Pupsilure Skrevet 8. september 2011 Forfatter #4061 Skrevet 8. september 2011 Det er bare en vanlig bukse fra H&M. Type regular waist, slim legs eller noe slikt Goffel er ikke i form Han hadde ikke vært seg selv i barnehagen, sutret endel og bare ville sitte på fanget. Han har hatt løs avføring to ganger, og er snørrete og varm. Har ikke målt feber, men han hadde ikke feber da barnehagen målte. Enten er det nok vannkopper, omgangssyke eller forkjølelse. Eller kanskje tenner? Ikke godt å si enda, da han har flere symptomer. Men ikke noen prikker enda. Mannen er forsinket hjem, ble litt skuffet over det, for jeg gledet meg til å få han hjem
Gjest Marmot Skrevet 8. september 2011 #4062 Skrevet 8. september 2011 Håper Goffel blir frisk og rask kjapt, kjedelig med småsyk baby!
Pupsilure Skrevet 8. september 2011 Forfatter #4063 Skrevet 8. september 2011 Takk for det, Marmot Nå har han hatt enda en bleie med veldig løs avføring Han er litt varm også, og veldig sår i rumpa. Syntes jeg kjente en ny tann i munnen hans, men så fikk jeg ikke kjenne mer, så jeg ble usikker. Det blir nok ikke barnehage på han i morgen uansett. Men det store spørsmålet er hva vi gjør da. Jeg begynner på jobb 14.45. Blir nok vanskelig for mannen å komme hjem så tidlig. Kan man være hjemme med sykt barn på en kveldsvakt? Det er jo egentlig bare snakk om et par timer jeg ikke kan.
Gjest Marmot Skrevet 8. september 2011 #4064 Skrevet 8. september 2011 Selvsagt kan du være hjemme med sykt barn så lenge du ikke har noen andre som kan gjøre det. Det er vel lettere for jobben din å finne noen som kan ta over hele vakten, enn å finne noen for bare to timer?
captiva Skrevet 8. september 2011 #4066 Skrevet 8. september 2011 (endret) Dobbel Endret 8. september 2011 av HopsiDeisi
Pupsilure Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4067 Skrevet 9. september 2011 Jeg ringte jobben og spurte om jeg kunne avspasere en time, og det kunne jeg, og så kan mannen dra litt før fra jobb. Goffel er i dårlig form stakkars Han har våknet noen ganger i natt, men jeg har bare vært hos han en gang. Han ville stå opp 6.30, da lå han i sengen og sa "hei" igjen Tok tempen på han nettopp og den var nesten 39, så da fikk han paracet. Han har ikke villet spise noe særlig, men drukket masse melk. Og nå har jeg lagt han i vogna. Vugget litt først, men da det ikke så ut til å virke gikk jeg inn. Han skreik litt med en gang, men så roet han seg. Jeg tittet på han og han lå våken, men da jeg tittet neste gang hadde han sovnet
Dine Skrevet 9. september 2011 #4069 Skrevet 9. september 2011 Stakkars goffel... håper han blir fort frisk igjen! Er jo veldig vanlig å bli dårlig når man starter i barnehagen, men det er jo kjipt for det selvfølgelig.. Fint du fikk ordnet med jobben
Pupsilure Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4070 Skrevet 9. september 2011 Tusen takk, jenter Formen hans er varierende. Stort sett leker han og er blid, men så blir han varm og sutrete. Han vil ikke spise noe særlig, men drikker masse. Har byttet to diare-bleier i dag også. Og fullt klesskift to ganger, da det tyter ut av bleia. Nå sover han igjen. La han i vogna og snakket litt med han, så gikk jeg inn, og han sovnet etter ca 5 minutter. Nå hører jeg han, skulle ønske han sov lenger, ble bare 25 minutter Kanskje han sovner igjen hvis jeg lar han ligge, han gråter ikke enda...
Neytiri Skrevet 9. september 2011 #4071 Skrevet 9. september 2011 oi det høres ut som tenner eller noe diare virus
Mokkon83 Skrevet 9. september 2011 #4072 Skrevet 9. september 2011 stakkar liten god bedring til lille goffelgutten!
Pupsilure Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4073 Skrevet 10. september 2011 Goffel har sovet godt i natt, heldigvis! Fra 18-8.15 Jeg føler meg veldig uthvilt Å få sove til 8 er helt fantastisk Er så mye mer uthvilt da enn når vi må opp i 5-6-7 tiden. Han er ikke varm nå, ingen feber. Han er blid og fornøyd og ler hele tiden Morsom unge!
Pupsilure Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4074 Skrevet 10. september 2011 Huff, plutselig begynte han med en intens hyling Han gav seg litt i perioder, men startet igjen fort. Virket litt trøtt, men ble hysterisk da han ble lagt for å sove... Det var skikkelig ekkelt, og slitsomt å høre på. Han var ikke varm, hadde drukket masse, men ville ikke ha noe særlig mat, bare spyttet ut. Mannen gikk til slutt tur med han etter at vi hadde forsøkt å få han til å sove to ganger på verandaen. Han sovnet med en gang de begynte å gå.
Pupsilure Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4075 Skrevet 10. september 2011 Han våknet etter en halvtimes tid og er helt hysterisk igjen Mannen skal gå ny tur med han nå. Herregud, som han skriker! Klarer ikke å avlede han i mer enn noen sekunder heller, akkurat som da han var liten baby. Fortsatt ingen feber eller andre tegn på hva som er galt. Muligens bare overtrøtt, men syns det er rart også da han har sovet 14 timer i natt, og fint har klart å vente med luren sin til denne tiden før. Han blir grinete når han er overtrøtt, men ikke sånn som dette. Nå er han ikke bare grinete. Mannen er redd han har blindtarmbetennelse eller noe sånt...
Spatula Skrevet 10. september 2011 #4076 Skrevet 10. september 2011 Ved blindtarmbetennelse så kan du forsøke og trykke lett på den siden blindtarmen er, hyler han når du slipper så bør du få han på legevakta fortest mulig. God bedring til Goffel
Becky1 Skrevet 10. september 2011 #4077 Skrevet 10. september 2011 Huff, har dere funnet ut hva som er i veien?
Neytiri Skrevet 11. september 2011 #4078 Skrevet 11. september 2011 uffameg stakar Goffel da!! Funnet ut hva som er feil?? skriker han så intense hadde jeg vurdert å gi paracet altså.....for gråter han fortsatt etter det må det være noe alvorlig.
Tinio Skrevet 11. september 2011 #4080 Skrevet 11. september 2011 Hei! Hvordan går det med Goffel? Uff blir helt bekymret jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå