Pupsilure Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3601 Skrevet 2. juli 2011 Har vært hos svigermor en tur, og etter at babyen var lagt lå jeg og mannen i senga og så film. Har forspist meg på godteri!! Det er ganske ubehagelig Jeg skal sove lenge i morgen Er egentlig kjempetrøtt, men får holde ut litt til Mannen er i seng alt :gjeiper: Vi tar kvelden tidlig i Pupsilure-heimen Det er så mye jeg føler at jeg aldri får tid til pga mann og barn. Men nå sover dem begge to, og jeg kan gjøre hva jeg vil. Men hva da? Drømmer om å få muligheten til å rydde, vaske, sortere, holde på med hobbyting Men akkurat nå har jeg ikke lyst til noe av det
Pupsilure Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3602 Skrevet 2. juli 2011 Sa jeg at jeg fikk en pakke jeg sendte i retur?? Og grunnen: jeg hadde glemt å sette kryss over avsenderadressen, og han på posten satt frimerkene på feil side av boblekonvolutten, så jeg sende den til meg selv Hva skal man si Sendte den på nytt i dag, og den var blitt lettere (97 gram, mot 101 gram for noen dager siden) og kostet derfor 10 kroner mindre å sende
siebaeo Skrevet 2. juli 2011 #3603 Skrevet 2. juli 2011 Huff da.. Deilig å forspise seg mens man gjør det, men eeeekkelt etterpå! Ja dere legger dere sannelig tidlig!! Jeg tror ikke jeg har lagt meg før ti siden jeg gikk på barneskolen. Kjenner til den der trangen til å gjøre noe men aldri ha overskudd eller tid til det.. Og nå har jeg jo nok av tign jeg KAN ta tak i. Den boka du har laget var kjempefin!! Hvordan gjorde du det? Håper du finner på noe hyggelig.
Pupsilure Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3604 Skrevet 2. juli 2011 Jeg syntes det var litt drøyt når mannen begynte å legge seg 21.30 etter at Goffel ble født, men så prøvde jeg selv, og det er utrolig deilig Og noen ganger blir det enda tidligere Takk for tilbakemelding på boka Veldig lett å lage. Kjøp ferdig bok på Nille til 25 kroner. Lim inn fine ark, lim inn bilder, forsegl med noen lag decoupagelakk
Pupsilure Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #3605 Skrevet 3. juli 2011 I dag har jeg sovet lenge Vært ute på lekeplassen med Goffel, en tur til tante, og så en tur hos Goggis (oldemor) sammen med tante, onkel, fetter og gammeltante Babyen sover, og jeg skal lage pizza Er veldig fornøyd med pizzaovnen til OBH Nordica. Etter at den hadde ligget gjemt i et skap i ca 6 år fant vi ut at vi skulle begynne å bruke den Og så kjøper jeg skikkelig pizzamel da, tipo 00. Oppskriften jeg bruker er: 250-275 g mel, 2 dl vann, 2 t-skjeer tørrgjær, 4 ss olivenolje, 1 t-skje salt, 1 t-skje sukker.
Neytiri Skrevet 3. juli 2011 #3606 Skrevet 3. juli 2011 Deilig når man får sove lenge, nyter det hver gang jeg får det mmm pizza i pizzaovn er så godt
Pupsilure Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #3607 Skrevet 3. juli 2011 Deilig å sove lenge ja Men klarer sjeldent å sove noe lenger enn 10 da :gjeiper: Dere andre med babyer: bytter dere på i helgene, slik at dere får sove lenge en dag hver?
Gjest Marmot Skrevet 3. juli 2011 #3608 Skrevet 3. juli 2011 Nå har mannen sommerferie helt til august, så vi står opp annenhver dag! Han har tilbudt seg å stå opp hver dag også, siden jeg fortsatt ammer om nettene, men Murmel sover jo som regel til 8, så det gjør ikke så mye å stå opp egentlig.
