Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kos deg og nyt din siste permisjonsdag i dag :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste permisjonsdag og så blir du working mama ;)

Mannen forsov seg i dag, så jeg vet ikke om han rekker å kommer hjem til 15, men er det greit for deg om vi trener 15:30 feks dersom han er hjemme til det? Kan vi si 15-16 tiden og ta det litt på sparket? Mannen ringer meg så fort han er ferdig på jobb og da er han hjemme om 30-40 minutter ca. Hvordan passer det for deg?

Skrevet

Jeg skal ta sol også, så kan ta sol før treningen :) vi ringes, eller så finner vi hverandre der inne.

Skrevet

Hurra for Zia!! :grine::hoppe:

---

Vi har hatt besøk av barselgrupen nå. Alle 4 var endelig samlet, for første gang siden september. Store babyer som er overalt, og bråker masse :ler: Goffel var trøtt og sov nesten hele tiden da :rolleyes:

Natten var like bra som tidligere :tommelopp: Våknet 6.30. men han ville bare sove 30 minutter i vogna i morges. Sovnet igjen 12, og våkner nå...

:vinke:

Skrevet

Stakkars Goffel. Han hadde 38,9 i feber kl 13.30. gav paracet, og den sank litt. Nå kl 17 hadde han 38. Han er slapp og kosete.

Jeg har vært hos fysio, og en liten tur på trening. Gikk litt på tredemølla og tok sol 20 minutter :)

De ringte fra posten og hadde funnet tingen som falt ut av en pakke :hoppe:

Skrevet

Takk for gratulasjon! :grine::klemmer:

Må være rart med siste permisjonsdag allerede. Blir sikkert rart å begynne å jobbe igjen, og ikke minst være borte fra Goffel! Håper du har hatt en fin dag da, og at overgangen går grei :klemmer:

Skrevet

Ja, det er veldig rart at det er over! Klarer ikke helt å innse det, merker jeg. Føles som jeg bare skal jobbe for en periode. Men jeg skal jo ikke det. Tiden går så sinnsykt fort!

Nå er babyen i seng med bare bleie på. Og en søt truse med masse maur på rumpa. :) Må ha noe som holder bleia på plass, ellers er jeg redd han får den av seg når han ikke har body på. Liker ikke at han har så lite klær på seg, men når de har feber skal de ha minst mulig på. Feberen hadde steget til 38,9 kl 18. Nesten en hel grad på en time. :sjenert: Vi er litt ekstra redde når han har feber fordi han har hatt feberkramper før. :sjenert: Kan ikke gi ny paracet riktig enda. Det er vel tre stk i døgnet? Ca 8 timer mellom hver da. Og han fikk en ca 13.30, så da blir neste 21.30.

Jeg lurer på hvorfor han har feber. Kan ikke se at han er noe forkjølet eller annen sykdom. Kanskje det er tenner? :nigo:

Skrevet

Har han fått noe særlig tenner enda da? Det virker som det er veldig ulikt når tenna kommer?

Skrevet

Nei, han har ikke fått noen tenner enda, så han er litt sein. Men vi venter i spenning da :) Jeg har trodd at tennene skulle komme siden han var tre mnd :ler: Men ser nå at området har blitt høyere, så det er nærmere nå enn noen gang :lol:

Huff, syns så synd på lille babyen min... Måtte gi han paracet igjen for feberen steg til 39,1 på kort tid. Han er så slapp, og kokvarm og grinete.

Skrevet

Uffameg, stakkars Goffel.. Er nok kanskje tenner på gang ja.. :sjenert:

Skrevet

Uff, stakkars Goffel - så fælt når han er så dårlig :(

Skrevet

Nå har mannen vært inne hos han flere ganger. Han virker helt våken nå. Men han skal sove. Og han gråter... :tristbla:

Jeg ble litt trist i stad, for jentene som var her i dag avtalte at de møtes på babysangen i morgen :sur: Jeg vil også på babysang! :sukk: Skal ikke klage, for jeg har vært hjemme i et år nå, og har vært med på mye med babyen. Vi har vært på mange trilleturer, svømming, barselbesøk, babysang, shoppingturer. Har kost meg masse i permisjonen :strix: Og nå er det jobb. Alle må begynne å jobbe igjen en gang. :sjenert:

Skrevet

Stakar lille Goffel, er ikke noe godt når de små har vondt :tristbla: Får håpe det bare er tenner og ikke noe annet!

Skjønner godt at du syns det er litt trist at permisjonen er over.. Men jeg vil nok tro at du syns det er litt godt å være tilbake på jobb når du først kommer igang! :jepp:

Lykke til med første arbeidsdagen imorgen :klemmer:

Skrevet

God bedring til goffel :klemmer:

Skjønner veldig godt at du gruer deg til permisjoen er slutt i morgen,gruer meg selv,to mnd igjen. Året har flydd!! De som har begynt på jobb igjen sier at det er greit bare man kommer i gang.

Lykke til :klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Stakkar lille Goffel :tristbla:

Håper natten går bra :klem:

Skrevet

Stakkars Goffel :(

Håper natten blir bra, og at feberen går ned :klemmer:

Skrevet

Hvordan har dagen på jobben gått? :)

Skrevet

Håper det har gått greit å begynne å jobbe igjen :klemmer:

Skrevet

Dagen på jobb har gått bra :) Men hjemme er det kaos! Babyen er syk, kjempegrinete og 39,5 i feber. Og oppvaskmaskinen vår er ødelagt, det har vært vann utover hele gulvet :overrasket: Mannen har dratt og kjøpt ny, den får vi på fredag. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...