kanskje de er i prøvefasen..? Par som er veldig på babypraten er ofte glad i barn og ønsker seg det selv.. Så kan jo være noe der..? Men må jo ikke selvsagt ;)

Det er kjempe hyggelig at dere skal være litt mer sammen og være kjærester :rodmer: Det er viktig å ikke glemme at man var et par før man ble mamma og pappa også. Synes dere er flinke til å gå på date og gjøre sånne ting sammen, men det er jo viktig å ta vare på hverdagen også. Håper dere får det til sånn som dere vil :klemmer:

Skrevet

Haha, ja kanskje de planlegger baby! Spesielt mannen var veldig interessert i mye, og lurte på ting og tang. Dama hans sa at han burde tatt med notatboka ;) Men tror ikke det blir baby på dem med det første egentlig, de er evige studenter. Håper de flytter til Oslo snart, for det var veldig hyggelig å være sammen med dem, de bor i Trondheim pga studier.

Herregud, jeg er trøtt!

Nevnte jeg at Goffel forsov seg skikkelig i dag? Mannen vekket han ti på ti :hakeslepp: Ble ikke noe lur på han i dag ;) Det er nok ekstra slitsomt å kunne gå :rodmer:

Skrevet

hehe, blir nok ekstra trøtt da ja ;) Synes det kan være slitsomt å gå mye selv jeg :gjeiper:

Er nok lurt å hoppe over luren i dag da ja.. Krysser fingrene for at natten er bra uansett ;)

Skrevet

Åj, sov han til ti på ti :daane: Det kommer ikke til å skje her tror jeg!

Så bra at dere har pratet sammen, det er en stykre at man kan fortelle hverandre hvordan man vil ha det i forholdet :jepp: Vi har hatt litt skjerpings her også, det er ikek så lett å ivareta kjæresterelasjonen når man blir foreldre, nei.

:klemmer:

Skrevet

Så lenge har han aldri sovet før! 9 var det lengste. Håper han fortsetter sånn :ler:

Ja, viktig å kunne prate sammen! Var veldig oppklarende og fint :jepp: Og jeg følte meg veldig snill resten av dagen, mannen kommenterte det også. Dette har virkelig vært en prøvelse for forholdet ja!

Herregud, i går ble jeg sjekket opp på kebabsjappa :ler: Han gav meg tilogmed stor kebab selv om jeg betalte for liten. :lol:

Huff, dette var tidlig å stå opp syns jeg :Gjesp: Vekkerklokka ringte 5.35. Måtte dusje, og skal levere barnevogna i barnehagen før jeg begynner på jobb kl 7. Skal på et møte etter jobben, så jeg er vel ikke hjemme før 17. Det var helt forferdelig å bli vekket, jeg var midt i en drøm, og var skikkelig trøtt.

Ha en fin dag, jenter :goodbye:

Skrevet

Herregud, i går ble jeg sjekket opp på kebabsjappa :ler: Han gav meg tilogmed stor kebab selv om jeg betalte for liten. :lol:

:ler: Så godt å vite at du fortsatt har draget da ;)

Hvis det er noen trøst, sto jeg opp kl 5.05 i dag :Gjesp: Får vel legge meg snart :fnise:

Du, forresten, har du fortsatt en sånn snacks-boks igjen som jeg kan kjøpe av deg når vi møtes hos Dine?? Ser ikke ut som det blir noe e-bay på meg med det første :sjenert:

Skrevet

Ja, morsomt å se at jeg fortsatt har draget :lol: Han kunne ikke tro at jeg var 27, gift og har barn da, han trodde jeg var 22, og ville ha meg med på diskotek :daane:

Jeg har to kopper igjen ja, så kan godt ta med en til deg :)

Skrevet

Kanskje jeg kunne kjøpt en jeg og, siden dere skryter sånn av den? Gleder meg til den dagen M spiser sånt uten problemer :daane: Men Goffern er hennes forbilde og han fikser jo alt så bra nå :jepp:

Kult å bli sjekka opp da. Nå har jeg begynt å nyte det litt jeg. Ikke det at det skjer så ofte, men får nyte det mens vi fortsatt er unge. Tok meg selv i bli litt glad da jeg fikk noen kommentarer fra noen anleggsarbeidere her om dagen :fnise: Før kunne jeg bli ordentlig sint av sånt. Hva gikk det egentlig av meg? :ler:

Skrevet

I går lærte Goffel seg å kjenne igjen agurk, syltetøy og skje i en bok. Han har en pekebok med blant annet disse bildene, og pekte på riktig bilde da jeg spurte, mange ganger :rodmer: Det morsomste var da jeg hadde gitt han en agurkbit, uten at jeg tenkte over det, og da jeg ba han peke på agurken pekte han på den han hadde i hånda, og ikke den i boka :lol:

Barnehagen var litt imponerte i dag, over hvor flink han plutselig har blitt til å gå :) De sa at barna ofte begynner å gå etter kort tid i barnehagen. så de lærer nok av hverandre.