Tinio Skrevet 3. juli 2011 #3609 Skrevet 3. juli 2011 Her sover mannen lenge på lørdag og jeg på søndag. De våkner alltid før 8 når det er min tur, men når det er mannen sin tur kan de gjerne sove til 9.30 (!) Rart det der... Så han sover egentlig alltid lenge han. :gjeiper:
Neytiri Skrevet 3. juli 2011 #3610 Skrevet 3. juli 2011 Nå er ikke jeg den som har mannen hjemme i helgene og jobber i ukedagene, så når mannen er hjemme er det stort sett han som står opp med henne og jeg får sove til ihvertfall 9-10 tiden, ser han at jeg er veldig trøtt vekker han meg ikke og da kan jeg sove lenger. Men nå er jeg da 5 uker hjemme alene med henne der han får ikke vært med på noe, så tror han ser det som kvalitetstid med Bumba. synes man bør få sove ut litt innimellom altså, og dere som tar annenhver dag i helgene må da være rettferdig det
Becky1 Skrevet 3. juli 2011 #3611 Skrevet 3. juli 2011 Her sover M til 11-tiden, så det problemet har vi ikke. Håper ikke hun snur døgnet for mye. Jeg er ekstremt b-menneske
Pupsilure Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3612 Skrevet 4. juli 2011 Takk for svar! Skulle ønske jeg hadde baby som sov lenge også, her var det morgen 4.45 Han fikk ikke stå opp før 5.45 da. Rampebaby.
Gjest Marmot Skrevet 4. juli 2011 #3613 Skrevet 4. juli 2011 Når legger han seg og hvor mye sover han på dagen? Tror jeg hadde dødd litt om jeg måtte stått opp 5.45, men man må vel bare tilpasse seg. Da hadde jeg også lagt meg i 21-tiden..
siebaeo Skrevet 4. juli 2011 #3614 Skrevet 4. juli 2011 Enig med Marmot Jeg hadde daua! Bolla er klar for å stå opp i sju-halv åttetia som oftest. Så herjer han i senga mens jeg ser på med et øye en times tid. Eller står opp som vi har gjort i det siste. I helgene har kjære tatt Bolla som oftest. Nå har vi begynt å sove på hvert sitt rom Vi oppdaget hvor deilig det var å ligge på eget rom å ikke bli vekket så nå vil vi begge så gjerne det at han sover der i ukedagene og jeg i helga. Så romantisk... Må le av pakken du sendte til deg selv! Sender du roser til deg selv også eller??
Gjest Marmot Skrevet 4. juli 2011 #3615 Skrevet 4. juli 2011 Nå har vi begynt å sove på hvert sitt rom Vi oppdaget hvor deilig det var å ligge på eget rom å ikke bli vekket så nå vil vi begge så gjerne det at han sover der i ukedagene og jeg i helga. Så romantisk... Det der er en kort periode, vet du. Romantisk kan man være når man er våken!
Pupsilure Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3616 Skrevet 4. juli 2011 Goffel sover ca 18-06, + 1-3 timer på dagtid. Slitsomt å stå opp 6, men har skjønt at mange barn gjør det. Han har våknet 6 uansett når vi har lagt han Hender han glimter til med 6.30, og da sier jeg til han at han har forsovet seg
Gjest Marmot Skrevet 4. juli 2011 #3617 Skrevet 4. juli 2011 12 timer er jo egentlig akkurat det man kan forvente vil jeg tro. Mammaen min fortalte at jeg sto opp fire hver eneste morgen fra jeg var 6 mnd. til jeg begynte på skolen, så min baby har nok arvet B-menneske-genene fra faren sin..
Pupsilure Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3618 Skrevet 4. juli 2011 4 ja, da hadde jeg dødd I dag har jeg vært på jobb, litt mange uventede hendelser i dag, og jeg fikk kjenne veldig på stresset Gikk hjem med en følelse av at jeg hadde 100 uferdige ting... For ikke å snakke om alt rotet jeg etterlot meg. Vel hjemme igjen gikk jeg en tur ut med babyen Vi har en fin badeplass noen få minutter å gå. Han fikk dyppet tærne sine litt, og krabbet litt i sanda og gresset. Herregud så varmt det har vært i dag!! Håper det blir like fint i morgen, for da har jeg kveldsvakt, og skal grille pølser på gresset med ei venninne, før jobb Nå skal vi spise fiskegrateng. Lager ikke selv nei Har et nytt prosjekt på gang Skal fikse opp en kjedelig gåvogn, og gjøre den kul og retro Tenker å kjøpe IKEA sin.
Devilina Skrevet 4. juli 2011 #3619 Skrevet 4. juli 2011 Det er ikke noe moro å dra fra jobb og føle at man bare rotet til ting og man har masse uferdige prosjekter på agendaen. Kjenner til den følelsen til tider. Og så blir man jo litt mere stresset når yrket mitt sier at man IKKE bør ha uferdige ting.... Heldigvis ikke noe som går utover noen da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå