Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke lenge til både 1 årsdag og barnehage... Spennende!!

Får oppdatere meg litt bedre når jeg har bedre tid, men innom og sier hei hvertfall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy med fotografbilder!! :)

spennende tid fremover nå med barnehagegutt :rodmer:

blir moro å få med hjem gaver som de har lagd til mamma og pappa *sukk*

Skrevet

Dere er så flinke å ta bilder hos fotograf, det har ikke vi gjort untatt den ene gangen :daane:

gleder oss å treffes i morra, Bumba blir nok glad å se sin Gofflus.....hun ble nemlig sjarmert av en annen prins som ga henne et slott jo! haha......men hun koser seg med puta som hun fikk fra Gofflus da :)

Skrevet (endret)

En som gav henne et slott ja :daane: Tror ikke Goffel kan konkurrere med det altså :ler: Men han skal gi tilbake klossen han stjal fra henne da :lol: Sees etterpå snuppa :hoppe:

----

Goffel våknet 7.50 i dag :nigo: Han er veldig blid og fornøyd i dag :) er lit usikker på hvordan jeg skal gjøre det med søvn, men det er nok ikke nor håp om å få han til å sovne enda, så han sover nok i bilen enten til eller fra Cypress. Jeg jobber i kveld, så skal kjøre han til tanta hans før jobb, så henter mannen han der i kveld.

Endret av Pupsilure
Skrevet

I dag har vi vært på hyggelig besøk hos Cypress :nigo: Og etter det var jeg på jobb. Tilbragte mesteparten av arbeidsdagen på kjøpesenter, og spiste på Dolly :nigo: I morgen skal jeg bare jobbe fra 13-15, men søndag har jeg full vakt.

Nå sitter jeg oppe og koser med med brus og sjokolade, mens guttene mine sover :rodmer:

Skrevet

Lurer egentlig fælt på hva du egentlig jobber med? :ler:

Skrevet

Haha, ja kan være en skikkelig kosejobb innimellom :ler: Hvis nysgjerrigheten tar overhånd så får du sende meg pm da. :lol:

Skrevet

Det er så koselig med (snart) ettåring :rodmer: Han er så stor gutt nå! klarer og forstår så mye. Peker på bilder og vil at jeg skal si hva det er. Og han danser hvis jeg sier danse :ler: Han klarer å klatre opp i sofaen, men det er vanskelig for han. Men å komme seg ned klarer han helt fint, da bare snur han seg og går ned med bena først.

I dag fikk han brødskive med prim for første gang. Jeg har ikke villet kjøpe det, for det er så mye sukker i det, men jeg var så lei alt pålegget, så jeg gjorde det allikevel. Og jeg kan rapportere at det falt i smak hos Goffern :ler: han spiste 2 brødskiver på kort tid, og ville ha mer, men jeg sa nei.

Hvor mange brødskiver spiser deres barn? Venninnen min sin jente på samme alder spiser en halv :overrasket: Goffel spiser ofte to, og noen ganger en. Og han spiser skorper uten problemer.

Han og mannen var med meg på jobben i dag, jeg måtte jobbe to timer. Det var veldig hyggelig å få vist han frem. Goffel altså :lol:

Skrevet

Her spiser Bumba stort sett en skive med skorper, men jeg lager alltid to, for hender hun vil ha en halv til. Så to skiver med to forskjellige pålegg :)

Hva er prim? Siden det er sukker :klo:

Skrevet

Prim er et smørepålegg, lagt av geitemelk tror jeg :klo: Litt som flytende brunost. :)

Skrevet

Ok, hvorfor er det så mye sukker i det? *nyskjerrig*

Skrevet

Prim kan man lage selv, brunost, melk og sirup evt litt sukker..

Det er tilsatt sukker.. Synnøve Finden sin er ikke så aller verst ;)

Skrevet

Goffel har lært å gi mannen politibilen når han sier "kan pappa få bilen" :ler: Og han finner Ole Brumm i en bok når mannen sier "Finn Ole Brumm" :rodmer:

Føler at det skjer mye nå, det har ikke vært så mye siden han lærte å krabbe/reise seg/gå rundt bordet. Men nå kommer det. :nigo: Veldig gøy med stor gutt, altså :hoppe:

Men lurer på når han skal si mamma :sjenert:

Skrevet

Sirup? Hva slags sirup da??

9372.jpg

slik som denne.

Skrevet (endret)

Puh, nå har vi gått en time lang tur i skogen. Sliten!

Jeg har bare to arbeidsdager igjen, så har jeg 5 dager fri :hoppe: Det er deilig å jobbe turnus :)

På onsdag og torsdag må jeg nok lage masse kakepynt, og Siebaeo kommer til meg en av dagene :nigo: Fredag er jo selveste ettårsdagen :rodmer: Så da må jeg bare kose meg med gullet. :hjerte: Men vi kjeder oss lett hjemme, så det beste ville vært å dra til et sted der han kan leke litt. Lørdag er det familieselskap med ca 22 mennesker i vår lille leilighet :daane: Og søndag er det barnebursdag med ca 10 babyer og 10 mammaer :hoppe: Skulle gjerne bedt flere, men det blir så dårlig med plass her :sukk:

Endret av Pupsilure
Skrevet

22 mennesker!!! :daane: eller... jeg skal vel ikke klage. Hadde alle familie medlemmene jeg ba til W sin bursdag kommet, så hadde vi vært det samme antallet :fnise: MEN... det hadde ikke vært plass hos oss. Godt jeg fikk låne huset til svigers....

Det kommer til å bli så kos med barnebursdag, men forberd deg på myyyye rydding etterpå :fnise:

Det så ikke ut her, vi satt bare på kjøkkenet, har stort kjøkkengulv med utgang til verandaen, så fikk heldigvis plass til alle der :)

Skrevet

Det er egentlig ikke plass her heller, men vil ikke ha to familieselskaper, så da får vi bare presse oss sammen :ler: Går nok greit, håper noen ikke kommer :sjenert:

Tenker det blir mye søl med masse babyer som skal spise kake ja :lol:

Goffel er superblid i dag :nigo: Han har blitt passet i dag, og har sovet lur i reiseseng :overrasket: Hun hadde bare lagt han ned, og han sovnet :hakeslepp:

Vi leker og tuller, og det er så koselig med en liten tass :rodmer: Nå kom pappaen akkurat hjem.

Skrevet

Og han sov i 2 timer :overrasket: Utrolig hvor flink han er med andre. Hjemme får vi til 1 time i vogn, med byssing :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...