Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skjønner godt at det er en tøff overgang og den sorgreaksjonen kjenner jeg meg godt igjen i :jepp: Dette er jo siste babyen vår i tillegg, så jeg kjenner jo at det er trist at babyfasen er over. Men dette er sikkert en periode for deg og så blir du vant til det. Og så har du jo lært å ikke ha for mange avtaler mens han er våken og da blir det jo litt mer tid med Goffel og :)

:klemmer:

Endret av pusla
Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg synes også tiden går så altfor fort. Lille M er allerede 11uker :rodmer: Hvor ble de ukene av :sjenert:

Viktig å ta vare på hvert eneste sekund!

Skrevet

Jeg kom meg på trening i går :nigo:

I dag har jeg sovet leeenge, 10.30, og vært en tur på barnas hus og toys r us :) Goffel fikk ny lue, puma joggedress og en gåbil med masse funksjoner. Og såpebobler :ler: Han sovnet i bilen på vei hjem og jeg fikk flyttet han sovende over i vogna, og han sover fortsatt! :tommelopp: I går klarte mannen å bære han sovende på skulderen og legge han i vogna da de kom inn etter å ha kjørt meg på jobb :hakeslepp:

Det var ikke lett å finne lue! Jeg måtte ha størrelse 47, og det var vanskelig å få tak i. Syns det var veldig rart! :klo:

Jobber 16-21.30 i dag, og så er det helg :danser:

Skrevet

Hjemme fra jobb. Tror jeg begynner å venne meg til det ja :jepp: Det går mye bedre nå.

Har glemt å fortelle om TANNEN!!! :nigo::hoppe::danser: Goffel har fått sin første tann :rodmer: En skarp liten sak i underkjeven. Den tittet opp i dag. :hjerte:

Skrevet

Ja, det var virkelig på tide :fnise:

Vi har trodd at tennene har kommet siden han var 3 mnd pga ekstrem sikling, tygget masse på hendene sine og alt annet. Og jeg så noen hvite prikker. De hvite prikkene forsvant etter noen uker.

Den siste uken nå har det blitt en stor kul både oppe og nede, og i går var det plutselig veldig rødt. I morges kunne jeg kjenne med neglen at det var noe hardt nedi der, og noen timer senere kjente jeg at spissen stakk opp :kose: Han har ikke hatt feber, rar bæsj, vært utilpass eller noe annet. Og har ikke siklet så mye i det siste, har vært mer tidligere. Regner med at det kommer en oppe også ganske snart, for det er en stor kul der.

Gruer meg til å bli bitt i puppen :sjenert:

Skrevet

Tannen er enda større og skarpere i dag :) Nå sover han første lur mens mor koser seg med brus, sjokolade og laptop til frokost :nigo:

Filmet han i stad mens han krabbet rundt og reiste seg opp og gikk bortover mens han holdt seg i sofaen, lurer på å legge det ut på fb, men syns det er så mye styr med overføring og slikt. Får se :)

Middag hos svigermor i dag. Syns det er stress...

Skrevet

Hurra for første tann :hoppe: den nr to kommer som regel rett etterpå :Nikke:

NÅ får du huske hva du skal forsøke hvis han biter deg, biting er nesten noe alle barn som gjør et par ganger. Bumba har bitt meg to ganger og ikke antydning til å prøve seg igjen etter trikset jeg lærte fra mamma, så jeg vil si at det funket for oss ihvertfall. Jeg var ikke stresset at hun skulle bite, og når hun gjorde det skvatt jeg mer en at det gjorde vondt! Er bra vi fikk pause fra tenner, for hadde hun fått de to oppe fort også tror jeg kanskje det hadde vært verre med tenner begge veier :(

så bra du begynner å bli vandt det med jobbing og barn.......jeg kan ikke sette meg oppi det da jeg skal ikke tilbake til jobb med det første, men jeg som ikke har gått mye fra Bumba ville nok slitt enda mer tror jeg...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Vil gjerne se videoklipp av Goffel ;)

Vi har filmet vår lille frøken idag som herjet under babygymmen, en stor suksess ;)

Skrevet

:hoppe: for første tann!! Her tok det ganske mange dager fra jeg kjente spissen til vi kunne se tanna helt igjennom. Spent på når nr to kommer!

Så bra at du begynner å venne deg til å jobbe igjen :) Og Goffel er jammen flink, hadde vært morro å sett video på FB.

Ha en fin lørdagskveld :klemmer:

Skrevet

Gleder meg sånn til treffet jeg! Håper alle kommer! Blir spennende å hilse på Marmot og Jesse med babyer, resten har jeg møtt før. Og lille M til Becky er jo også ny for meg :rodmer:

Vi har vært hos svigers. Gikk greit. Men Goffel hyler hver gang han ser svigermor :sjenert: Han liker henne rett og slett ikke. Hun er den eneste han reagerer sånn på. Har levere han til fremmede på Elixia uten at han har grått til og med... Håper det bedrer seg!!

Kjøpte Puma joggedress til han i går, og han er så fin i den :hjerte: Han trengte en tynn jakke.

Nå tror jeg at jeg skal gjøre noe kreativt :hoppe: Vet ikke hva enda ;) Kanskje sy ferdig sparkebuksen :sjenert:

Skrevet

jeg gleder meg også til treffet :jepp: Det kommer til å bli en skikkelig røre av mammaer og babyer :fnise:

Tulla har også en sånn Puma joggedress. Den er skikkelig tøff :rodmer:

Skrevet

Joggedressen var på salg på Barnas Hus til 150 kr :tommelopp:

Nå har jeg laget to kort. Til svigermor som har bursdag snart, og til bryllupsdagen vår i morgen :rodmer: Kortet til mannen ble skikkelig fint, limet inn bilde av oss og allting ;)

Tenk at vi har vært gift i to år allerede :bryllup:

Og så har vi verdens fineste baby da :rodmer: Han krabber rundt her, opp og ned fra stående hele tiden. Flytter seg fra å holde i sofaen til bordet, og prøver så godt han kan å komme seg helt oppi sofaen. Blir veldig frustrert når det ikke går :fnise:

Han virker veldig sta. Blir skikkelig sur når han ikke får lov til noe han vil. Eller ikke klarer noe.

Det morsomste er å leke med dører og ledninger :ler: Han lukker dørene opp og igjen hele tiden. Og så klasker han på alt mulig med håndflatene mens han ler en litt hes latter :lol: Han har ganske hes stemme.

Han sier mest "ni" "da" "mamama" "ta" "dæ" "de" "ett" "ma" og så spytte-blåser han masse. Han syns det er SÅ morsomt, spesielt når han spiser :rolleyes:

Skrevet (endret)

salg :hjerte: det må man bare like!

Han er over alt og litt til nå ja, så spennende :jepp:

Gratulerer på forskudd med bryllupsdage :nigo: Tenk.... to år alt, tiden flyr altså.

Har du kjøpt noe til han eller dropper dere å gi noe? Kunne jo kjøpe en pakke med bommul og gitt da, siden det er bommulsbrullup :fnise:

Endret av Devilina
Skrevet

Tusen takk, Devilina :)

Nei, vi har droppet gaver. Bomull ja :fnise: Da hadde han ikke skjønt mye :lol:

Skrevet

Innom en tur og oppdaterer meg litt. :) Hurra for tann! :hoppe: Og gratulerer med bryllupsdagen på forskudd! :yvonne:

Skrevet

Gleder meg sånn til treffet jeg! Håper alle kommer! Blir spennende å hilse på Marmot og Jesse med babyer, resten har jeg møtt før. Og lille M til Becky er jo også ny for meg :rodmer:

Vi har vært hos svigers. Gikk greit. Men Goffel hyler hver gang han ser svigermor :sjenert: Han liker henne rett og slett ikke. Hun er den eneste han reagerer sånn på. Har levere han til fremmede på Elixia uten at han har grått til og med... Håper det bedrer seg!!

Kjøpte Puma joggedress til han i går, og han er så fin i den :hjerte: Han trengte en tynn jakke.

Nå tror jeg at jeg skal gjøre noe kreativt :hoppe: Vet ikke hva enda ;) Kanskje sy ferdig sparkebuksen :sjenert:

uff vettu samme reaksjon har Bumba med sin svigermor........jeg tror her det er energien hennes og måten hun kommer opp til Bumba, gir henne ikke tid til å kjenne og se henne før hun river henne fra oss......DET er ikke noe hyggelig! Hvordan er svigermoren din med Goffel da, prater hun med han litt forsiktig eller er det å rive han fra dere eller gulvet type energi hun har???

syr du sparkebukse, så kult, hvordan stoff da????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...