Mannen ersyk, stakkars. Han kom hjem tidligere fra jobb, og det gjør han ikke med mindre han er døden-nær :kose: Men han skal jobbe hjemmefra i morgen da :roll:

Jeg fikk en følelse av at Goffel kommer til å bli syk nå også, for han var så klengete da jeg hentet han i barnnehagen i dag, og han hadde litt hesere stemme enn vanlig (han har litt hes stemme). Og så var han veldig trøtt.

I dag morges måtte han vekkes for å dra i barnehagen, 7.30. Men i morgen har jeg kveldsvakt, så da kan vi sove lenge, håper han har tenkt til det ;)

Barnehagen ville at vi skulle levere før 9.30 i starten, for at han skulle komme inn i barnehagens rutiner med mat og sånt, men jeg syns han har taklet den nye hverdagen så fint, og han har jo gått der i 2-3 uker nå, så jeg tillater meg å levere han senere.

Skrevet

Tar med kopp til deg også, Becky :opplyser:

Det er veldig lenge siden jeg har blitt sjekket opp, og det er jo absolutt et kompliment, så jeg syntes det var litt hyggelig :fnise: Spesielt fordi jeg føler meg gammel og veldig etablert for tiden. Det begynte vel egentlig bare med at jeg smilte litt ekstra til han da jeg skulle bestille mat, fordi jeg følte meg så teit siden jeg var der to dager tidligere også. :fnise:

Skrevet

Supert :)

Da trodde han vel at du flørta litt da vettu :lur::fnise: Men så har du og et veldig fint smil, så ikke så rart i at han ble sjarmert :)

Skrevet

Supert :)

Da trodde han vel at du flørta litt da vettu :lur::fnise: Men så har du og et veldig fint smil, så ikke så rart i at han ble sjarmert :)

:klemmer: Tusen takk!

Skrevet

Alltid koselig med litt ekstra komplimenter i hverdagen, er det ikke? ;) Og ikke verst å få en større kebab for lav pris :gjeiper:

Ser for meg Goffel og de andre småttingene rusle rundt i barnehagen, stubbende én etter én hvor alle tar etter hverandre :fnise:

Skrevet

Jeg er forresten veldig fornøyd med stonz nå som han er i barnehagen. De er jo mye ute og leker på bakken, kan ikke skryte av at jeg har gjort det med Goffel så altfor mange ganger hjemme, da blir det mest turgåing :sjenert: Han har alltid på seg regndressen sin, og i starten hadde han på gummistøvler, men det var helt håpløst, for de datt av, og han trakk foten opp av dem, og inni regndressen. De ble liksom hengende etter når han krabbet, og var bare i veien. Og han kunne ikke reise seg opp etter noe. Men så tok jeg med stonz, og det fungerer veldig bra :tommelopp: Var godt å få brukt dem, for det har vi ikke gjort før....

Skrevet

Enig at stonzene er supre, her bruker jeg de både når det er litt kaldt surt eller vått da. I dag bærte jeg henne på rygg når vi var ned i byen og da hadde hun de og ullsokker på og var god varm og tørr :) Har hørt om det i bhg og at støvler er ikke å anbefale hvis dem krabber nettopp pga at de krabber ut av dem....

Skrevet

jeg kjøpte noen stonz på tilbud forrige uke. str 0-9 mnd. men de så da så små ut?

Er de veldig små i størrelsene eller? var det kanskje derfor det var bare den str som var på tilbud....?

Skrevet

jeg kjøpte noen stonz på tilbud forrige uke. str 0-9 mnd. men de så da så små ut?

Er de veldig små i størrelsene eller? var det kanskje derfor det var bare den str som var på tilbud....?

Husker ikke men de vi har er i medium(str over din?) og de er stooore i str synes jeg da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...