Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men om mannen er mer redd for sexen kan han ikke ta på seg gummi en så lenge??

Hvordan er det pring funker forresten, aldri hørt om det før du snakket om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mokkon: Jeg er ikke gravid, har testet. Og nå blir jeg ikke kvalm av brød lenger heller, så var nok kanskje el :vetikke: Jeg vet at det går an å kjøpe myke bøker man kan sette bilder inn i :nigo: Nei, blir ikke så stort selskap hvert år, men er litt spesielt med den første bursdagen da :rodmer: Spiralen var sikkert mindre vondt for deg siden du har født vaginalt. Jeg tør virkelig ikke jeg altså :ler:

Neytiri: P-ring er en myk ring som du putter inn i eh... flæsa :lol: Spiller ingen rolle hvordan den ligger der inne. Den tas ut hver tredje uke, og man er en uke uten og får mensen. Så setter man inn en ny etter en uke :) Har brukt det i mange år, veldig fornøyd!! :tommelopp: Gummi funker dårlig :(

Skrevet

oh ja, gud det hadde jeg aldri klart å huske på, jeg som glemmer piller liksom.......

og bare så det er sagt vet jeg om flere som har tatt keisersnitt og likevel gjorde det ikke vondt med spiral, er nok bare MEG som er pyse :sjenert: og syntes det var dritvondt......men jeg tenkte liksom at neste 5 åra trenger jeg ikke tenke på det.......og piller får jeg ikke lov å bruke lenger så var lite å velge mellom...

Skrevet (endret)

Flæsa :fnise:

Kjært barn har mange navn... :lol:

Endret av Spatula
Skrevet

:fnise:

Jeg synes det høres litt styrete ut med ting man må ta ut og inn hele tiden jeg da.. *Og så legger jeg merke til ironien i det hele her..hihi*

Kommer mest sannsynlig til å ta ut spiral til jul tenker jeg, for dersom vi skal begynne prøvingen igjen neste sommer/høst, så tar det meg trolig litt tid før jeg får tilbake EL. Sist tok det jo 6 måneder.. :sjenert:

Jeg har så lyst på sånn myk bok til å sette inn bilder i til Lilletassen, som han kan spise og tygge på som ikke blir ødelagt.. Hva heter det? :klo: Og hvor får jeg kjøpt det..?

Skrevet

Jeg synes det høres litt styrete ut med ting man må ta ut og inn hele tiden jeg da.. *Og så legger jeg merke til ironien i det hele her..hihi*

:skratte:

Håper dere har det fint :klemmer:

Skrevet

:lol:

------

Nå har jeg bestilt parkdress til Gullet :rodmer: Har googlet og lest og undersøkt i noen timer nå, og en lang tråd på et mammaforum overbeviste meg til at jeg kjøpte en billigdress som visstnok skal være veldig god. Da de på forumet kjøpte den var den nok dyrere (400), men nå var den på salg til bare 100 kr :daane: Hadde ikke giddet hadde det ikke vært for masse positive, ærlige tilbakemeldinger. Så jeg tror og håper at den er god :tommelopp: Kan lete frem link hvis noen er interesserte.

Ellers må jeg si at jeg trives godt på jobben nå :tommelsmil: Gleder meg nesten til å gå på jobb. Kommer vel aldri helt dit ;) Og merker at jeg nesten håper at jeg ikke kommer inn på skolen :sjenert: Fra i dag av har jeg begynt i en stor og viktig rolle, og jeg gleder meg sånn til å få prøvd meg :hoppe: Har så masse planer og tanker om hva jeg skal gjøre. Det er masse forandringer på jobben nå, med de ansatte, og jeg digger det! :ler: (noen som slutter osv :gjeiper: )

Føles virkelig bra å ha det så fint på jobben. I dag har vært en kosedag nærmest. Har nesten bare vært på shopping :ler: Og har spist masse mat, kaker og godis på jobb :sjenert: Er klar over at det fort kan snu, det gjør som regel det. Men akkurat nå skal jeg bare kjenne på den gode følelsen :strix:

Gjest Ruccola
Skrevet

Jeg er tante til 7, så linker om gode dresser er veldig velkomment! :jepp: ihvertfall om de er på supertilbud! :nigo:

Skrevet

så deilig at det går så bra på jobben!! :klemmer:

Skrevet

Link til forum.

Plagg.no. Usikker på om man kommer rett til riktig dress på linken, men den ligger under restekasse, og finnes i grønn, blå og rosa. Koster 100 kr. De jar også en annen en under sandkassedress, men det er ikke den jeg har kjøpt.

Skrevet

Goffern var så søt en dag! :rodmer: Det er han hver dag da :ler: Vi var ute å lekte, og han fant en ispinne. Lot han leke med den, selv om det er litt ekkelt. Vi var inni en stor ring som man kan huske på, og han klarte å miste ispinnen sin over kanten. Først prøvde han å bøye seg over, og få tak i den, men det gikk jo ikke. Deretter satt han seg ned, og skulle krabbe under, men på det punktet han stod var det laveste stedet på lekeapparatet, så han måtte legge seg helt ned og prøve å krabbe under. Han forsøkte så mange ganger, og så utrolig morsom ut :lol: Han aldri sett han legge seg ned sånn før. Han fikk tak i den til slutt :kose:

Han har også begynt å ta med seg leker når han krabber. Krabber avgårde med leke i hånda. I går klarte han å miste leken så den satt seg fant mellom bena hans, og han krabbet bakover, men leker fulgte bare etter. Han krabbet mange tak bakover, i rask fart. Har aldri sett det før heller :ler:

Det er veldig morsomt å være sammen med han nå for tiden. Han begynner nok å skjønne at jeg heter Mamma. Eller; Mammam. :fnise: Mannen mener han har skjønt det lenge.

Han er også veldig søt når han spiser brødskiver. Han er dypt konsentrert, og tar pålegget av og legger det på igjen. Hender han tar masse mat i munnen samtidig, og jeg blir litt redd, men så klarer han å bearbeide det og svelge det uten problemer <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sHa_high5ing.gif' alt=':5:'> De siste dagene har han også lært seg å holde flaske høyt når han drikker, slik at det skal komme noe ut.

Han er blitt skikkelig mammadalt etter at jeg begynte å jobbe. Må kose med meg resten av kvelden når jeg har vært på dagvakt :kose: Og jeg kan ikke tisse engang med han ved siden av på gulvet for da hyyyyler han selv om vi ser hverandre. Og han klatrer opp til meg med en gang. Litt slitsomt :ler:

Skrevet

Åh, det høres jo ut som du koser deg veldig med Goffel om dagen! Han høres helskjønn ut :rodmer:

Så bilde av den boka på FB, den var kjempefin! Ble nesten inspirert ;)

Skrevet

Høres ut som herlige dager med Goffel :rodmer: Her er det også veldig mamma-fase for tida, så jeg får knapt gått på do jeg og - nesten så det skal bli litt godt å jobbe igjen :fnise:

jeg har kjøpt vinterdress til tulla alt, men jeg har notert meg plagg.no til senere. Så ut som mye supre plagg til en billig penge :)

Skrevet

hehe så søøøøøt han er da, Bumba gjør det der også med å krabbe med lekene sine, er så morro i senga si når hun står opp så har hun alltid tak i øret av hunden som er kosen hennes da.......men noen ganger får hun ikke til å ta tak for å løfte seg men skal IKKE sleppe hunden altså :fnise:

Høres ut som dere koser dere med den tiden dere har sammen :rodmer:

Skrevet

Ja, vi koser oss masse :strix: Veldig koselig å få være mamma til et lite troll. :hjerte:

Bare nesten inspirert Chico?? :ler: Det var veldig lett altså, kjøpte selve albumet ferdig på Nille til 25 kroner, og så dekorerte jeg sidene med fine ark, (kan sløyfes) og limte på bilder, og tok decoupagelakk utenpå.

Skrevet
:fnise: Det var ment som at jeg ble det, altså! Du har en tendens til å inspirere meg, med alt fra kake til sying :nigo: Men det er jo bare fint, mye flottere med sånne leker!
Skrevet

Hyggelig å høre at jeg inspirerer :nigo: Det er veldig gøy å lage ting! Nå planlegger jeg en minnevideo av Goffels første år, og en superfin bursdagskake :)

Skrevet
:daane: Du altså! (...sier jeg som skal lage scrapbook og fin bursdagskake til niesen min sin ettårsdag :lol:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...