Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, er klar over at det er mye :jepp: Men jeg har ikke noe mål om å få gode karakterer, bare bestå. ;) Og en toer bør jeg vel klare uansett vel? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men Devilina er det opplagt likt når man tar ting som privatist og som student på allmenn over de tre åra??? :klo: trodde det var lagt opp at man fikk tatt det fortere.........men jeg vet ikke.

der jeg tar svensk grund så er det et halvt år i forhold til et helt på vgs

Skrevet

I dag gråt han ikke da jeg leverte engang :roll:

Det er vannkopper på avdelingen hans :overrasket: Så da er det vel ganske stor sannsynlighet for at han får det. Han får det jo før eller siden uansett, og det passer vel aldri... Men jeg lurer litt på hvor lenge de vanligvis er hjemme fra barnehagen. Håper det går fort over så vi ikke må bruke så mange sykt barn-dager.

Jeg har vært på trening nå. 40 minutter med kondisjonstrening. Gikk ganske bra, bedre enn sist hvertfall. Men jeg merker at jeg har veldig dårlig kondis :sjenert:

Har planlagt spinning på fredag.

Nå skal jeg snart på personalmøte på jobben, og deretter skal jeg hente godklumpen min i barnehagen :hjerte:

Skrevet

Jeg våknet 7.30 av at Goffern sa "hei hei" i morges :ler: Stod opp og gikk inn til han, og han lå meget blid i sengen sin :rodmer: Han la seg litt tidligere i går; 18.30. Men tullet litt, og våknet flere ganger. Tror det er fordi han er forkjølet. Før stod han alltid i sengen, men nå har jeg funnet han liggende noen morgener. har en mistanke om at han er våken litt før han roper på oss. Vi har lært han at vi kommer uten at han trenger å skrike så veldig, så nå skriker han sjeldent om morgenen :hjerte:

Skrevet

Goflus har blitt en skikkelig flinking :jepp: Vi får vel tro at det har noe med oppdragelsen å gjøre ;) Kanskje dere slipper en barnehagereaksjon som dere snakket om. Tror M kommer tl å trives i barnehagen, men ser for meg at hun kommer til å bruke litt lengre tid enn gutten din gjorde på å bli trygg. Men hvem vet, kanskje hun tar etter Goffern der og :)

Skrevet

Ja, han er blitt en flink og enkel unge nå :) Men syns han var veldig krevende de første 6 månedene :ler:

Kan nesten se ut som vi slipper det, siden han så tydelig elsker barnehagen! Men er allikevel forberedt :jepp:

Han er så opptatt av å ta av/på lokket på ting, som f.eks tåteflaska. I stad fikk han yoghurt, og var veldig opptatt av yoghurtbegeret (sånn stort). Han satt å pekte på det helt til jeg gav det til han :yvonne: Etter at han hadde fått lekt litt med det og grisa masse, kom jeg på at jeg kunne vaske det og la han leke med det på gulvet. Herregud som han styra :ler: Og han blir så sinna når han ikke klarer det! Kaster det fra seg og skriker skikkelig, men jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å le. Han fikk det til ganske bra etterhvert, og så puttet jeg en ball oppi, og det likte han :)

Har forresten ikke ammet noe mer, han har ikke vist tegn til å savne det heller.

Skrevet

Så bra at det går så fint i barnehagen! :hoppe: Han er jo veldig sosial så det er kanskje ikke så overraskende :)

Her er litt inspirasjon til deg! Scroll litt nedover.. Kjempesøt den som er "sydd"!

Skrevet

Jeg skal være med på en musikktest 28. september, etter treffet hos Dine. Ble oppringt med spørsmål om det i stad, og sa ja. Er en spennende erfaring da, og så får jeg et gavekort på 500 kr ;) Skal si hva jeg syns om forskjellig musikk som spilles på radio.

Stakkars Goffel, han var helt uttafor, så trøtt var han. Måtte legge seg kl 18.15 :kose: Sovnet med en gang. Kanskje han er syk, håper ikke det. Eller, nesten så jeg håper han er syk på fredag, for jeg har en vakt da som jeg gruer meg til :fnise:

Skrevet

Ja, den sydde var kjempesøt! :jepp: Men du, siden heter cake wrecks :klo: Syns kakene så vellykkede ut jeg da...

Skrevet

Ja jeg vet! Jeg lette egentlig etter noen vrak, men så fant jeg denne siden der inne.. :klo: Tydelig at det ikke bare er vrak, for det nekter jeg å tro at var meningen. :jepp:

Hvordan tror du man lager sånn sytråd..? Vært kult å laget en sydd kake!

Skrevet

Bolla hadde jo opprinnelig termin (menstermin) omtrent på Halloween. Da måtte jeg jo lagd noe sånt! :daane:

Skrevet

Jeg har laget en kake med "sytråd" en gang, hvis du ser på albumet mitt på fb ser du den. Rosa kake som ligger etter halloween-muffinsens. men det er ikke mye som er "sydd" da. Det er en liten rulle som lager mønsteret :tommelopp: Var venninnen min som hadde den, men jeg kan nok finne ut hva den heter hvis du er interessert.

