Neytiri Skrevet 20. juni 2011 #3501 Skrevet 20. juni 2011 oi solgt vogna, men skjønner jeg riktig at du har kjøpt en helt lik igjen? forstår meg aldri på vogndilla de jeg
Pupsilure Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3502 Skrevet 20. juni 2011 Ja, ble et bra bytte av vogn Med kjøp og salg og tjo og hei har vi endt med å ha brukt 4000 på xplory og 2000 på Simo. Og så kan jo de selges igjen også Takk for tips om ørebetennelse! Skjønte hva du mente
Neytiri Skrevet 20. juni 2011 #3503 Skrevet 20. juni 2011 ser hvordan den setningen min så ut, jaja du forsto hva jeg mente med evt ørebetennelse
Pupsilure Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3504 Skrevet 20. juni 2011 Ja, kjøpte en lik en, Neytiri, men den nye er turkis da. Jeg syntes fargen var nyyydelig, mens mannen mislikte den fra første stund Men han har vennet seg til den nå da. Vogndilla ja Gjetter at jeg snart kommer til å argumentere sterkt for å kjøpe noe nytt, siden jeg tross alt har fått inn 5800 kr
Neytiri Skrevet 20. juni 2011 #3505 Skrevet 20. juni 2011 men du, er du så ille med førstemann, tror du ikke du kommer til å kjøpe og bytte flere vogner ved neste mann?? tror forresten du kommer til å ha en gammel klassik bare for å kunne si at du har hatt en sånn når du får neste barn
Gjest Krizzy Skrevet 20. juni 2011 #3506 Skrevet 20. juni 2011 Har du ny vogn igjen? Hvor mange vogner har du hatt nå?
Gjest Marmot Skrevet 20. juni 2011 #3507 Skrevet 20. juni 2011 men du, er du så ille med førstemann, tror du ikke du kommer til å kjøpe og bytte flere vogner ved neste mann?? Søsteren min har hatt tre unger og 28 vogner... Hun har prøvd alt som finnes, og flere ganger kjøpt den samme som før og sånn.. Kan du ikke legge ut bilde på FB, Pupsi? Nysgjerrig på fargen. Jeg ble jo litt skuffet da du ikke hadde med deg Stokke-vogna til siebaeo..
Neytiri Skrevet 20. juni 2011 #3508 Skrevet 20. juni 2011 28 vogner holy crap sier jeg bare! Stokke vogna skjønner jeg ikke da, har den demping???
Neala Skrevet 20. juni 2011 #3510 Skrevet 20. juni 2011 Søsteren min har hatt tre unger og 28 vogner... Hun har prøvd alt som finnes, og flere ganger kjøpt den samme som før og sånn..
Gjest Krizzy Skrevet 21. juni 2011 #3511 Skrevet 21. juni 2011 28 vogner holy crap sier jeg bare! Samma sier jeg.
Pupsilure Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3512 Skrevet 21. juni 2011 28 vogner Jeg er ikke helt der enda, men hvis det blir mange unger, så ender jeg nok opp med endel vogner ja. Til nå har jeg hatt 5 2x Simo, 2x Xplory og en paraplytrille. Dumt at jeg ikke hadde den med, marmot tenkte ikke på at du sikkert hadde lyst til å se/prøve den. Den er ikke noe særlig som sovevogn, så bruker helst Simo hvis vi skal være et sted noen timer. Skal legge ut bilde på fb eller her Nei, den har ikke demping, Neytiri. Jeg virkelig elsker den vogna, altså Stakkars lille gullet har fortsatt feber
Neytiri Skrevet 21. juni 2011 #3513 Skrevet 21. juni 2011 Hvordan er den da på litt "hardt føre" hvis den ikke har demping??? ok så det er ikke noe særlig sovevogn? hehe må bare le for alle har sin "favoritt vogn" og for meg ser stokke så space ut......og når jeg trilla en litt i butikken så trodde jeg den skulle velte over, men er nok bare meg som er vandt til store emmaljungaen min
Pupsilure Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3514 Skrevet 21. juni 2011 Syns det går helt fint å trille på alle underlag Men den funker ikke særlig for å bysse med. Men syns det er litt deilig at den ikke har demping når vi er på shopping og jeg henger masse poser på styret, for den blir ikke dratt nedover. Det syntes jeg var ekkelt med Simoen.
pusla Skrevet 21. juni 2011 #3515 Skrevet 21. juni 2011 Fem vogner er ikkenoe skjønner jeg, 28 vogner Jeg har to og er fornøyd med det Men så synes jeg det har vært et mareritt bare å kjøpe de to, så jeg har absolutt ikke noe vogndille. Men mange synes visst vi var gærne som kjøpte sportsvogn når vi hadde en kombivogn fra før. Neste gang noen sier noe skal jeg fortelle om hun med 28 vogner
Gjest Marmot Skrevet 21. juni 2011 #3516 Skrevet 21. juni 2011 (endret) Ja, det er bare søsteren min som er gal nok til å kjøpe en NY Emmaljunga Scooter når minste ungen hennes er over 3 år, bare for å teste den... Endret 21. juni 2011 av Marmot
Becky1 Skrevet 21. juni 2011 #3517 Skrevet 21. juni 2011 Her soves det bare i Stokkevogna Funker fint det.
Michelin Skrevet 21. juni 2011 #3518 Skrevet 21. juni 2011 Nå har jeg solgt vogna mi (Goffern sin )!! Herregud, det ble trist... Han lå jo i den og var bitteliten Men han er jo her fortsatt, bare større, og trenger ikke babybag lenger. Jeg har ikke villet skrive noe om det siden det ikke ligger SÅ mange av de vognene på finn Men jeg har altså solgt xploryen med masse utstyr for 5800 og kjøpt en ny en i turkis med mindre utstyr for 2000 Men fikk med ganske mye for pengene altså, både stelleveske og pose Og så byttet jeg selvfølgelig om på understellene og sittedelen slik at jeg har beholdt den beste selv Var det pga fargen du byttet ut den ene Stokkevogna med en annen?
Pupsilure Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #3519 Skrevet 22. juni 2011 Michelin: Nei, det var ikke pga fargen, for jeg likte den andre fargen bedre. Men jeg hadde så mye ekstrautstyr til den gamle vognen som ville blitt vanskelig å selge separat, så da kvittet jeg meg likesågodt med alt sammen, og kjøpte akkurat det jeg trenger. Becky: Han sov godt i liggedelen før han også Men blir litt annerledes i sittedelen for da er det ikke full liggestilling + at han ser for mye. Han sovner i den hvis jeg tar teppe over åpningen. (og åpner luftingen i kalesjen!) ----- Vi har fått legetime kl 9.55. Mistenker urinveisinfeksjon. I går hadde han 40,2 i feber Syns så synd på lille søtnosen... Fikk brev fra barnehagen i går med dato og klokkeslett. Da gikk det litt mer opp for meg To måneder igjen, og så skal han være borte fra både meg og pappan. Det blir nok veldig tøft for mor Men han er en veldig sosial unge, så håper det går bra. Og jeg jobber jo turnus, så han skal ikke være fulle dager!
Gjest Marmot Skrevet 22. juni 2011 #3520 Skrevet 22. juni 2011 Ring til barnehagen og spør om dere kan komme på besøk. Vi har vært i dag, og det var veldig koselig, og jeg ble veldig mye roligere. Har grudd meg veldig, men nå gleder jeg meg litt, for jeg tror han kommer til å kose seg veldig der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå