Pupsilure Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #3521 Skrevet 22. juni 2011 Så hyggelig at du likte barnehagen hans Når begynner han? Jeg har vært der på omvisning før jeg søkte, og syntes den var veldig fin. Og i brevet vi fikk stod det at de ville at vi skulle komme i løpet av sommeren Mannen ville også være med, så tenker at jeg ringer en dag. ------ Nå har vi vært hos legen. Han hadde crp på under 8. Blod og proteiner (?) i urinen, og det venstre øret så litt betent ut. Men ingen antibiotika for øret pga lav crp. Men vi skal levere ny urinprøve i morgen, for de må ha morgenurin. Og den skal dyrkes, og kanskje det blir antibiotika hvis de finner noe.
Gjest Marmot Skrevet 22. juni 2011 #3522 Skrevet 22. juni 2011 Han begynner ikke før 15. september, så det er jo en stund til ennå. Så kjedelig at Goffel er syk.
Pupsilure Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #3523 Skrevet 22. juni 2011 Her er det 31 august. Får vel noen dager med permisjon fra jobben, og så har jeg noen fridager/kveldsvakter helt i starten, så han skal ikke få noen lange dager i starten, håper jeg. Må vel kjøpe litt ting og tang før han begynner også? Utedress, sko, drikkeflaske? Han har matboks og sekk.
Devilina Skrevet 22. juni 2011 #3524 Skrevet 22. juni 2011 Vi fikk beskjed om at sekk trengte vi ikke i starten, for de er jo så små. Trenger ikke matboks en gang, for de får alle måltider der, men det jo så forskjell fra sted til sted. Men det kan være greit å faktisk ha litt dobbelt av ting, sånn at du kan ha noe utstyr liggendes i barnehagen og noe hjemme. (regndress etc)
captiva Skrevet 22. juni 2011 #3525 Skrevet 22. juni 2011 Er litt skummelt at de skal begynne i bhg ja Men det kommer til å gå fint,har aldri opplevd at noen ikke trives (av de små ) og jeg har jobba i bhg siden 1998.... Det han trenger av utstyr er Iallefall regntøy,gummistøvlef,utedress,skiftetøy,innesko.joggesko.fleece/ulltøy. ( så mye sko er selfølgelig ikke vits om han ikke går) Vannflaske vil de fleste ha, varierende om de får alle måltider eller må ha med matboks. Veldig kjekt med en utejakke han kan leke i (til gummibuksa om det er vått,men ikke regn) var dte jeg kom på i farta. Bare å spørre om du lurer på noe,har jo lang fartstid i bhg. Og god bedring til goffel
Gjest Marmot Skrevet 22. juni 2011 #3526 Skrevet 22. juni 2011 Har du noe tips til uteklær for barn som ikke går ennå, eller? Merker? Og når de ikke går, holder det vel med Stonz eller liknende? Sorry for kupping av dagboken din, Pupsi.
Gjest Marmot Skrevet 22. juni 2011 #3527 Skrevet 22. juni 2011 Har du noe tips til uteklær for barn som ikke går ennå, eller? Merker? Og når de ikke går, holder det vel med Stonz eller liknende? Sorry for kupping av dagboken din, Pupsi.
Becky1 Skrevet 22. juni 2011 #3529 Skrevet 22. juni 2011 Ånei, går det ikke å legge den helt ned? Hvorfor kaller de det sovestilling da? Er dette vanlig i flere vogner? Så kjedelig med sykdom. Ørebetennelse er vondt. Det har jeg hatt mange ganger. Stakkars Goffel.
captiva Skrevet 22. juni 2011 #3530 Skrevet 22. juni 2011 Har du noe tips til uteklær for barn som ikke går ennå, eller? Merker? Og når de ikke går, holder det vel med Stonz eller liknende? Sorry for kupping av dagboken din, Pupsi. Til min T har jeg kjøpt hel reflex fleecedres og tynn utedress. Og reima vinterdress. Det viktigste er passformen,at det er lett for barna å bevege seg i det,og at det ikke er for stort eller smått. Jeg synes det er bedre med dresser som er ganske tynne i seg selv og at man kan styre hvor mye man skal ha under,da blir det bedre bevegelighet og. Hele dresser er bedre enn delte,da slipper man glipper. Synes regntøyet på feks hm er bra,det er tynt,mykt. Samme med det fra name it. Gummistøvler er tull på de som ikke går,de sklir bare av,men joggesko el lignende er kjekt. Stonz el lignende er supert. MNge som bruker de dunposene på bena og. Og husk å NAVNE alt,det er superviktig!!
Pupsilure Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3531 Skrevet 23. juni 2011 Takk for gode tips ------ Lille klumpen er syk fortsatt. Han var hos legen i dag også, og leverte urinprøve. De finner ikke noe galt med han, men det virker som han har smerter. ikke godt å si hvor, for han reagerer noen ganger på ørene, noen ganger på munnen Og andre ganger bryr han seg ikke. Han er også veldig sår i rumpa, det ble han før han fikk feber, og virker som det gjør litt vondt der også. han har hatt lavere feber i dag da, heldigvis. Men skjønner det godt hvis tennene plager han. Han har jo fått 3 stk på ti dager
Neytiri Skrevet 23. juni 2011 #3532 Skrevet 23. juni 2011 Uffda... Men tenner er vondt altså... De kan få feber, bli snørrete, bæsje mye, og få sår stump God bedring til Gofflus, Bumba sender en kyss
Jesse Skrevet 23. juni 2011 #3533 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Huff, håper Goffel blir frisk snart! Jeg leste forresten noe her om dagen (kom plutselig på det nå når det nevnt tenner her), at det var forsket på at det ikke var tennene som utløste feber, men feber som utløste tenner.. At ofte tennene kom gjennom når de hadde feber (av andre grunner), fordi da er tannkjøttet mykere.. Om det kan stemme aner jeg ikke, har ikke noen erfaring med tannfrembrudd her enda, men en litt interessant teori.. Endret 23. juni 2011 av Jesse
Pupsilure Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3534 Skrevet 24. juni 2011 Ja, har hørt den teorien om tenner, Jesse Han er feberfri nå, men veldig sutrete. Han sutrer hele tiden, og jeg holder på å bli gal Vi har vært en tur på senter, og jeg tenkte at han ville kose seg, men han sutret masse Jobber i kveld, og så er det helg!!
Spatula Skrevet 24. juni 2011 #3535 Skrevet 24. juni 2011 Vi fikk et skriv på helsestasjonen om at ørebetennelse ikke alltid gav feber, og at man ikke behandlet det med antibiotika. Det man kunne finne det ut med, var at babyen ble utilpass, begynte å sutre/gråte når det ble lagt i liggende stilling, å det man kunne gjøre for å lette var å heve sengeenden. Ingenting er verre enn suttring God Bedring
Neala Skrevet 24. juni 2011 #3536 Skrevet 24. juni 2011 Hurra for snart helg Håper Goffel blir bedre snart
pusla Skrevet 24. juni 2011 #3537 Skrevet 24. juni 2011 Huff, stakkars Goffel. Ikke noe gøy når de tydelig ikke er i form God bedring til han og god helg til han
Neytiri Skrevet 24. juni 2011 #3539 Skrevet 24. juni 2011 uff sutring er slitsomt noen ganger ja......stakar Goffel håper han blir bedre snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå