Gå til innhold

Pupsilures verden

Pupsilure

Anbefalte innlegg

En av Peppesene i sentrum er bra! :jepp:

Hvis det typ blir kl 16 kan jeg i grunn alle dager. Hvis det blir senere på kvelden kan jeg ikke onsdager (yoga kl 18.30) og torsdager (språkkurs kl 19). Men at det blir så sent er vel uansett ikke så sannsynelig med tanke på alle bebissene og de som kommer litt lenger unna fra??

Ellers ser det jo ut som jeg er den eneste som jobber (?), så hvis dere vil møtes tidligere på dagen har jeg forståelse for at ikke alle skal ta hensyn til meg altså. Flertallet bestemmer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bare en tilfeldig valgt dato, så vi kan prøve en annen istedenfor, og hvis du ikke orker allikevel, så er det helt ok, selv om det er veldig hyggelig hvis du kommer :klemmer: Ja, de har salatbar tror jeg :jepp:

Torsdag 14. oktober?

ohh vi skal til manual terapi kl12 i sarpsborg da......

men 19 kan vi....ellers er 19-22 ingenting på planen her altså.....er fleksibel på tid, men ikke alt for sent siden vi har over 2 timers kjøretid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 20. oktober da? :) Hva er for sent for dere, Neytiri? Vil jo gjerne ha med Cypress også :jepp: Eventuelt kan jo Cypress komme litt senere enn resten kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 passer perfekt ;)

Hva med at vi møtes kl15 og så kan cypress komme litt senere, vi blir helt sikkert der en stund å skravler og spiser......tar litt tid med barn som plutselig skal spise når pizzaen kommer :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer så fremt jeg ikke er opptatt med å bade.. :fnise: Har ikke så mye annet planlagt i de dager!. Håper jeg kan komme! :)

:fnise: på en måte håper vi du ikke kan komme fordi lille Bolla ønsker seg ut :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 passer perfekt ;)

Hva med at vi møtes kl15 og så kan cypress komme litt senere, vi blir helt sikkert der en stund å skravler og spiser......tar litt tid med barn som plutselig skal spise når pizzaen kommer :dåne:

Helt greit for meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da tar vi onsdag 20. oktober kl 15 på Peppes. :hoppe:

Hvilken Peppes da?? :klø: Så vidt jeg vet er det en både på Jernbanetorget, ved Stortinget, på Aker Brygge, i Hegdehaugsveien og på Solli plass.. :sjenert: Kanskje den ved Stortinget er best? Der er det i hvert fall god plass, og det er såpass sentralt at det bør være greit å komme seg til for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra! 20 oktober det er!

peppes ved stortinget er vel på 1 etasje...tror ikke det er trapper, og fint i forhold til parkeringen ved Vika for meg ihvertfall :nigo:

gleder meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mener den ved Stortinget er rett inn fra gata. De har bord i kjelleren også, men jeg tviler på vi trenger å gå helt dit på den tiden av døgnet. Da kan det umulig være fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natten har vært ganske grei. Holdt på fra 23.30 til 1.30 før han sovnet, men ellers var den fin :)

Jeg har oppdaget noe nytt! Han gråter i søvne. Og jeg har muligens pleid å tro at han er våken når han gjør det, så nå skal jeg følge med litt, og håper at jeg kan få sove lenger økter om natten. Om natten tar jeg han når han skriker med en gang, men kanskje han skriker i søvne. :klø: Og mannen rister og dunker på han så fort han skriker når han ligger på sofaen og sover, men da kanskje han vekker han :jepp: Er veldig spent på hvordan det blir i natt.

Han har sovet mange timer i sengen sin på rommet i dag. For første gang. :) Det begynte med at det virket som han kjedet seg litt, så jeg tok han med inn dit, og la han fra meg i sengen hans mens jeg ordnet noe. Og så plutselig hadde han sovnet (i masse bråk fra rehabiliteringen :tommelsmil: ) så da lot jeg han sove. Han sov 2-3 timer 8og gråt flere ganger i søvne), og da tok jeg han opp for mat. Han spiste, byttet bleie, rapet, og spiste litt til. Og så prøvde jeg å legge han der igjen, og han sovnet! :nigo: Det er så deilig å ha han sovende et annet sted enn sofaen på dagtid, for da får jeg gjort litt forskjellig. Er så vanskelig når jeg har han oppå meg, eller vedsiden av meg, for da merker han så godt at jeg reiser meg opp og setter meg ned.

Er det dumt å la han sove mye på dagen? Er det slik at søvn avler søvn, eller blir han våken til natten? Noen med arfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumba gråt også i søvne, manual terapi timen har fikset det! var vel låsning i nakken og bekkenet her som plagde hun.

så bra han sover godt i egen seng!

her har jeg erfaring at mye soving på dagen ikke ødelegger natta, men kanskje forskjell fra barn til barn :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soving i egen seng lover veldig godt :briller:

Håper han holder seg sånn fremover også, men virker jo som han har funnet seg til rette der..

Hvordan er det han sover om natten? I egen seng på rommet deres eller hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i babykurven sin ved siden av sengen min. Vi sov 2-3 uker på sofaen, men nå er det mannen som gjør det. Funker ikke å sove sammen, for mannen skal jo på jobb, og får ikke sove når Gofflus skriker, knirker, ammer, bysser, lyset er på osv. De siste nettene nå har jeg latt han sove i sengen sammen med meg igjen, men syns det er litt skummelt.

Nå laget jeg supergode hamburgere til meg og mannen! Kjøttdeig med 2 ts dijonsennep, 1 ss paprikakrydder, 1 ts chili, 1 egg, brødsmuler fra 1 skive loff, salt og pepper. Og så hadde vi skivet cheddarost fra sverige.

Har sendt søknaden om barnehage :nigo:

Nå skal jeg planlegge invitasjonene til festen. Ikke sikker på om jeg skal bestille eller lage selv enda :) Må tenke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyer har vel gjerne ingen døgnrytme (eller, de har kanskje det, men ikke sånn som vi voksne med natt og dag), og jeg har alltid hørt at sovn avler søvn, så jeg tror ikke du gjør noe galt i å la ham sove på dagen.

Sover han bedre i sengen sammen med deg? Jeg tenker at det ikke er rart han vil være så nær deg som mulig, han har jo vært inni deg i 9 mndr, det er alt han kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut et her kan man tidligst søke barnehage 6 måneder før barnet skal.....og plass får dem ikke før først dem runder 1 år.......men plus siden er at det koster maks 1200sek i måneden :fnise:

Hvis du samsover så er det viktig å la han ha egen dyne og ligge høyt opp, med hans hode ved siden av ditt hvis du skjønner........her går det kjempefint og jeg synes ikke det er skummelt lenger :)

mmm hamburger hørtes godt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...