Kul og stygg halloweenkake :ler:

Jeg er veldig glad i denne siden :) Der finner jeg mye inspirasjon.

Har du bestemt deg for hva slags pynt det blir på den neste kaken?

Skrevet

Hm.. nei jeg har ikke fått tenkt noe mer på det. Har så mye annet å tenke på om dagen.. Men jeg tenker at det må bli noe som er ganske lett. En enkel høy kake tror jeg. Og så lurte jeg litt på blomster. men nå tenkte jeg litt på stjerner! Evt en stripekake.. HUff nei jeg vet ikke :daane: Mangler inspirasjon.. Kanskje jeg må ta en tur innom kakebutikken i morra og kjøpe meg en sjablong.. :)

Skrevet

Det er mye som er fint :) Men velg noe lett, det kan bli veldig fint det også. Det er nok jobb å lage høye kaker, om man ikke skal pynte dem i tillegg :jepp:

Men si gjerne fra hvis vi skal lage mer pynt sammen ;)

Skrevet

Å, det har jeg kjempelyst til! :hoppe: Denne gangen går det ikke for vi reiser til foreldrene mine på fredag (der jeg skal lage kaka). Men kanskje vi kan ha en kakekveld før 1-årsdagen..? Har du noe du skal lage kake til i begynnelsen av november..? :sjenert: Da må jeg nesten lage Pingu siden jeg har tenkt så mye på det! :nigo: Har kjøpt noen kjempesøte lys også. Bokstavlys som sier Happy Birthday.

Skrevet

Ja, da satser vi på en kakekveld i november :tommelopp: Vet ikke om jeg har noen anledning, men kusinen min føder i november, så jeg kan kanskje lage noe babypynt, for det blir kanskje en babykake. :Nikke:

Huff, nå ble jeg vekket av noen malere. Visste at de kom, men ikke at de kom så tidlig :sjenert: Er så fælt å slippe inn folk noen sekunder etter at jeg har våknet :daane: Nå har de akkurat gått, men kommer tilbake om en liten stund. Tror jeg bør forte meg å dusje slik at de ikke kommer akkurat når jeg dusjer.

Jeg har fri i dag :nigo: Skal til fysio kl 11, og hente Goffel i barnehagen i 14-15 tiden. Er støl etter treningen i går :5:

Jeg spiste mye usunt i går :sur: Ostebriks med fetende pålegg, nesten en liter sjokomelk, tre sjokoladekjeks på personalmøtet, calzone.... Det var vel nesten alt jeg spiste i går, når jeg tenker meg om.

Skrevet

ohh jeg har blitt vekket sånn, de drev med spregninger her ved et hus og skulle sjekke leilighetene her før og etter.......herrigud jeg var flau da Bumba sov ute i vogna og jeg hadde lagt på meg sofaen, men så jo ut som en dass på hodet :haar:

Det hørtes jo godt ut det du spiste da :lol: men kanskje spise litt oftere, da holder du blodsukkeret jevnere......jeg prøver ihvertfall det nå og føler meg faktisk aldri sulten, er jo godt det for da spiser jeg automatisk ikke så mye for hver gang.

må si meg litt missunnelig på dere som lager så fine kaker og pynt, men hadde jeg tatt den hobbien så hadde jeg sett ut som en hamburger for jeg hadde ikke klart å la vær å spise mens jeg lagde :daane:

Skrevet

Huff, følte meg skikkelig føl i stad :daane: Og plutselig kom de tilbake, og gikk rett inn etter at jeg hadde dusjet, og akkurat gått halvnaken fra badet til soverommet. Hadde de kommer 10 sekunder før hadde de sett den nakne rumpa mi :lol:

Jeg kommer rett fra fysioen. Hun behandlet meg ikke så mye i dag, men vi trente litt med sånne bånd som henger i taket. Terapi Master eller hva det heter. Fikk et par fine øvelser som jeg skal gjøre på Elixia. :jepp:

Deretter var jeg på butikken og handlet bleier og velling. Var bare en type velling å få tak i, var i to butikker. Ble 15 måneders velling.... Har lyst til å dra til sverige jeg, var så godt utvalg der. Mamma spurte om jeg vil være med en dag, eller, det var faktisk ikke helt sant, hun fortalte at hun og pappa skal dra, og jeg inviterte meg selv med :fnise: Men tar ikke med Goffel, det er jo ikke noe gøy for han å sitte i bilen i timesvis, da er det bedre å være i barnehagen.

Lurer på når jeg skal hente han i dag. Han elsker jo å være der, og jeg syns det er deilig å ha litt fri. Men savner han, og føler at en så liten gutt skal være hjemme hvis man har muligheten til det.

Ellers kan jeg si at jeg føler meg veldig tynn og fin for tiden :nigo: Tror det er fordi jeg har kjøpt en ny bukse med ganske høyt liv som holder inne sideflesket. Og det er i en størrelse som passer meg. Det er lurt å kjøpe klær i riktig størrelse istedenfor å presse seg inn i noe som er litt for lite, da ser man større ut :opplyser:

Skrevet

Elsker de buksene som holder sideflesket inne :nigo:

Skrevet

den buksa hørtes meget interessant ut! bilde? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...